آیا شما هم به دنبال تور استانبول هستید؟ حتما می دانید که مراکز تفریحی زیادی همچون ویالند در این شهر قرار گرفته اند. یکی از مهم ترین ویژگی های کلیدی شهر استانبول، داشتن امکانات گسترده و تفریحات زیاد می باشد. مردم این کشور همواره به مراکز خرید و پارک های متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت دسترسی خواهند داشت. Vialand یکی از همین مراکز پر اهمیت و تفریحی محبوب در کشور ترکیه به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. امروز ما قصد داریم تا ویژگی های ویالند را به صورت دقیق بررسی کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه، با ما همراه شوید.

ویالند استانبول

بیایید کارمان را با بررسی دقیق ویالند استانبول شروع کنیم. یکی از جذاب ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری استانبول به حساب می آید که هم ویژگی های مثبت زیادی دارد و هم می تواند یک گزینه فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت به حساب بیاید. Vialand ترکیبی از مجتمع تفریحی، شهر بازی و مرکز خرید است. Vialand به گونه ای طراحی شده تا هم کودکان و هم افراد بزرگسال از حضور در آن لذت ببرند. این شهر بازی امکانات جذابی را در خود جای داده و حضور در آن می تواند تجربه سفر شما را به شدت لذت بخش کند. شما می توانید همه روز را در این منطقه وقت بگذرانید بدون اینکه حوصله تان سر برود یا اینکه با چالشی در این منطقه مواجه شوید.

امکانات ویالند استانبول

طریقه رفتن به ویالند استانبول

جالب است بدانید که دسترسی به ویالند استانبول اصلا کار دشواری نیست! برای دسترسی به این شهر بازی شما هم می توانید وسایل حمل و نقل عمومی را مورد استفاده قرار دهید و هم از سرویس های اختصاصی همچون تاکسی و اوبر استفاده نمایید. جالب است بدانید که Vialand یک موقعیت مکانی فوق العاده دارد. این مجموعه به مراکز توریستی و جذابی همچون سلطان احمد و میدان تکسیم به شدت نزدیک است. شما حتی می توانید از یک مترو برای ورود به این مجموعه استفاده کنید. اگر شما در سلطان احمد قرار دارید، در ابتدا باید وارد امین اونو شوید و به سمت بازار ادویه جات حرکت کنید. در نهایت با استفاده از خطوط 99 یا 99Y سیستم اتوبوسرانی، شما به Vialand دسترسی پیدا خواهید کرد.

قیمت بلیط ویالند استانبول

قیمت بلیط ویالند استانبول مسئله ای مهم به حساب می آید که ذهن افراد زیادی را به خود درگیر می کند. به خاطر داشته باشید که قیمت ورود به این شهر بازی با قیمت استفاده از دستگاه ها و تجهیزاتش تفاوت های زیادی دارد. هر دستگاه در این شهر بازی، یک تعرفه خاص داشته و شما به نحوی خاص هم می توانید نسبت به استفاده از خدماتش اقدام نمایید. جالب است بدانید که بلیط شهر بازی های خاصی همچون Vialand بسته به سن و ویژگی های فرد متغیر است. افراد بزرگسال یعنی افراد بالای 15 و زیر 55 سال برای استفاده از این شهر بازی باید 169 لیر پرداخت نمایند. کودکان و نوجوانان تعرفه معقولانه تری را پرداخت کرده و به 159 لیر نیاز دارند. جالب است بدانید که کودکان و نوجوانان به افرادی اشاره دارد که در بازه سنی 3 تا 14 سال قرار گرفته است. در ضمن قیمت بلیط Vialand برای کودکان زیر 3 سال هم رایگان است. یعنی اگر شما یک کودک زیر 3 سال را به همراه داشته باشید، نیازی به پرداخت هزینه بلیط نخواهید داشت.

قیمت بلیط ویالند استانبول

ساعت کاری ویالند استانبول

قبل از اقدام برای ورود به ویالند استانبول، شما باید مطمئن شوید که این مجموعه باز است. بسته بودن این مجموعه تفریحی، مسئله ای متداول به حساب نمی آید اما در برخی از مواقع سال، احتمال بسته شدن آن وجود دارد. در حال حاضر این مکان از دو شنبه تا پنج شنبه و از 10 صبح تا 7 بعد از ظهر فعالیت می کند. در روز های جمعه تا شنبه هم این مجموعه از 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به کاربران بوده و اوقات خوشی را برای آنها ایجاد می نماید.

چگونه از تکسیم به ویالند برویم؟

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم، در حال حاضر راه های زیادی برای ورود به ویالند طراحی شده است. اگر شما در تکسیم حاضر هستید، با سرعت بالایی می توانید به Vialand دسترسی پیدا نمایید. برای این که شما بتوانید از میدان تکسیم یا بی اوغلو به مرکز تفریح Vialand برسیم، شما می توانید هم از سرویس تاکسی استفاده نمایید و هم وسایل حمل و نقل عمومی را به کار گیرید.

اتوبوس تکسیم Cebeci گزینه خوبی برای انتقال در این بازه زمانی به حساب می آید. کد 36T گزینه ای است که شما می توانید آن را برای انتقال از تکسیم به ویالند مورد استفاده قرار دهید. جالب است بدانید که امکان ورود به این شهر بازی از طریق مترو هم وجود دارد. برای این کار شما باید وارد مترو شوید. به دنبال قطار با کد m2 بگردید و از آن به Mecidiyekoy بروید. از این منطقه شما می توانید به سراغ کد M7 بروید و در ایستگاه Veysel Karani Aksemsettin از قطار خارج شوید. خروج از این منطقه به شما اجازه می دهد تا شهر بازی Vialand را مشاهده نمایید.

سوالات متداول

آیا حضور در ویالند محدودیت زمانی دارد؟

مسئولیت Vialand هیچ محدودیت زمانی را برای حضور کاربران در این منطقه در نظر نگرفته اند. پس شما می توانید تا زمانی که دوست دارید، در این شهر بازی جذاب بمانید.

آیا این شهر بازی فقط برای کودکان است؟

ویالند ترکیبی از یک شهر بازی و یک مرکز خرید بزرگ می باشد البته که در این منطقه شما می توانید امکانات مخصوص کودکان را بیابید اما تمرکز آن روی بزرگسالان می باشد.

چگونه هزینه ورود به Vialand را کاهش دهیم؟

جالب است بدانید که قیمت بلیط ویالند در استانبول خیلی زیاد نیست. اگر شما هم به دنبال کاهش هزینه های خود هستید، می توانید در مناسبات خاص یا بازه های زمانی ویژه از این منطقه دیدن نمایید.

چه دیدنی هایی به Vialand نزدیک هستند؟

به خاطر داشته باشید که ویالند در یکی از مناطق مرکزی استانبول قرار گرفته و حضور در آن، فاصله شما با تفریحاتی همچون مسجد جامع، دلفیناریوم، موزه فناوری و غیره را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید