بدروم یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است. این شهر، شهری ساحلی است که جاذبه‌های گردشگری و دیدنی زیادی دارد. همین موضوع باعث شده تا علاقمندان زیادی از تور بدروم استفاده کنند تا بتوانند از جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرند. اما علاوه ‌بر بازدید از جاذبه‌های این شهر، شما برای برطرف کردن نیاز‌های ضروری خود برای مثال خوردن غذا نیز باید رستوران های بدروم را بشناسید. به‌ همین دلیل ما در این محتوا قصد داریم برای شما در رابطه با رستوران‌ های بدروم صحبت کنیم و به معرفی برخی از معروف‌ترین رستوران‌ها بپردازیم. با اوج آرام همراه باشید.

بهترین رستوران‌ های بدروم

شناخت بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌ های بدروم می‌تواند لذت سفر شما را چندین و چند برابر کند. به ‌هر حال خوردن غذاهای جدیدی که به ‌خوبی طبخ شده‌اند می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برای شما باشد. به واسطه محبوب بودن شهر بدروم، در این شهر رستوران‌های مجلل با سبک کاری متنوع زیادی وجود دارند که هم به سرو غذاهای محلی می‌پردازند و هم غذاهای بین‌المللی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. قبل ‌از شروع سفر، شناخت بهترین و معروف‌ترین رستوران ها به شما کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی علاوه‌ بر بازدید از جاذبه های گردشگری بدروم از بخش‌های متفاوت شهر، از خوردن غذاهای خوش‌مزه در رستوران‌های لاکچری نیز لذت ببرید و تجربه‌ی جالبی در این زمینه داشته باشید. 

بهترین رستوران‌های بدروم

رستوران‌های معروف بدروم

شناخت رستوران های معروف بدروم به شما کمک می کند تا بدون هدر رفت وقت از سفر خود لذت ببرید. شاید مراجعه به رستوران های معروف نیازمند خرج هزینه و بودجه بیشتری باشد اما خب شما به سفر رفته اید تا خوش بگذرانید. بیایید با یکدیگر برخی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران ها را نام ببرید.

رستوران ماچاکیزی یکی از بهترین رستوران‌ های بدروم

رستوران ماچاکیزی که زیرمجموعه‌ای از هتل ماچاکیزی می‌باشد که به ‌عنوان یکی از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌ های بدروم شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این رستوران، دکور شگفت‌انگیز آن می‌باشد. میز های رستوران ماچاکیزی در میان گل‌ها و گیاهان زیبایی واقع شده‌اند که به شما کمک می‌کنند هنگام غذا خوردن از طبیعت لذت ببرید. علاوه‌ بر این موارد، این رستوران غذاهای بسیار جذابی را در لیست خود قرار داده است. غذاهای این رستوران به مزاج بسیاری از ایرانی ها خوش می‌آیند. حتی بعد یا قبل‌ از سرو شام نیز شما می‌توانید در محوطه‌ی رستوران از قدم زدن در ساحل لذت ببرید. 

رستوران ممدوف

رستوران ممدوف که به ‌عنوان رستوران مخصوص غذاهای دریایی شناخته می‌شود، از دیگر گزینه‌های شگفت‌انگیزی است که می‌تواند هنگام سفر به بدروم به شما کمک کند. به این نکته توجه داشته باشید که حیف است به شهرهای ساحلی مثل بدروم سفر کنید، اما از غذایی دریایی آن بهره نبرید. اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید به شهر بدروم سفر کنید، یکی از بهترین رستوران‌ های بدروم رستوران ممدوف می‌باشد. غذاهای این رستوران به‌ طور کامل از محصولات صید روز پخته می‌شوند و به همین دلیل، کیفیت این غذاها بسیار بالاست. شما عزیزان میتوانید بعد از استفاده از تفریحات آبی بدروم از این رستوران استفاده کنید. میزهای این رستوران هم شامل فضای بسته می‌شوند و هم در فضای باز برای شما غذای مورد نظرتان را سرو می‌کنند.

رستوران لیمون

از دیگر رستوران‌ های بدروم ما می‌توانیم به رستوران لیمون اشاره کنیم. منوی این رستوران منویی خیره ‌کننده است که می‌تواند هر فرد با هر ذائقه‌ای را جذب کند. این رستوران نیز در فضایی سرسبز از شما پذیرایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از غذا خوردن در طبیعت لذت ببرید. غذاهای این رستوران در عین سادگی بسیار خوش طعم هستند و می‌توانند به ‌طور کامل برای هر ذائقه‌ای مناسب باشند. 

رستوران لیمون بدروم

رستوران میموزا

رستوران میموزا از دیگر بهترین رستوران‌ های بدروم می‌باشد که منوی آن شامل غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای می‌شود. لوکیشن این رستوران در کنار دریا واقع شده و دکوراسیون آن نیز بسیار زیبا و آرام‌ بخش می‌باشد. اگر غذا خوردن در کنار دریا را دوست دارید، این رستوران می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای برای شما باشد. در مقایسه با سایر رستوران‌های خدمات دهنده، قیمت خدمات این رستوران نسبتاً بالاست اما مطمئن باشید که این قیمت بالا، ارزشش را دارد. غذاهای این رستوران از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید شده‌اند و به ‌همین دلیل بسیار خوش عطر و طعم و با کیفیت هستند‌.

رستوران اورفوز

بعد از خرید کردن در مراکز خرید بدروم استفاده از رستوران های لاکچری بدروم لذت سفر را چند برابر میکند. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین رستوران‌ های بدروم، رستوران اورفوز می‌باشد. بیشتر منوی این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل می‌دهند اما شما می‌توانید از غذاهای غیر دریایی نیز در این رستوران لذت ببرید. دکوراسیون زیبا و بامزه جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که این رستوران را به رستورانی جذاب تبدیل کرده‌اند. غذاهای این رستوران در کنار کیفیت عالی، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و می‌تواند به ‌خوبی نیاز شما را برطرف سازند.

رستوران ماوی سورگن

رستوران ماوی سورگن از دیگر رستوران‌ های بدروم است که به سرو غذاهای دریایی می‌پردازد. غذاهای دریایی این رستوران بسیار معروف هستند و برای ذائقه بسیاری از افراد گزینه‌ای مناسب و دوست‌داشتنی میباشند. اگر به ‌دنبال دورهمی های دوستانه و خانوادگی هستید، فضای این رستوران نیز فضای مناسبی برای شما خواهد بود. 

رستوران ماوی سورگن

شناخت رستوران‌های باکیفیت و عالی به شما کمک می‌کند تا از اقامت خود در این شهر لذت ببرید و همچنین غذاهای خوش‌مزه و باکیفیت جدیدی را امتحان کنید. اگر شما قصد دارید که به‌ تازگی به کشور ترکیه و شهر بدروم سفر کنید حتما از رستوران های لاکچری بدروم اسفاده کنید و خاطره خوش و به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید