ترکیه یکی از کشورهایی است که قیمت محصولات در آن نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر مناسب تر است؛ به همین دلیل مراکز خرید زیادی در شهرهای مختلف این کشور تاسیس شده است. مارماریس نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای مراکز خرید متعدد است. مراکز خرید مارماریس تنوع بالایی در محصولات مانند لباس، کفش، لوازم جانبی، زیورآلات و سوغاتی‌های محلی دارند. یکی از راه هایی که شما عزیزان میتوانید از مراکز خرید مارماریس استفاده کنید، تور مارماریس می باشد. برخی از مراکز خرید برجسته در مارماریس عبارتند از :

بازار بزرگ مارماریس

 بازار بزرگ مارماریس، از معروف ترین مراکز خرید مارماریس به شمار می رود. این بازار که به نام بازار کارسی نیز شناخته می شود، محبوب ترین منطقه خرید در مارماریس است.

مرکز خرید نتسل مارینا

نتسل مارینا یک مرکز خرید مدرن است که در قلب مارماریس واقع شده است. این مرکز دارای انواع برندهای داخلی و بین المللی است. این مرکز خرید فودکورت و سینما نیز دارد.

بندر آبی

بندر آبی یکی از مراکز خریدی است که در حومه شهر واقع شده است. در این مرکز که دارای فودکورت و سینما نیز هست، می توانید از انواع برندهای محلی و بین المللی خرید کنید.

مجتمع خرید تانساش

مجتمع خرید تانساش یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز خرید مارماریس است. این مجتمع دارای بیش از صد فروشگاه، رستوران‌، سینما و سالن بازی است. تانساش در شمال شرقی شهر مارماریس و در فاصله کمی از مرکز شهر قرار دارد.

ساعت خرید در مارماریس از 9 صبح تا 10 شب است و در طول فصل تابستان، بسیاری از مغازه ها حتی بعد از ساعت 10 شب هم باز هستند. تمامی این مراکز خرید در مارماریس با ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت در اختیار گردشگران قرار دارند.

معرفی مراکز خرید مارماریس

برند های موجود در مارماریس

برند های موجود در مارماریس کدام ها هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در مارماریس می‌توانید برندهای معروف و بین‌المللی مختلفی را پیدا کنید. برخی از این برندها عبارتند از:

  • Zara

این برند اسپانیایی یکی از برند های موجود در مارماریس است. زارا  با داشتن زنجیره‌ای از فروشگاه‌های شیک در سراسر جهان، به عنوان یکی از برندهای پوشاک مشهور در بازار جهانی شناخته می‌شود.

  •  Mango

این برند در زمینه طراحی و تولید لباس‌های زنانه و مردانه فعالیت می‌کند و محصولات آن شامل لباس‌های رسمی، شیک و اسپرت است.

  •  Pull & Bear

این برند معمولاً به عنوان یک برند جوانانه شناخته می‌شود و به خاطر لباسهای اسپرت و خاص خودش معروف است. پوشاک این برند اغلب شامل لباس‌های راحتی و اسپرت مانند تی‌شرت‌، شلوار، کت‌، کفش‌ و لوازم جانبی است.

  •  Massimo Dutti

این برند در حوزه پوشاک فعالیت می‌کند و محصولاتش شامل لباس‌های زنانه و مردانه، کفش، کیف و لوازم جانبی است.

  • H&M

محصولات این برند سوئدی نیز یکی از برند های موجود در مارماریس به شمار می رود. این برند شامل پوشاک، کفش، لوازم جانبی و لباس‌های ورزشی است که برای زنان، مردان و کودکان طراحی شده‌اند. هدف اصلی این برند، ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود است.

  • LC Waikiki

یکی از برندهای معروف پوشاک است که در سال ۱۹۸۵ در ترکیه تاسیس شد. محصولات این برند شامل مجموعه‌ای از پوشاک، کفش، لوازم جانبی و لباس‌های ورزشی برای زنان، مردان و کودکان است.

همچنین در مراکز خرید مارماریس می توانید محصولات مختلفی با برندهای Koton ، Lacoste ، Tommy Hilfiger ، Calvin Klein، Adidas، Nike، New Balance و …. خریداری کنید. در کنار این برند های موجود در مارماریس، فروشگاه‌های محلی و سوغاتی‌فروشی‌های متعددی نیز در مراکز خرید وجود دارند که می‌توانید از تنوع بالای محصولات محلی هم بهره مند شوید.

برند های موجود در مارماریس

مراکز خرید ارزان در مارماریس

با توجه به اینکه  قیمت‌ کالاها در مراکز خرید مارماریس ممکن است کمی بالاتر از قیمت‌های محلی باشد، مسافرین به دنبال مراکز خرید ارزان در مارماریس می گردند. بنابراین برای خرید کالاهایی با قیمت ارزان‌تر بهتر است به فروشگاه ها و بازارچه‌های محلی سر بزنید. در واقع مسافرین بیشترین رضایت را از خرید کالا در بازارچه‌های محلی دارند. در بازارهای محلی می‌توانید از محصولاتی مانند لباس، کیف و کفش‌های محلی، سوغاتی‌های خاص محلی و غیره با قیمت‌های مناسبتری بهره ببرید. چندین مراکز خرید ارزان در مارماریس وجود دارد که می‌توانید برای خرید کالاهای محلی با قیمت مناسبتر به آنها مراجعه کنید. برخی از این مراکز خرید ارزان در مارماریس عبارتند از:

  • مجتمع خرید پوینت

معمولاً قیمت محصولات در مراکز خرید بزرگ مثل مجتمع خرید پوینت، به دلیل حجم فروش بالا و رقابت بین فروشگاه‌ها مناسب تر از سایر مراکز است. فروشگاه های این مرکز نسبت به فروشگاه‌های کوچکتر تخفیفات بیشتری هم ارائه می کنند. بنابراین می توانید با خیال راحت در مجتمع خرید پوینت به دنبال تخفیفات و پیشنهادهای ویژه بگردید و محصولاتی را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

  • چهارشنبه بازار ایچملر

چهارشنبه بازار ایچملر را می توان یکی از مراکز خرید ارزان در مارماریس دانست.  این بازار یک بازار هفتگی است که هر چهارشنبه در شهر نزدیک ایچملر برگزار می شود. این بازار که در خارج از مارماریس واقع شده محصولات متنوعی از جمله پوشاک، سوغاتی و فرش ترک ارائه می دهد.

  • پنج شنبه بازار محلی ایچملر

پنج شنبه بازار ایچملر یک بازار هفتگی است که هر پنجشنبه برگزار می شود. این بازار محصولات متنوعی از جمله میوه ها و سبزیجات تازه، پوشاک و سوغاتی ارائه می دهد. بازار خارج از مرکز شهر واقع شده است، بنابراین بهتر است برای رسیدن به آنجا از یک دلموس (مینی بوس محلی) استفاده کنید. این بازارچه یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید مارماریس میباشد.

  • بازار خیابانی موگلا

بازار خیابانی موگلا بازاری پر از رنگ و بوی محصولات محلی، صنایع دستی، لباس‌های محلی، غذاهای محلی، چرم و جواهرات است. قیمت محصولات در بازار خیابانی موگلا مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با قیمت محصولات در مغازه‌های توریستی، معمولاً کمتر است.

بهترین زمان برای بازدید و خرید از  مراکز خرید ارزان در مارماریس صبح زود است. در ساعت‌های اولیه روز که فروشندگان خود را برای روز کاری آماده می‌کنند می توانید بدون گیر افتادن در شلوغی بازار از انواع کالاها بازدید کرده و با آرامش خرید خود را انجام دهید و خاطره ای خوش برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

مراکز خرید ارزان در مارماریس

بهترین مراکز خرید مارماریس

مراکز خرید در مارماریس با عرضه برندهای مختلف سعی در ارائه خدمات به مشتریان خود را دارند. برخی از بهترین مراکز خرید مارماریس عبارتند از:

مرکز خرید اورا

این مرکز خرید در قلب شهر واقع شده است و دارای بیش از ۱۲۰ فروشگاه مختلف از برندهای مشهور است.

مرکز خرید آمفی تئاتر

این مرکز به عنوان یکی از مراکز خرید مارماریس در جنوب این شهر واقع شده و دارای بیش از ۶۰ فروشگاه مختلف است.

مجتمع خرید گیما

موقعیت مکانی مجتمع خرید گیما در شمال غربی شهر مارماریس است. این مجتمع با برخورداری از امکانات و خدمات متنوع به یکی از مقاصد محبوب برای خرید و تفریح در شهر مارماریس تبدیل شده است.

مرکز خرید آتلانتیس

مرکز خرید آتلانتیس به عنوان یکی دیگر از مراکز خرید مارماریس در شمال شهر قرار دارد و دارای بیش از ۱۲۰ فروشگاه مختلف است.

 مرکز خرید پارک مارینا

از محصولات این مرکز می‌توان به سیسمونی‌ کودک، فروشگاه‌های لباس، فروشگاه‌های زیورآلات و غیره اشاره کرد. هر یک از این مراکز خرید مارماریس محصولات متنوعی به مشتریان خود ارائه می کنند و توریست ها بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانند از آنها خرید کنند.

امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده باشید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید. شما همچنین می توانید از طریق بخش نظرات، انتقادادت و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید