شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند می‌باشد اما علاوه ‌بر داشتن مرکزیت سیاسی و اقتصادی، به ‌عنوان یک شهر توریستی بزرگ نیز شناخته می‌شود. شهر بانکوک علاوه ‌بر جاذبه‌های مدرنیته، جاذبه‌های گردشگری تاریخی را نیز در خودش جای داده است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم برای شما در رابطه با جاذبه‌های گردشگری بانکوک صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می‌توانید با سفر به این شهر شگفت‌انگیز و بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن، یک سفر خاطره انگیز را برای خود بسازید‌. شاید بسیاری از شما تایلند را در لیست سفرهای خارجی خود نداشته باشید و ترجیح شما سفر به کشورهای اروپایی باشد، اما همه شما می‌دانید که هزینه‌های سفر به اروپا تا چه حد بالاست. شما تقریباً می‌توانید با یک چهارم هزینه‌ای که برای سفر به کشورهای اروپایی می‌پردازید، به کشور تایلند و شهر بانکوک سفر کنید و در کنار صرفه‌ جویی در هزینه‌های خود، یک سفر خاطره‌ انگیز را داشته باشید. اگر می‌خواهید که بیشتر در رابطه با جاذبه‌های گردشگری بانکوک بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید.

لیست جاذبه‌های گردشگری بانکوک

بانکوک به ‌عنوان قلب کشور تایلند شناخته می‌شود و همین موضوع باعث شده تا جاذبه‌های گردشگری این شهر بی‌شمار باشند. اگر می‌خواهید جاذبه‌های گردشگری بانکوک را بشناسید تا از میان آن‌ها بهترین گزینه ها را برای گذراندن تعطیلات و مسافرت خود انتخاب کنید، کار عاقلانه‌ای کرده‌اید. به واسطه زیاد بودن جاذبه‌های دیدنی این شهر، بهتر است که شما قبل ‌از شروع سفر در رابطه با هر کدام از این جاذبه دیدنی تحقیق کنید. در ادامه می‌توانید از بهترین آن‌ها بازدید کنید. اگر هم به تفریحات جذاب امروزی علاقه‌ دارید و هم میخواهید در رابطه با تاریخ کشورهای گوناگون بدانید، با ما همراه بمانید.

موزه ملی شهر بانکوک

موزه ملی بانکوک یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این موزه در رابطه با تاریخچه کشور تایلند بیشتر بدانید. در این موزه اشیای گوناگون و متفاوتی از دوره‌های تاریخی تایلند وجود دارد. اگر شما به تاریخ این کشور علاقه‌مند هستید، قاعدتاً موزه ملی بانکوک مقصد مناسبی برای شما است. در بین اشیاء قرار گرفته در این موزه، شما می‌توانید از سلاح‌های چینی، برخی جوایز، عروسک‌ها، سنگ‌های قیمتی و … دیدن کنید. برای گردشگران و توریست های خارجی، دفترچه اطلاعات انگلیسی برای هر یک از اشیا قدیمی قرار داده‌ شده تا افراد بتوانند بدون نیاز به جستجوی زیاد، اطلاعات لازم در رابطه با هر کدام از اشیا تاریخی را بدست بیاورند.

سیام پاراگون

سیام پاراگون

برای معرفی یکی از جاذبه‌های گردشگری بانکوک، ما می‌توانیم به مرکز خرید سیام پاراگون اشاره کنیم. این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید است که می‌تواند به شما کمک کند محصولات مورد نیاز از لیست سوغاتی‌های خودتان را خریداری کنید. برای افرادی که به ‌دنبال معروف‌ترین برندهای جهانی می‌گردند، این مرکز خرید می‌تواند مقصد بسیار مناسبی می‌باشد. علاوه‌ بر این موضوع، در این مرکز خرید، بزرگ‌ترین و حجیم‌ترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. یعنی شما با مراجعه به مرکز خرید سیام پاراگون می‌توانید علاوه ‌بر خرید کردن، از یک جاذبه گردشگری شگفت‌انگیز و زیبا نیز بازدید کنید. همچنین در این مرکز خرید، رستوران‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانند نیاز شما به غذا خوردن را برطرف سازند. یکی از نقاط مثبت و هیجان‌انگیز این مرکز خرید، این است که شرکت‌های لامبورگینی و فراری در این در سیام پاراگون دارای نمایشگاه و نمایندگی هستند.

معبد وات پراکائو از جاذبه‌های گردشگری بانکوک

این معبد در بخش‌های نسبتاً قدیمی گرند پالاس واقع شده ‌است. طبق اطلاعات موجود این بنا از زمان ساخت تا مدت‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تنها به ‌عنوان یک جاذبه گردشگری از آن بهره گرفته می‌شود. این معبد معماری فوق‌العاده خاص و هیجان ‌انگیزی دارد. به این موضوع توجه داشته باشید که برای بازدید از این معبد به واسطه حال ‌و هوای نسبتاً روحانی، شما باید لباس‌های پوشیده و در خوری را به تن کرده باشید. در غیر این‌ صورت اجازه ورود به معبد به شما داده نمی‌شود.

معبد وات پو

مورد دیگر که می‌تواند در لیست جاذبه‌های گردشگری بانکوک قرار بگیرد، باز هم یک معبد است. این معبد با نام وات پو یا به عبارتی دیگر بودای دراز کشیده شناخته می‌شود. اگر قرار است برای اولین ‌بار به بانکوک سفر کنید حتماً از این معبد دیدن فرمایید. مهم‌ترین جاذبه گردشگری این معبد بودای لم داده 46 متری می‌باشد که تماماً با ورق طلا پوشانده شده‌ است. این معبد با منطقه گرند پالاس فاصله چندانی ندارد و شما با پای پیاده نیز می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی گرند پالاس دیدن کنید و بعد به سراغ معبد وات پو بروید. این معبد در مقایسه با سایر معابدی که در شهر بانکوک قرار دارد، آرامش و حس و حال روحانی بیشتری دارد.

شهربازی دریم ورلد

شهربازی دریم ورلد

بعد از صحبت در رابطه با برخی از جاذبه‌های تاریخی بانکوک، اجازه دهید به سراغ جاذبه‌های نسبتاً مدرن بانکوک برویم. شهربازی دریم ورلد از دیگر جاذبه‌های گردشگری بانکوک است که می‌تواند به شما کمک کند خاطره‌ی دل‌انگیزی را برای فرزندان دلبند خود بسازید. طبق آمارهای موجود، این شهربازی یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین شهربازی‌هایی میباشد که در سراسر جهان ساخته ‌شده است. این شهربازی، یک شهربازی معمولی نیست زیرا پر از ماجراجویی و باغ‌های رویایی است که تا حد بسیار زیادی با روحیه کنجکاو و فانتزی‌گرای کودکان شما همخوانی دارد. تقریباً می‌توان گفت که این شهربازی مشابه دیزنی لند می‌باشد که در آمریکا و سایر کشورهای جهان ساخته‌ شده است. پس اگر به ‌دنبال جذابیت‌های کودکی خود هستید و می‌خواهید که برخی از خاطره‌های خود را زندگی کنید، این شهربازی مقصد خوبی برای گردشگری می‌باشد.

عمارت ویمانمک

مورد دیگری که می‌تواند به شما کمک کند تا یکی از بهترین گزینه‌ها در میان جاذبه‌ها را تیک بزنید، عمارت ویمانمک می‌باشد. این عمارت به عنوان یکی از بهترین ساختمان‌هایی شناخته می‌شود که تمام قسمت‌هایش از چوب ساخته‌ شده است. طبق اطلاعات موجود، در گذشته این مکان به ‌عنوان محل زندگی یک خانواده‌ی سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما در حال ‌حاضر به واسطه ویژگی‌های منحصر به ‌فردش، این مکان به یک جاذبه‌ی گردشگری تبدیل شده ‌است. برای رفتن به این عمارت، شما باید پوشش مناسبی داشته باشید. همچنین؛ عکس‌برداری از داخل عمارت و معماری داخلی ممنوع است. اما شما می‌توانید از زاویه‌ی خارجی عمارت عکس بگیرید.

پارک لومپینی

پارک‌ها یکی از نقاط قوت هر شهری در سراسر جهان می‌باشند. یکی از پارک‌هایی که می‌تواند در لیست جاذبه‌های گردشگری بانکوک قرار بگیرد، پارک لومپینی می‌باشد. طبق اطلاعات موجود، این پارک بیش ‌از 500 هزار مترمربع را به خودش اختصاص داده است و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا از گردش در فضایی سرسبز و گسترده، نهایت لذت را ببرید.

محله چینی ها

محله چینی‌ها

شما با بازدید از محله چینی‌ها می توانید در رابطه با دو ملیت اطلاعات کسب کنید. این محله یکی از پر شور و شوق‌ترین و پررنگ‌ترین محله‌های بانکوک می‌باشد که می‌تواند برای لحظاتی به شما کمک کند تا ذهنیتی از کشور چین پیدا کنید. علاوه‌ بر ظاهری زیبا، شما در این منطقه، می توانید از خوراکی‌های خوش‌مزه و شگفت‌انگیز لذت ببرید. همچنین در این محل، زیورآلات دست‌ ساز زیبایی نیز وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کند تا لیست سوغاتی‌های خودتان را کامل کنید.

جمع‌بندی

ما در این محتوا لیستی از جاذبه‌های گردشگری بانکوک را برای شما آوردیم و به شما کمک کردیم تا انتخاب خود برای کامل کردن لیست گردشگری خود در این شهر زیبا و چشم ‌نواز را راحت‌تر کنید. اگر می خواهید به شهر بانکوک سفر کنید، می‌توانید با استفاده از اطلاعاتی که در این محتوا به شما ارائه شد، کار خود را تا حد بسیار زیادی راحت‌تر کنید. امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید