یکی از شهرهای توریستی و زیبای خارج از کشور که لقب «بهشت ترکیه» را از آن خود نموده، مارماریس است. تور مارماریس را می توان یکی از مقاصد توریستی محبوب و پرطرفدار معرفی کرد. کشوری که سالانه گردشگران زیادی را به خود می پذیرد. مارماریس در سواحل دریای مدیترانه واقع شده و یکی از جذاب ترین شهرهای بندری ترکیه محسوب می شود. استان موغله، استانی است که این شهر در آن قرار دارد. عوامل بسیاری باعث جذب گردشگران به این ناحیه شده اند؛ اما یکی از این عوامل که باعث اوج گرفتن مارماریس از دیدگاه مسافران شده، تفریحات آبی مارماریس که در این منطقه است، می باشد. در ادامه به تفریحات آبی مارماریس اشاره خواهیم کرد. با اوج آرام همراه باشید تا تفریحات آبی مارماریس را مورد برسی قرار دهیم.

پارک آبی مارماریس

پارک آبی مارماریس، تداعی کننده هیجان انبوه برای افراد می باشد. کسانی که علاقمند به تفریحات هیجان انگیز و مفرح هستند، می توانند با پارک آبی مارماریس به نیاز درونی خود به بهترین شکل پاسخ دهند. تمامی پارک های آبی این شهر توریستی، از امکانات رفاهی مطلوب مانند مراکز خرید مارماریس، برخوردار بوده و فرصتی مناسب جهت تفریح و سرگرمی را در اختیار توریست ها قرار می دهند. نه تنها پارک آبی، هیجانات درونی را تخلیه خواهد کرد، بلکه لحظات ناب و خوشی را برای هر یک از توریست ها رقم می زند. پارک آبی مارماریس که یکی از تفریحات آبی مارماریس می باشد، مبتنی بر 2 نوع است که در ادامه راجع به آنها صحبت خواهیم کرد.

بهترین امکانات در پارک های آبی مارماریس

در تمامی پارک های آبی مارماریس، علاوه بر اینکه فرصت کافی برای خوشگذرانی و خلق بهترین خاطرات وجود دارد، بلکه امکانات مناسبی نیز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. از جمله این امکانات می توان به این موارد اشاره نمود: کمد اختصاصی، ساحل اختصاصی، تخت ساحل (رایگان)، منطقه اختصاصی کودکان برای بازی و شیطنت، پارکینگ (رایگان)، گاوصندوق (رایگان)، رختکن، سرویس بهداشتی، دوش حمام و اتاق تعویض پوشک.

معرفی بهترین تفریحات آبی مارماریس

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پس از گشت و گذار در جاهای دیدنی مارماریس، اگر علاقمند به گذراندن بهترین لحظات در پارک های آبی مارماریس هستید، پیشنهاد می دهیم پارک آبی آتلانتیس را از دست ندهید. این پارک آبی که تبدیل به یکی از جذاب ترین نقاط برای توریست ها شده و امکانی مناسب جهت انجام تفریحات آبی مارماریس را در اختیار همه قرار می دهد، آیتم های متنوعی را جهت انتخاب دارد. از جمله این آیتم ها می توان به سرسره چاله فضایی، سرسره سیاهچاله، سرسره رودخانه وحشی، سوپر سرسره، سرسره دوقلوی رنگین کمانی، سقوط آزاد، استخر موج و سرسره اسپلش اشاره نمود.

اوج هیجان و لذت با پارک آبی آتلانتیس مارماریس

سرسره چاله فضایی، شما را به اوج هیجان و لذت می رساند. سرسره ای که از سوار شدن بر آن، تجربه ای متفاوت را کسب خواهید کرد و خاطره ای خوش از تفریحات آبی مارماریس به یاد خواهد ماند. وقتی به انتهای این سرسره رسیده و به داخل چاله آب پرتاب می شوید، آن زمان، بیشترین میزان هیجان را درون خود احساس خواهید کرد. در سرسره سیاهچاله نیز بیشترین میزان سرعت و لذت را کسب می کنید. این سرسره سرپوشیده، شما را از یک مسیر پرشیب عبور می دهد. مسیری که آن را با تیوب های مخصوص طی خواهید کرد. این سرسره از طراحی جذاب برخوردار بوده و با رنگ مشکی به نمایش درآمده است.

در رودخانه وحشی که یکی از متمایزترین تفریحات آبی مارماریس به شمار می آید، سوار بر تیوب هایی خواهید شد که شما را در یک رودخانه مواج و خروشان به حرکت در می آورند. این رودخانه، پرپیچ و خم است و یک سفر آبی مهیج را برایتان به ارمغان می آورد. سوپر سرسره نیز یکی از سرسره های بسیار طولانی است که یک مسیر شیبدار را به شما نشان می دهد. مسیری که از حرکت در آن، غرق لذت خواهید شد. سرسره دوقلوی رنگین کمانی نیز یکی از زیباترین سرسره های تفریحی است که به کمک یک همراه، سوار بر آن خواهید شد. بدین ترتیب، حس استرس از شما دور شده و آرامش و لذت را باهم تجربه خواهید کرد.

انواع تفریحات آبی مارماریس

هیجان وصف ناپذیر با سقوط آزاد

با قرار گرفتن در یک محفظه بسته، ناگهان زیر پایتان خالی می شود. اینجا کجاست؟ همان جایی که سقوط آزاد را در پارک آبی آتلانتیس تجربه خواهید کرد. سقوطی همراه با یک هیجان بی پایان که آدرنالین خون را به حداکثر میزان خود می رساند. در استخر موج نیز به جای هیجان، حس آرامش را در خود خواهید دید. حسی که واکنش های مثبت دیگر را نیز به دنبال دارد. در آخر با انتخاب سرسره اسپلش، یک مسیر پیچ دار را طی خواهید کرد. پیچ هایی که ناگهانی بر سر راه ظاهر می شوند. پرتاب از این سرسره نیز به طور ناگهانی صورت گرفته و احساسات جدیدی را درونتان زنده می سازد. پس هیجان تفریحات آبی مارماریس را از دست ندهید.

پارک آبی آکوادریم مارماریس

این پارک آبی که یکی دیگر از دوست داشتنی ترین تفریحات آبی مارماریس به حساب می آید، در منطقه آموتالان واقع شده است. در این پارک نه تنها امکانات بیشماری را دریافت خواهید کرد، بلکه از تماشای مناظر طبیعی و چشم نواز آن نیز نهایت لذت را کسب خواهید نمود. تمامی امکانات قابل ارائه در پارک آبی آتلانتیس، در این پارک نیز نصیبتان خواهند شد. در ضمن علاوه بر تفریحات یاد شده می توانید لذت غذا خوردن در رستوران های خوش آب و رنگ این پارک را نیز تجربه کنید. این رستوران ها بالغ بر چند نوع بوده و منو غذایی متنوعی دارند. منویی که آکنده از غذاهای لذیذ ترکی و فست فود است.

پخش موسیقی زنده در پارک آکوادریم مارماریس

اگر مایلید در این پارک که یکی از تفریحات آبی مارماریس می باشد، بیشترین میزان هیجان را در خود احساس کنید، می توانید از پله هایی که در کنار هر سرسره قرار گرفته اند، بالا رفته و به این هدف دست یابید. همزمان با بالا رفتن از این پله ها، مناظری خیره کننده را با چشمان خود خواهید دید که حس فوق العاده ای را در شما ایجاد می کنند. پارک آکوادریم نه تنها حاوی سرسره های متنوع می باشد، بلکه از چند استخر کودک و بزرگسال نیز تشکیل یافته است. استخرهایی که فرصتی مناسب جهت شنا را فراهم نموده و امکان گوش دادن به موسیقی زنده را نیز مهیا می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید