در سال های اخیر مراکز توریستی بسیار زیادی در نقاط مختلف کشورمان تاسیس شده اند که به آشنایی شما با دیدنی های مختلف مانند پارک رأس محمد می پردازند. این مراکز در تلاش هستند تا با ایجاد آشنایی لازم میان شما و دیدنی های کشور مصر، ارتباط خوبی را ایجاد نمایند. علاوه بر این مسئله کسب اطلاعات لازم در این زمینه، موجب می شود تا شما بتوانید به شکل راحت تری به استفاده از خدمات این مراکز بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. توجه داشته باشید که پارک رأس محمد به عنوان یکی از مکان های گردشگری محبوب در میان مردم مختلف جهان شناخته می شود.

یکی از تفریحات بزرگ مردم کشور ایران که اکثریت مردم کشورمان نیز به آن علاقه مند هستند، مسافرت می باشد. در سال های اخیر با فراهم شدن شرایط سفر به قسمت های مختلف دنیا، مردم کشورمان توانسته اند از مراکز گوناگونی مانند پارک رأس محمد دیدن کنند. یکی از کشور هایی که به تازگی مجوز های لازم را برای ورود مردم کشور ایران صادر کرده است، کشور مصر می باشد. ایم کشور سال ها بود که به ایران ویزا نمیداد اما روابط سیاسی دو کشور عوض شده و شما حالا میتوانید ویزا کشور مصر را با توجه به شرایط کسب کنید. کشور مصر بازدید ایرانیان را از استان سینا بدون مجوز دانسته و دیگر مردم کشورمان می توانند از این قسمت جنوبی این کشور دیدن کنند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا با برخی از جاذبه های این استان آشنا شوید.

تاریخچه پارک ملی رأس محمد مصر

تاریخچه پارک ملی رأس محمد مصر

پارک ملی رأس محمد مصر به عنوان یکی از قدیمی ترین آثار به جا مانده از خدایان مصری به شمار می رود که برای مردمان این کشور بسیار مهم است. این پارک از سواحلی دریایی بسیار زیبایی بهره مند است که شفافیت بسیار زیادی را دارد. شفافیت آب این دریا به گونه ای بوده که می توان انواع مختلفی از ماهی های این دریا را به راحتی مشاهده نمود. بر اساس مشاهدات تاریخی انجام شده، این دریا به عنوان یکی از دریا های بزرگی شناخته شده که بیش از 1000 گونه ماهی در آن زندگی کرده اند.

نیاز است که بدانید مردم کشور مصر از گذشته تاکنون علاقه بسیار زیادی را به غواصی در آب های این پارک داشته اند. بنابراین می توان غواصی در این آب ها را به عنوان یکی از تفریحات مورد علاقه طرفداران پارک ملی رأس محمد مصر شناسایی کرد. وجود صخره های مرجانی فوق العاده در اطراف این پارک و پوشش گیاهی بی نظیر از جمله مواردی بوده که به زیبایی های این پارک افزوده است.

آدرس پارک ملی رأس محمد

بسیاری از گردشگرانی که قصد دیدن از پارک ملی رأس محمد را دارند از اطلاعاتی نظیر آدرس آن بی بهره هستند. نیاز است که بدانید، این پارک ملی در شهر سینای جنوبی کشور مصر واقع شده است. لازم به ذکر است که محل قرار گیری دقیق این پارک را می توان 15 کیلومتری شهر شرم الشیخ بیان نمود.

 

اطلاعاتی پیرامون این پارک

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط معتبر ترین منبع های جهانی، پارک ملی رأس محمد دارای 480 کیلومتر مربع مساحت می باشد. علاوه بر این مسئله 135 کیلومتر مربع آن خشکی بوده و بقیه این پارک به دریا اختصاص داده شده است. همچنین بر اثر زلزله های به وجود آمده در مصر، این پارک از چندین غار زیر آبی و دو جزیره بهره مند شده است. لازم به ذکر است که این پارک از یک سمت به خلیج عقبه و از سمت دیگر به سوئز مشرف می شود. نیاز است که بدانید، در سال های اخیر تعداد طرفداران این پارک با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

با فراهم شدن شرایط ورود مردم کشور ایران به کشور مصر و این پارک ملی، شاهد حضور ایرانیان در این کشور بوده ایم. در رابطه با این مسئله نیز موسساتی به فروش تور های مخصوص مشاهده پارک رأس محمد و مشاهده استان سینای جنوبی می پردازند. بنابراین نیاز است تا شما در حین خرید تور های موردنظر خود توجه لازم را در این رابطه داشته باشید. این مسئله قطعا موجب می شود تا شما بتوانید به خرید بهترین تور های ممکن با بهترین شرایط بپردازید. لازم به ذکر است که مردم کشور ایران توانسته اند با شناسایی بهترین مراکز در این زمینه، به راحتی نسبت به خرید این تور ها اقدام نمایند. اوج آرام، مجری مستقیم برگزار کننده تور مصر، یکی از خدماتی که ارائه میدهد بازدید از مکان های گردشگری مصر میباشد.

تصاویر پارک ملی

سواحل دیدنی راس محمد

صخره های پارک رأس محمد

دیدگاهتان را بنویسید