بدون شک یکی از فاکتورهایی که در هنگام سفر به شهر مورد نظر باید توجه کنیم، رستوران های آن شهر می باشد. شهر مارماریس هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. زمانی که به این شهر سفر میکنیم، باید رستوران های مارماریس را از قبل شناخته باشیم تا برویم سراغ رستورانی با کیفیت تا از غذای خود لذت ببریم. شما علاوه بر تفریحات مارماریس، حتما گذرتون به رستوران های مارماریس میافتد. در ادامه با اوج آرام همراه باشید تا به برسی رستوران های مارماریس بپردازیم.

رستوران های خوب مارماریس

انتخاب لاکچری ترین رستوران های مارماریس برای بسیاری از گردشگران به یکی از مهمترین چالش های سفرشان تبدیل شده است. در شهر مارماریس ترکیه، بیش از ۳۰۰ رستوران با کیفیت غذایی بسیار بالا وجود داشته که خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می دهد. به همین خاطر، انتخاب کردن از بین رستوران های مارماریس به عنوان بهترین رستوران، می تواند برای گردشگران به یک چالش تبدیل شود. البته باید در این رابطه بررسی کنید که به دنبال چه نوع رستورانی هستید. در رستوران­های مارماریس می توانید انواع غذاهای سنتی ترکی، چینی و بین المللی را با کیفیت فوق العاده عالی نوش جان نمایید. البته بهترین راه برای پیدا کردن رستوران مناسب، مشاوره با کسانی است که قبلا به این شهر توریستی سفر کرده اند تا تجربیات خود را در این رابطه با شما به اشتراک بگذارند.

لیست بهترین رستوران های مارماریس

رستوران های لاکچری مارماریس

مارماریس، یکی از مقاصد گردشگری محبوب ترکیه به شمار می رود. استفاده از تور مارماریس، به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری متنوع به توریست های داخلی و خارجی پیشنهاد می شود. مورد دیگری که باعث جذابیت بیشتر این شهر توریستی می شود، رستوران‌های لاکچری آن است. در ادامه قصد داریم به بررسی لاکچری‌ترین و بهترین رستوران ‌های مارماریس ترکیه بپردازیم.

  • کافه بار مینم (Minem Cafe Bar)

کافه بار مینم، یکی از محبوب ترین رستوران های لاکچری مارماریس ترکیه می باشد که میتوانید پس استفاده از مراکز خرید مارماریس، از این رستوران لذت ببرید. این رستوران در سال 2010 میلادی تاسیس شده و دارای محیطی بسیار زیبا و منحصر به ‌فرد مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. این رستوران طیف وسیعی از غذا و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی از جمله انواع پیتزا، پاستا، سوپ، کباب و… را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین، گردشگران می توانند با توجه به سلیقه خود از بین طیف وسیع نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی، بهترین انتخاب را داشته باشند. رفتار پرسنل کافه بار مینم با مشتریان، بسیار گرم و صمیمی می باشد. اجرای موسیقی های ملایم برای ایجاد حال و هوای دل‌انگیز در محیط، یکی دیگر از ویژگی های مثبت کافه بار مینم که یکی از بهترین رستوران های مارماریس می باشد، به شمار می رود.

  • رستوران چاملیک (Camlik Restaurant)

رستوران چاملیک یکی از بهترین رستوران های مارماریس ترکیه می باشد که طیف وسیعی از غذاهای سنتی ترکی از جمله پیتزا، لاه ماجون، کباب و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران در سال 2001 میلادی توسط خانواده‌ای اهل مارماریس راه‌اندازی شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. رستوران چاملیک فضای دل‌انگیز و صمیمانه ای دارد و از سه سالن اصلی تشکیل شده است. این رستوران، انواع غذاها و نوشیدنی ها را مناسب ذائقه مشتریان با قیمت عالی ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم چاملیک می‌توان به دکوراسیون سنتی و بومی این رستوران با الهام از فرهنگ غنی ترکیه اشاره کرد.

هر آنچه که باید در رابطه با بهترین رستوران های مارماریس بدانید

  • رستوران شاهین (Sahin Restaurant)

رستوران شاهین، یک رستوران سنتی و محلی در شهر مارماریس ترکیه می باشد که در سال 1990 میلادی تاسیس شده است. این رستوران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و از جمله بهترین مکان ها جهت صرف غذا در مارماریس به شمار می رود. رستوران شاهین، انواع غذاهای سنتی ترکی از جمله پیتزا، ماهی، لاه ماجون، کباب و انواع سوپ ها را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کند. همچنین، این رستوران، طیف وسیعی از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی از جمله قهوه و چای را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله دیگر ویژگی های این رستوران می توان به دکوراسیون سنتی آن اشاره کرد که برای بسیاری از گردشگران جذاب می باشد. همچنین پرسنل رستوران با لباس های سنتی، پذیرای مشتریان و گردشگران خارجی می شوند.

  • رستوران هتل گرین نیچر دیاموند (Green Nature Diamond Hotel Restaurant)

رستوران هتل گرین نیچر دیاموند، یکی از بهترین رستوران های مارماریس ترکیه می باشد. رستوران گرین نیچر دیاموند در حاشیه جنگل قرار گرفته و از چشم انداز فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد. این رستوران، یکی از رستوران های محبوب و با کیفیت در مارماریس ترکیه به شمار می رود. رستوران گرین نیچر دیاموند، غذاهای محلی و ترکی را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد. طراحی داخلی این رستوران، بسیار زیبا و شیک می باشد. این رستوران، دارای فضای مناسب جهت بازی کودکان است. منوی شام این رستوران، تنوع غذایی بسیار بالایی دارد که متناسب با سلیقه همه مهمانان می باشد.

  • رستوران استلا (Stella Restaurant & Bar)

رستوران استلا، یکی از بهترین و باکیفیت ترین رستوران های مارماریس می باشد. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و مدرن است که با دکوراسیون خاص خود، یک تجربه خاص و لذت بخش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. منوی رستوران استلا شامل غذاهای محلی و بین‌المللی است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، تهیه شده‌اند. همچنین، این رستوران دارای بار بوده و انواع نوشیدنی ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. سرویس دهی در رستوران استلا بسیار حرفه‌ای می باشد. در کل، اگر به دنبال انتخاب بهترین رستوران در مارماریس هستید، رستوران استلا یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود.

مارماریس ترکیه، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان بوده که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این شهر از رستوران های متعددی برخوردار بوده که غذاهای باکیفیتی را به توریست های خارجی عرضه می کنند. در این مقاله سعی نمودیم تا شما عزیزان را با بهترین رستوران های مارماریس آشنا نموده و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. البته لیست بهترین رستوران های مارماریس تنها به این موارد ختم نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید