چرا هنگام سفر به مارماریس، یک هتل لوکس را انتخاب کنیم؟ به زبان ساده باید بگوییم، زیرا این هتل ها بهترین ها را ارائه می دهند؛ از اقامتگاه های مجلل و مناظر خیره کننده گرفته تا غذاهای خوشمزه و فعالیت های فراوان جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت. زمانی که قصد دارید از تور ماماریس استفاده کنید، حتما برای شما مهم است که قرار هست در کدام هتل های مارماریس اقامت داشته باشید. همین امروز از بین هتل های مارماریس، اقامتگاه خود را رزرو کنید و ببینید چرا مارماریس یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان است. با اوج آرام همراه باشید تا به برسی بهترین هتل های مارماریس بپردازیم.

لیست بهترین هتل های مارماریس؛ اقامتی منحصر به فرد

لیست بهترین هتل های مارماریس؛ اقامتی منحصر به فرد

یکی از بهترین ویژگی ها در سفر به مارماریس این است که لیست بسیار متنوعی از هتل ها برای انتخاب وجود دارد. چه به دنبال یک محیط آرام و دنج باشید و چه به دنبال یک فضای پویا و پر جنب و جوش، هتل های بسیاری در مارماریس وجود دارند که به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. هر یک از این هتل ها مجموعه ای از امکانات و خدمات منحصر به فرد را ارائه می دهند که مطمئناً اقامت شما را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل می کنند.
خط ساحلی طولانی، خلیج های باشکوه، سواحل رؤیایی، مناطق باستانی، زیبایی های طبیعی و صد البته هتل های مارماریس مجلل و جذاب، این شهر را به بهشتی روی زمین تبدیل کرده اند. برای اینکه فرصتی برای تجربه لحظات فراموش نشدنی داشته باشید، همین امروز سفر خود را به این مقصد جذاب و دیدنی برنامه ریزی کنید. شهر مارماریس دارای ۱۷۴ هتل است که بر اساس امکانات و کیفیت خدماتشان ستاره می گیرند.

بهترین هتل های مارماریسهتل های مارماریس ۵ ستاره

اکثر هتل ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند. این هتل ها به طور مداوم پذیرای گردشگران بسیاری چه از داخل ترکیه و چه گردشگران خارجی هستند. از این رو همواره به کیفیت خدمات و امکانات هتل ها توجه می شود. تعداد هتل های مارماریس ۵ ستاره بسیار زیاد است. در ادامه تعدادی از ابن هتل ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل D Maris Bay؛ جذابیت حضور در مجاورت جنگل و دریا

از بهترین هتل های مارماریس پنج ستاره می توان به هتل D Maris Bay اشاره کرد. D Maris Bay در خلیجی آرام واقع شده که توسط جنگل های کاج و کوه احاطه شده است. این هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، مرکز آبگرم و 5 ساحل خصوصی در شبه جزیره داتکا است. اتاق‌های مجلل D Maris Bay با دکوراسیون معاصر مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LED و وای‌فای رایگان هستند.

همه آن‌ها دارای بالکن خصوصی و منظره پانوراما از دریای اژه هستند. گزینه های غذاخوری شامل رستوران های آلاکارته و بوفه است. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است. پس از تمرین، می توانید برای استراحت از حمام ترکی و سونا نیز استفاده کنید. این هتل در طول روز ترانسفر رایگان به سواحل خود ارائه می دهد. یک جایگاه فرود هلیکوپتر نیز در این هتل وجود دارد. این هتل یکی از تفریحات آبی مارماریس استفاده می شود.

هتل D Maris Bay

TUI BLUE Grand Azur؛ لذت تماشای دریای فیروزه ای در هتل های مارماریس

این هتل در چند قدمی میدان جوانان مارماریس، موزه مارماریس و بازار بزرگ مارماریس قرار دارد. گردشگران می توانند از امکاناتی نظیر خدمات اینترنت، سونای بخار، زمین تنیس، انواع غذا و نوشیدنی، زمین بازی بزرگ، ترانسفر فرودگاهی راحت، رستوران، ماشین، غواصی و … استفاده کنند. پرسنل این هتل به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی و بلغاری صحبت می کنند. از پنجره اتاق خود در هتل گرند آزور، قطعاً از تماشای منظره دریا لذت خواهید برد.

هتل TUI BLUE Grand Azur

Labranda Mares Marmaris Hotel؛ لذت سفری عاشقانه در هتل های مارماریس

هتل لابراندا مارس مارماریس مکانی مناسب برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل و نیز استراحت خانوادگی است. گردشگران در این هتل می توانند از امکاناتی نظیر سونا بخار، خدمات اینترنت، کلوپ شبانه، رستوران مجهز، پرستار نیمه وقت برای کودک، اتاق جلسه، مینی مارکت در محل، پارکینگ، زمین تنیس و … استفاده کنند. در این هتل به زبان های ترکی، روسی، هلندی، انگلیسی و آلمانی صحبت می شود. در هتل لابراندا بهترین امکانات اقامتی درون اتاق ها مانند تلفن، میز، تهویه مطبوع، لوازم آرایش رایگان، صندوق امانات، مینی بار، سشوار و … ارائه می شود. از پنجره اتاق خود در هتل لابراندا از تماشای منظره دریا و ساحل زیبای مارماریس غرق لذت خواهید شد.

هتل لابراندا مارس مارماریس

Grand Pasa Hotel؛ روزها و شب های به یادماندنی در هتل های زیبای مارماریس

در هتل گرند پاسا رستورانی وجود دارد که در آن می توانید غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را سفارش دهید، و جزو یکی از بهترین رستوران های مارماریس می باشد. از جذابیت های این هتل این است که یک نمایش شبانه سرگرم کننده برای مهمانان ترتیب داده شده است. سالن های ضیافت و کنفرانس برای پذیرایی های رسمی وجود دارد. بچه ها می توانند در یک اتاق مخصوص با اسباب بازی، بازی کنند. یک سونا در محدوده هتل وجود دارد که می توانید از قبل برای هر زمان مناسب در طول روز رزرو کنید. میهمانان به اینترنت دسترسی دارند. برای کسانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ در نظر گرفته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های مارماریس می باشد.

هتل گرند پاسا

Elegance Hotels International Marmaris؛ تجربه ای تکرار نشدنی در هتل های مارماریس

هتل در فاصله چند قدمی میدان جوانان مارماریس، موزه مارماریس و بازار بزرگ مارماریس قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه دالامان در 50.1 کیلومتری هتل واقع شده است. گردشگران می‌توانند از امکانات زیر استفاده کنند: پرستار بچه، پارکینگ، خدمات اینترنت، دوچرخه‌سواری، غذا و نوشیدنی در اتاق، بار زیبا، سونای خشک، بیلیارد، ترانسفر راحت فرودگاهی. کارکنان اقامتگاه به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.

هتل بین المللی الگانس مارماریس

Green Nature Diamond Hotel؛ الماس درخشان هتل های ۵ ستاره مارماریس

هتل Green Nature Diamond همچون اسمش به مانند الماسی در بین هتل های مارماریس است. این هتل به طیف وسیعی از جاذبه‌های دیدنی مانند میدان جوانان مارماریس، موزه مارماریس، بازار بزرگ مارماریس نزدیک است. مسافران می توانند از طیف متنوعی از خدمات استفاده کنند: رستوران دنج، غذا ممکن است در اتاق سرو شود، اتاق جلسه، پرستار بچه، سونای خشک، موج سواری، خدمات اینترنت، بیلیارد، ماشین. کارکنان هتل به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند. هیچ گونه صدایی در شب، گردشگران را آزار نمی دهد، زیرا طراحی و ساخت اتاق ها، عایق صدا ارائه شده است.

هتل Green Nature Diamond

از دیگر هتل های مارماریس ۵ ستاره می توان هتل های زیر را نام برد. هر یک از این هتل ها امکانات، فضای منحصر به فرد و زیبایی های خاصی دارند که گردشگران مارماریس را مجذوب خود خواهند کرد:

  • Green Nature Resort and Spa
  • Casa De Maris Spa & Resort Hotel
  • Golden Rock Beach
  • Blue Bay Platinum
  • Grand Cettia Hotel
  • Lalila Blue Suites
  • SunConnect Grand Ideal Premium

هتل های مارماریس ۴ ستاره

در ادامه این مقاله به برسی هتل های 4 ستاره مارماریس خواهیم پرداخت. بسیاری از توریست هایی که به مارماریس سفر میکنند قصد دارند تا از بین هتل های مارماریس در هتل های 4 ستاره این شهر توریستی سکونت داشته باشیند.

Motto Premium Hotel & Spa؛ آرامشی وصف ناشدنی در هتل چهار ستاره مارماریس

هتل موتو پرمیوم از شناخته شده ترین هتل های مارماریس چهار ستاره است. این هتل دارای یک سالن مدرن برای ضیافت و کنفرانس است. اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در هتل فراهم شده است. اگر می‌خواهید استراحت و آرامشی فوق‌العاده داشته باشید، می‌توانید در هر زمانی در طول روز سونا را در این هتل رزرو کنید. برای کسانی که با ماشین مسافرت می کنند یک پارکینگ در نظر گرفته شده است.

می توانید با کودک خود در زمین بازی وقت بگذرانید. کارکنان اقامتگاه به زبان های ترکی، روسی، عبری، انگلیسی و عربی مسلط هستند. مهمانان می توانند روی امکاناتی مانند مینی بار، صندوق امانات، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، لوازم آرایش رایگان، تلویزیون صفحه تخت حساب کنند. هیچ صدایی در شب مزاحم گردشگران نمی شود زیرا در اتاق های مجموعه، عایق صدا وجود دارد. این اقامتگاه دارای تعداد زیادی اتاق با نمای باغ، نمای استخر، نمای شهر و نمای دریا می باشد.

هتل Motto Premium

هتل ساحلی Cettia؛ استراحتگاه دنج و ساحلی در مارماریس

هتل ساحلی سیتیا 4 ستاره در موقعیت ایده آل در مارماریس در فاصله 4.1 کیلومتری از مرکز قرار دارد. در هتل سیتیا می‌توانید از امکانات زیر استفاده کنید: اتاق‌های جلسه، کلاس‌های تناسب اندام مجهز، فضای پارکینگ، خدمات اینترنت، غذا و نوشیدنی در اتاق، بار دلپذیر، ترانسفر فرودگاهی راحت، بیلیارد. در این هتل به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و عربی صحبت می شود. در اتاق ها امکاناتی مانند سشوار، مینی بار، تلفن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات ارائه می شود.

هتل ساحلی سیتیا

Poseidon Hotel؛ لذت تماشای باغ و دریا در هتل های مارماریس

یکی از هتل های مارماریس ۴ ستاره، هتل پوزیدون با امکانات و ویژگی های منحصر به فردش است. این هتل به میدان جوانان مارماریس، موزه مارماریس، بازار بزرگ مارماریس بسیار نزدیک است. این هتل بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات در کنار ساحل دریا و کسب آرامش است. امکانات رفاهی در دسترس مهمانان: ترانسفر فرودگاهی مناسب، سونا بخار، استخر سرپوشیده شیک، اجاره دوچرخه (هزینه اضافی)، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های راحت تمیز برای مهمانان معلول، آسانسور داخلی، خدمات اینترنت، رستوران مجهز. در این مجموعه به زبان های ترکی، روسی، هلندی، انگلیسی و آلمانی صحبت می شود. در اتاق های هتل پوزیدون، از پنجره خود از منظره باغ و منظره دریا لذت خواهید برد.

هتل پوزیدون

Julian Club Hotel؛ اوقات فراغت هیجان انگیز و به یادماندنی

هتل 4 ستاره ریزورت جولیان کلاب نزدیک مجسمه آتاتورک، بازار بزرگ مارماریس و موزه مارماریس قرار گرفته است. مسافران می توانند از طیف گسترده ای از خدمات این هتل استفاده کنند: رستوران دنج، سونا فنلاندی، بیلیارد، سرگرمی های عصرانه، ترانسفر راحت فرودگاهی، اتاق بازی، خدمات اینترنت، سالن کنفرانس. کارکنان هتل به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می کنند. در هتل جولیان کلاب طیف گسترده ای از امکانات همچون یخچال، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تخت های بسیار بلند (بیش از 2 متر)، صندوق امانات، مینی بار و … ارائه می شود. در این هتل میتوانید بسیاری از تفریحات مارماریس را تجربه کنید.

هتل جولیان کلاب

هتل های مارماریس ۴ ستاره، تنوع و تعداد بسیار بالایی دارند که پرداختن به مشخصات و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها مجالی گسترده تر می خواهد. در ادامه برخی از این هتل های چهار ستاره در مارماریس را نام می بریم:

  • Pasabey Hotel
  • Ada Julian Marmaris
  • Hawaii Hotel
  • Ketenci Hotel
  • Sesin Hotel
  • Kayamaris Hotel
  • Palmea Hotel
  • VERDE HOTEL
  • SUPREME BEACH HOTEL
  • Prestige Garden Hotel

لوکس ترین هتل مارماریس

شهر مارماریس یکی از محبوب ترین استراحتگاه ها در ساحل فیروزه ای ترکیه است. ترکیبی باورنکردنی از دریا، کوه و جنگل، مارماریس زیبا را به مکانی عالی برای اقامتی راحت تبدیل کرده است. هر یک از هتل های مارماریس پنج ستاره و چهار ستاره، به این علت که از اکثر شاخصه های به روز هتلداری مدرن برخوردار هستند، می توانند به خوبی لایق عنوان لوکس ترین هتل مارماریس را به خود اختصاص دهند.
بهتر است از این مسئله نیز غافل نشویم که جدای از امکانات و خدمات هتل، بسته به ذائقه و سلیقه شخصی افراد در رابطه با موقعیت اقامتگاه و آرام و دنج بودن یا پویا و شلوغ بودن آن مفهوم لوکس ترین می تواند در ذهن هر شخص متفاوت باشد.

معرفی هتل های مارماریس

دیدگاهتان را بنویسید