در مورد تفریحات مارماریس چه می دانید؟ آیا به نظر شما این شهر ارزش سفر کردن را دارد؟ چه میزان هزینه ای باید برای لذت بردن از تفریحات این شهر رویایی پرداخت؟ باید بگوییم مارماریس به عنوان یک شهر ساحلی زیبا در جنوب غربی ترکیه توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. این منطقه مقصد تفریحی محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی است. مارماریس دارای آب و هوای مدیترانه‌ای، سواحل زیبا، کوهستان‌های سبز و به وجود اینها تفریحات مارماریس زبان زد خاص و عام است. از این رو بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است. در ادامه با اوج آرام همراه باشید تا تفریحات مارماریس مورد برسی قرار دهیم.

بدون تردید در فصل تابستان دسترسی به تفریحات مارماریس می تواند حس فوق العاده ای را برای شما به همراه داشته باشد. تنها کافیست بدانید در این شهر توریستی چه تفریحاتی در انتظار شماست. پس از آن با سفر به مارماریس می توانید خود را مهمان تفریحات مهیج و جذاب نموده و لذت ببرید. یکی از راه هایی که میتوانید به این شهر سفر کنید، استفاده از تور مارماریس می باشد.

معرفی تفریحات مارماریس

بهترین تفریحات مارماریس کدامند؟

در شهر مارماریس هم می توان از تفریحات روزانه نهایت استفاده را کرد، هم از تفریحات شبانه وگزینه ای دیگر بازدید از جاهای دیدنی مارماریس می باشد. برخی از این تفریحات گردشگری هستند و برخی دیگر مهیج. از این نمونه تفریحات، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

انجام ورزش های آبی در ساحل مارماریس

شهر مارماریس دارای سواحل زیبا و شنی است که می‌توانید در آنجا آرامش و حس بی نظیر مشاهده از دریا را تجربه کنید. می‌توانید در ساحل آفتاب بگیرید، شنا کنید و ورزش‌های آبی مختلفی مانند جت اسکی، ویندسرفینگ و قایقرانی را انجام دهید. تفریحات آبی مارماریس یکی از دلایلی می باشد که سالانه تعدادی زیادی توریست به این شهر می آیند تا از تفریحات مارماریس لذت ببرند.

بازدید از قلعه مارماریس

بازدید از قلعه مارماریس، را می توانیم جزو تفریحات مارماریس برای افرادی که به بازدید از مکان های دیدنی علاقه مند هستند، در نظر گیریم. این قلعه یک جاذبه تاریخی و فرهنگی است که در قسمت بالای شهر قرار دارد. همچنین دارای مناظر زیبا از شهر و خلیج مارماریس است و مکانی عالی برای دیدن غروب آفتاب به شمار می رود.

بازارگردی در مارماریس

بازار مارماریس یک بازار محلی است که می‌توانید در آن به خرید انواع صنایع دستی، پوشاک، غذاهای محلی و سوغاتی‌های ترکیه بپردازید. همچنین می‌توانید از طعم های محلی در رستوران‌ها و کافه‌های اطراف بازار لذت ببرید. همچنین علاوه بر بازدید از بازار، شما عزیزان میتوانید از مراکز خرید مارماریس که بسیاری از برند ها لاکچری دنیا در این مراکز فعالیت میکنند.

بازدید از پارک ملی دالامان

پارک ملی دالامان در نزدیکی مارماریس واقع شده و یک منطقه طبیعتی فوق‌العاده است. در این پارک می‌توانید پیاده‌روی کنید، کوهنوردی کنید و از طبیعت بکر و جنگل های سرسبز بازدید نمایید. پارک ملی دالامان به کسانی که علاقه مند به بازدید از طبیعت هستند پیشنهاد میشود.

گشت و گذار در مارماریس، معرفی تفریحات مارماریس

تفریحات شبانه مارماریس

از جذاب ترین تفریحات شبانه مارماریس باید به کلوب های شبانه اشاره کنیم. این شهر شب های پرجنب و جوش و پویایی دارد. به گونه ای که هر شب در کلوب های شبانه، دورهمی های عالی با یک فضای گرم شبانه تشکیل می شود که می توان از آنها نهایت استفاده را برد. در این کلوب های شبانه می توان خواندن را تجربه کرد و تا جای ممکن رقص و پایکوبی نمود. 

از دیگر تفریحات مارماریس که می توان شبانه انجام داد، باید به شکم گردی لذیذ در رستوران ها و کافه های با کیفیت این منطقه اشاره کرد. غذاهای متنوعی که در شهر مارماریس طبخ می شوند، در کنار نوشیدنی های متنوع کافه های این منطقه، می تواند یک شب گردی عالی را برای شما رقم بزند. شما در این شب گردی با طعم های خاص آشنا شده و لذت مزه کردن انواع غذاهای ترکی را تجربه خواهید کرد. 

شما همچنین می توانید در مارینا به پیاده روی شبانه بپردازید و از مناظر دریاچه ای و قایق های مارماریس لذت ببرید. لذت شبانه را با هر یک از این موارد که تجربه کنید، همیشه در خاطر شما باقی خواهد ماند. 

تفریحات شبانه مارماریس

قیمت تفریحات مارماریس

قیمت تفریحات مارماریس بسته به انتخاب نوع تفریحات شما، می تواند متغیر باشد. اما از آنجایی که هزینه های سفر به این کشور مناسب است، قیمت بازدید از تفریحات شهر مارماریس هم مناسب خواهد بود. با این حال بهتر است پیش از سفر به این شهر ترکیه، حتما در مورد قیمت تقریبی تفریحات در شهر مارماریس اطلاعات کسب کنید. 

می توانید در این شهر رویایی و زیبا به خوبی و با قیمت مناسب از انجام تفریحات مارماریس لذت ببرید. تنها باید اقدام به خرید بلیط بازدید از مکان های دیدنی و تاریخی نمایید و مدتی که مد نظرتان است را از مکان های دیدنی مارماریس بازدید کنید. البته در نظر داشته باشید که برخی از تفریحات این شهر زیبا، رایگان هستند و شما نیازی به پرداخت هزینه برای خرید بلیط بازدید نخواهید داشت. این مسئله قیمت تفریح کردن در مارماریس را برای شما کاهش خواهد داد. 

قیمت تفریحات مارماریس

هزینه تفریحات مارماریس

برای این که بتوانید به شهر زیبا و ساحلی مارماریس برسید، شما در ابتدا باید به شهر بدروم یا ازمیر پرواز کنید، اما بهترین گزینه برای شما استفاده از ایرلاین معراج می باشد. قیمت خرید بلیط پرواز خارجی با افزایش قیمت دلار در کشور، متغیر می شود. از این رو می توانیم به صورت تقریبی، متوسط قیمت خرید بلیط رفت و برگشت از تهران به بدروم را، بین 20 تا 25 میلیون بیان کنیم. (این قیمت متغیر است و ثابت نیست). 

البته افرادی که تمایل دارند هزینه تفریحات مارماریس را برای خود به حداقل برسانند، می توانند اقدام به تهیه بلیط چارتر و لحظه آخری نمایند. شما عزیزان میتوانید برای رزرو تور مارماریس از آژانس رهگذران اوج آرام که مجری مستقیم این تو می باشد استفاده کنید. سپس به این شهر سفر کرده و برای کاهش هزینه های تفریحی خود، به جای استفاده از تاکسی یا خودروهای فرودگاه، از اتوبوس های بین شهری استفاده کنید. البته استفاده از تاکسی و ماشین های فرودگاه می تواند راحت ترین روش برای رسیدن به مارماریس باشد، اما هزینه بیشتری را هم در بر خواهد داشت پس استفاده از اتوبوس های بین شهری و حمل بار کم در طی مسیر، می تواند یک سفر رویایی و خاص را برای شما به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید