سیام پاراگون یک بازار بزرگ در کشور تایلند و از جاذبه های گردشگری بانکوک است. در این شهر انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز برای اوقات فراغت وجود دارد. افرادی که به این شهر سفر می کنند، علاوه‌ بر بازدید از جاذبه‌ های توریستی و گردشگری از تفریحات هیجانی آن نیز بهره مند می شوند. بانکوک، یکی از زیباترین شهرهای گردشگری کشور تایلند است که اجناس مختلفی از جمله پوشاک، لوازم خانگی، تجهیزات دیجیتالی و … را به فروش می رساند. در بازارهای شهر بانکوک می توانید لوکس ترین و بهترین اجناس را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. در حال حاضر این شهر به یکی از مقاصد گردشگری برای ایرانی ها تبدیل شده است بنابراین شما نیز می توانید مسافرت به این شهر را نیز در برنامه سفرهای خارجی خود قرار دهید. در ادامه از شما دعوت می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مرکز خرید سیام پاراگون در اختیارتان قرار دهیم.

مرکز خرید سیام پاراگون در کجا واقع است؟

این مرکز خرید در منطقه پاتوم وان بانکوک قرار دارد. این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب پذیرای افراد بومی و غیر بومی است. مرکز خرید در واقع سومین، بزرگ ترین و لوکس ترین مرکز خرید در شهر بانکوک به شمار می آید. در سیام پاراگون علاوه بر اینکه می توانید تجهیزات مورد نیاز خود اعم از پوشاک، تجهیزات الکتریکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را تهیه کنید، می توانید به انجام تفریحات متنوع نیز بپردازید. تمامی اجناسی که در مرکز خرید سیام پاراگون به فروش می رسند جزء برندهای معتبر جهانی به حساب می آیند، شاید به همین خاطر است که این مرکز را جزء بهترین مراکز فروش کشور تایلند می دانند.

بخش های مختلف مرکز خرید سیام پاراگون

سالانه افراد زیادی به قصد تفریح، خرید اجناس متنوع و همچنین راه اندازی تجارت به شهر بانکوک سفر می کنند.  در مورد قیمت این اجناس نیز باید بگوییم قیمت تمامی آن ها دو برابر اجناس مشابه ای است که در تهران به فروش می رسد. البته در این مورد نباید تنها قیمت آن ها را در نظر گرفت؛ چون کیفیت و برند نیز بسیار مهم است و نقش مهمی در قیمت کالا دارد. سیام پاراگون دارای ۵ طبقه مختلف است که هر کدام مربوط به زمینه خاصی اختصاص دارد. برای مثال طبقه پنجم برای نمایشگاه، شهربازی، بولینگ بلو او، تالار سلطنتی، سیمپلکس پاراگون و… در نظر گرفته شده است. به طور کلی باید گفت طبقه پنجم مربوط به تفریحات و سرگرمی می شود‌. در سیام پاراگون نیز مجموعه ای از آکواریوم وجود دارد‌. در این بخش می توانید ساعت ها مشغول تماشا کردن جاذبه های دیدنی باشید.

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک چه مزایایی دارد؟

از جمله مهمترین عواملی که باعث شد محبوبیت مرکز خرید سیام پاراگون روز به روز در حال افزایش باشد، می توان به دسترسی آسان آن اشاره کرد. تمامی برندهای مشهور دنیا در سیام پاراگون شعبه دارند پس می توان با خیال راحت برای خرید به این مرکز مراجعه نمود. از مهم ترین مزیت های خرید از سیام پاراگون می توان به کیفیت و برند محصولات آن اشاره کرد. هرچند این اجناس قیمت بالایی دارند، ولی تمامی آن ها از نظر کیفیت فوق العاده هستند. وجود بهترین برندهای دنیا نیز این اطمینان را به شما می دهد تا بتوانید با خیالی آسوده تر نسبت به خرید اقدام کنید. در واقع باید گفت وجود کیفیت باعث افزایش دوام و کارایی جنس می شود. اگر به هر دلیلی به کشور تایلند سفر کردید و قصد دارید برای عزیزانتان سوغات بیاورید، می توانید از طریق این مرکز بهترین اجناس را تهیه کنید. مواد به کار رفته در تولید همه این اجناس از مواد اولیه و با کیفیت است. اگر در زمینه واردات فعالیت دارید، می توانید وسایل مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنید. یادتان باشد که کاهش قیمت، مهم ترین مزیت خرید عمده است.

معرفی بخش های مختلف مرکز خرید سیام پاراگون

  • طبقه همکف؛ پس از ورود به این طبقه، چیزی حدود ۵۰ فروشگاه مختلف وجود دارد. این فروشگاه ها، بهترین و شناخته ترین اجناس را برندهای جهانی عرضه می کنند.
  • طبقه اول؛ در طبقه اول می توان اجناس تولیدی کشور تایلند را مشاهده کرد. کیفیت اجناس طبقه اول، همانند طبقه همکف نیست.
  • طبقه دوم؛ در این بخش، علاوه بر فروشگاه های مختلف انواع کلینیک، کافه، کتاب فروشی، لوازم الکترونیکی و … وجود دارد.
  • طبقه سوم؛ در این طبقه انواع سالن های زیبایی، لوازم دیجیتالی، بستنی فروشی، کافه و لوازم خانگی وجود دارد.
  • طبقه چهارم؛ در این طبقه، علاوه بر رستوران ها، فروشگاه هایی وجود دارد که اجناس سنتی را به فروش می رسانند.
  • آکواریوم سیام پاراگون؛ در طبقه پنجم، یک آکواریوم بسیار بزرگ وجود دارد. برای توریست ها و گردشگرانی که قصد تماشا و بازدید از جاذبه های این مرکز خرید را دارند، آکواریوم بهترین گزینه است. این آکواریوم فوق العاده زیبا بوده و به شکل یک تونل ساخته شده است. ولی متاسفانه بلیط آن قیمت بالایی دارد، به همین دلیل همه افراد قادر به تهیه آن نیستند.
  • کیدزانیا؛ کیدزانیا، یک مرکز تفریحی در بخش سینمایی و طبقه پنجم مرکز خرید قرار دارد. در این بخش کودکان می توانند خود را تصور کنند که صاحب یک شغل واقعی هستند. در کیدزانیا کودکان قادرند به عنوان یک دندان پزشک، آشپز، مکانیک و … فعالیت های متعددی انجام دهند.

سیام پاراگون

سخن پایانی

در مرکز خرید سیام پاراگون می توان انواع وسایل مورد نیاز خود را در برندهای دلخواه تهیه کرد. در این مرکز یک آکواریوم وجود دارد که جزء بزرگترین آکواریوم جنوب شرق آسیا به حساب می آید. اگر روزی قصد سفر به تایلند را داشتید، فراموش نکنید که حتما مقدار کافی پول ببرید تا اگر قصد خرید داشتید با مشکل مواجه نشوید. امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید