مراکز خرید کوش آداسی یکی از جاهایی از که اگر به کوش آداسی سفر کنید حتما گذرتون به اینجا خواهد افتاد. کوش آداسی در کنار طبیعت بکر و جذابش دارای مرکز خرید های فوق العاده ای می باشد. راه های زیادی برای سفر به کوش آداسی می باشد که یکی از پرطرفدارترین راه های سفر به این شهر توریستی، تور کوش آداسی می باشد پس اگر به این شهر سفر کردید حتما از مراکز خرید کوش آداسی دیدن کنید. در ادامه با اوج آرام همراه باشید تا به برسی مراکز خرید کوش آداسی بپردازیم.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی

شهر ساحلی کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین مکان‌های جهان برای خرید است. این شهر دارای یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ترکیه است که در آن محصولات متنوعی با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند. مراکز خرید کوش آداسی همواره مملو از مسافرانی است که برای خریداری محصولات محلی و اجناس برند آمده‌اند. از این رو این بازارها را می‌توان یکی از صدها جاذبه گردشگری کوش آداسی به شمار آورد.

معرفی مراکز خرید کوش آداسی

مراکز خرید ارزان کوش آداسی

  • مرکز خرید آکدوگان Akdogan Passage: یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مراکز خرید کوش آداسی، پاساژ آکدوگان است. عمده فروشگاه‌های این مجموعه تجاری، به پوشاک اختصاص داده شده‌اند. آکدوگان یکی از انتخاب‌های مناسب برای علاقه‌مندان به خرید در کوش آداسی، به ویژه برای کسانی که از خرید ارزان‌تر لذت می‌برند، به حساب می‌آید. در این مرکز خرید کالاها با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شوند. بنابراین اگر به دنبال یک لباس با هزینه مناسب در کوش آداسی هستید، مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی بهترین انتخاب شما خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید آکدوگان می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن اشاره کرد. از این رو بعد از یک گشت و گذار طولانی و خسته‌کننده می‌توانید با یک وعده غذای محلی خوشمزه یا یک فنجان چای ترکی با باقلوا انرژی از دست رفته خود را باز یابید.

مرکز خرید آکدوگان

  • مرکز خرید AVM: مرکز خرید AVM یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کوش آداسی است که برخلاف پاساژهای مسقف، فروشگاه‌های آن در یک فضای باز قرار گرفته‌اند. در این مرکز خرید علاوه بر کالاهای لوکس و گران قیمت از برندهای مشهور مانند آدیداس، نایک، پیر گاردین و…، اجناس مقرون به صرفه و ارزان قیمت نیز یافت می‌شوند. مرکز خرید AVM کوش آداسی دارای چند زمین بازی و امکانات مناسب برای بچه‌ها است که خرید و گشت و گذار در مرکز خرید را لذت بخش‌تر می‌کند. از دیگر امکانات مرکز خرید AVM می‌توان به سینما، تئاتر روباز، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد که لحظات شگفت‌انگیزی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورند.

مرکز خرید AVM

مراکز خرید معروف کوش آداسی

بسیاری از افراد به خرید و گشت و گذار در پاساژها علاقه دارند. از این رو دیدار از مراکز خرید یکی از مهم‌ترین کارهایی است که به هنگام سفر باید انجام دهند. به خصوص شهر بندری کوش آداسی که خرید کردن را به یک فعالیت جذاب تبدیل می‌کند. مراکز خرید امروزی به مغازه و فروشگاه‌ها محدود نمی‌شوند و یک مکان تفریحی نیز به حساب می‌آیند. رستوران، کافی شاپ، سینما، سالن‌های بازی و… از جمله جذابیت‌های مراکز خرید هستند. به این ترتیب، پس از خرید می‌توان زمانی را هم به تفریح اختصاص داد و از آن لذت برد.

بازار بزرگ کوش آداسی Kusadasi Grand Bazaar

بازار بزرگ کوش آداسی یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تجاری برجسته در شهر کوش آداسی ترکیه است. این بازار که در قلب شهر واقع شده، به عنوان یکی از بزرگترین و پربارترین مراکز خرید کوش آداسی کشور ترکیه شناخته می‌شود. معماری زیبا، تنوع بی‌نظیر محصولات، و امکانات تفریحی متنوع، باعث شده تا بازدیدکنندگان از سراسر جهان به این مکان علاقه‌مند گردند. بازار بزرگ با بیش از پنج هزار فروشگاه و غرفه، یک دنیای متنوع از کالاهای محلی و بین‌المللی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از پوشاک، جواهرات، لوازم الکترونیکی تا تابلوفرش‌های زیبا و… همه در این مرکز خرید کوش آداسی یافت می‌شوند. همچنین وجود امکانات تفریحی مانند سینما، رستوران‌ها، و فضاهای بازی کودکان، تجربه خرید را به تجربه‌ای جذاب و خاطره انگیز تبدیل می‌کند. بازار بزرگ یک نمایشگاه فرهنگی و تجاری است که علاوه بر عرضه کالاهای متنوع با قیمت مناسب، فرصتی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم ترکیه و کوش آداسی را فراهم می‌کند.

بازار بزرگ کوش آداسی از ساعت 9 صبح تا نیمه‌های شب باز است. در این بازار می‌توانید کالاهایی چون لباس، پارچه، ساعت و جواهرات، فرش، تابلوهای زینتی، ظروف سفالی، ادویه جات، خشکبار و… را بیابید. فروشندگان و مغازه داران بازار بزرگ کوش آداسی بسیار مهمان نوازند و رسم دارند که از مشتریان خود با چای و قهوه ترک پذیرایی کنند. این بازار یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید کوش آداسی می باشد.

بازار بزرگ کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا Scala Nuova

اسکالا نوا یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی است که محبوبیت فراوانی در میان گردشگران خارجی دارد. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و امکانات تفریحی متنوعی گرد هم جمع شده‌اند. موقعیت استراتژیک اسکالا نوا به گونه‌ای است که هر گردشگری به محض ورود به بندر با آن مواجه می‌شود. همچنین مرکز خرید اسکالا نوا تنها 5 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و در اطراف آن چندین هتل ساخته شده است. از این رو اسکالا نوا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کوش آداسی در میان گردشگران خارجی شهرت دارد.

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی با بیش از صدها فروشگاه معتبر محلی و بین‌المللی اجناس متنوعی از پوشاک، لوازم الکترونیکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و… را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مرکز خرید تلاش دارد تا نیازهای مختلف خریداران را در یک محیط مدرن و راحت برآورده کند و تجربه‌ای لذت‌بخش و شگفت‌انگیز از خرید و تفریح را ارائه دهد. به همین دلیل اسکالا نوا به عنوان یک مقصد محبوب در بین مسافران و مردم محلی شناخته می‌شود.

مرکز خرید سوکه Soke Novada

اگر به خرید اجناس برند و اصل علاقه دارید، مرکز خرید سوکه می‌تواند آرزوی شما را برآورده کند. سوکه در فاصله 40 دقیقه‌ای کوش آداسی واقع شده است، اما دیدن از نمایندگی برندهای مشهوری چون نایک، آدیداس و… ارزش پیمودن این مسافت را دارد. علاوه بر این دیگر فروشگاه‌ها محصولات تولیدکنندگان ترک را به طور مستقیم عرضه می‌کنند. بعد از خرید و گشت و گذار در پاساژ می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدن قهوه به شعبه مک دونالد و استارباکس مراجعه کنید.

مرکز خرید سوکه

چهارشنبه بازار کوش آداسی

اگر به خرید علاقه دارید، حتما سری به چهارشنبه بازار کوش آداسی بزنید. این بازار خیابانی می‌تواند یک تجربه جذاب باشد. در این بازار انواع لباس و پارچه‌های متنوع، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع کیف و سایر اقلام مورد نیاز به همراه اجناس مشابه با برندهای معروف عرضه می‌شوند. علاوه بر چهارشنبه بازار روزهای سه شنبه و جمعه به سایر بازارهای روزانه اختصاص داده شده‌اند که در آن غرفه داران به فروش محصولات کشاورزی و اغذیه‌های مختلف می‌پردازند همچنین این بازار یکی از شلوغ ترین مراکز خرید کوش آداسی به شمار میرود.

دیدگاهتان را بنویسید