بدروم یکی از شهرهای گردشگری در ترکیه است که توانسته به واسطه داشتن تفریحات فوق العاده، به یکی از مقاصد سفر مردم ایران نیز تبدیل شود. تفریحات بدروم آنقدر متنوع هستند که می توانید بر اساس سلیقه و نظر شخصی خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از تور بدروم دارید، باید قبل از سفر به امکانات و تفریحات بدروم توجه داشته باشید. در این صورت می توانید بهتر برای روزها و شب های خودتان در بدروم برنامه ریزی کنید و بهترین سفر را به این شهر داشته باشید. با اوج آرام همراه باشید.

تفریحات بدروم؛ آدرنالین خونتان را بالا ببرید!

بهترین تفریحات بدروم

بدروم یکی از بهترین شهرهای ترکیه است که با داشتن امکانات رفاهی عالی و دریای تمیز و فوق العاده، توانسته به یکی از شهرها برای سفر در تابستان تبدیل شود. تفریحات بدروم تنوع بالایی دارند که می توانید بر اساس سلیقه و نظر شخصی خودتان، از هر یک از آن ها استفاده کنید. حتی پیاده روی در خیابان های خوش آب و هوای بدروم لذت فوق العاده ای برای شما خواهد داشت.

اکثر مردم به دنبال این هستند که از تفریحات آبی بدروم استفاده کنند. انصافا این تفریحات به بهترین شکل در بدروم به شما ارائه می شوند تا بتوانید تجربه یک سفر لذت بخش در این شهر را داشته باشید. همچنین، می توانید از تفریحات شبانه بدروم برای استفاده از هر بازه زمانی از روز خودتان استفاده کنید و از سفر به بدروم نهایت لذت را ببرید.

بهترین تفریحات بدروم

تفریحات شبانه بدروم

بسیاری از مردم ایران ترجیح می دهند که به یک شهری از ترکیه سفر کنند که امکان تفریحات شبانه را برای آن ها فراهم کند. بدروم جزء شهرهایی است که در طول شب نیز امکانات تفریحی خوبی را به شما ارائه می کند. بسیاری از تفریحات بدروم که در طول روز به شما ارائه می شوند نیز در شب ها وجود دارند. با این حال قطعا شما نمی توانید از تفریحات ساحلی و دریایی بدروم در طول شب استفاده کنید. کافه گردی و کلاب های شبانه و یا رستوران های بدروم یکی از بهترین تفریحات شبانه بدروم محسوب می شوند. در این شهر کلاب های سیاری روی کشتی های مختلف وجود دارند. در این کلاب ها تفریحات شبانه به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می شوند.

بهترین تفریحات آبی در بدروم

پارک آبی بدروم

پارک آبی بدروم یکی از بهترین تفریحات بدروم است که به شما لذت داشتن یک روی فوق العاده را می دهد. اگر دوست دارید با اعضای خانواده و یا دوستان خودتان یک تجربه لذت بخش از تفریحات آبی داشته باشید، می توانید به پارک های آبی بدروم بروید. پارک آبی پایرتس این کاکتوس و پارک آبی ددمان، دو نمونه از پارک های آبی معروف بدروم ترکیه محسوب می شوند. اگر از این پارک های آبی برای تفریحات بدروم استفاده کنید، قطعا فرصتی بی نظیر برای داشتن یک روز خوش را از دست نخواهید داد.

قیمت تفریحات بدروم

قیمت تفریحات بدروم بر اساس نوع تفریحاتی که انتخاب می کنید متفاوت است. برای ورود به برخی از بخش های ساحلی بدروم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، نیاز به پرداخت هزینه دارید؛ اما برای برخی از بخش ها نیازی به پرداخت هزینه نیست. به طور مثال می توانید از شنا در دریا به صورت رایگان بهره مند شوید و یا اینکه در طول شب از کلاب های شبانه استفاده کنید.

اگر به بدروم سفر می کنید، بهتر است که کمی دغدغه هزینه را از خودتان دور کنید و تا جایی که می توانید خوش باشید. اکثر تفریحات بدروم قیمت مناسبی دارند و استفاده از آن ها نگرانی زیادی را برای شما ایجاد نمی کند.

بهترین تفریحات ساحلی بدروم

تفریحات ساحلی بدروم

تفریحات ساحلی و آبی بدروم جزء تفریحات فوق العاده محبوب در این شهر شناخته می شوند. هر یک از این تفریحات می توانند لذت باورنکردنی را برای شما به همراه داشته باشند. به خصوص اگر با دوستان و خانواده خوش سفر خودتان از این تفریحات استفاده کنید. از جمله تفریحات ساحلی و دریایی بدروم که قطعا برای شما لذت زیادی خواهند داشت، شامل موارد زیر می باشند.

  • شنا و حمام آفتاب در بدروم

شنا و حمام آفتاب در بدروم، جزء تفریحات بدروم با قیمت رایگان است. شما می توانید در هر یک از سواحل منحصر به فرد بدروم، یک حمام آفتاب و فوق العاده را تجربه کنید. اغلب هتل ها دارای ساحل اختصاصی هستند که اگر یکی از آن ها رزرو کنید، دیگر دغدغه پیدا کردن یک ساحل خلوت را نخواهید داشت. در اکثر ساحل های بدروم امکانات رفاهی مانند تخت و چترهای مخصوص برای دراز کشیدن وجود دارند همچنین کلاب های ساحلی لوکس نیز دارای بخش های مختلفی مانند دوش گرفتن، رستوران، کافه و … می باشند که می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید.

  • جت اسکی بدروم

جت اسکی جزء تفریحات هیجان انگیز بدروم است. اگر دوست دارید از تفریحات بدروم به شرط بالا رفتن هیجان خودتان استفاده کنید، می توانید جت اسکی را انتخاب کنید. جت اسکی لذت فوق العاده ای را به شما می دهد. شما می توانید تجربه سوار شدن تکی و دو نفره در جت اسکی را داشته باشید. معمولا برای استفاده از این تفریحات ساحلی بدروم باید از ساعت 10 صبح تا 7 عصر به مراکز مربوطه مراجعه کنید. مدت زمان جت اسکی شما بین 10 تا 15 دقیقه است و قیمت آن نیز بر اساس مدت زمان و تعداد نفرات محاسبه می شود.

  • پاراسل بدروم

پاراسل بدروم یکی از تفریحات ساحلی بدروم محسوب می شود که در آن شما سوار بر چتر می شوید و احساس فوق العاده ای را تجربه می کند. ارتفاعی که با چتر تجربه می کنید حدود 70 تا 90 متر از ارتفاع دریا است. گرفتن عکس های فوق العاده با منظره زیبای دریا، از جمله مهم ترین مزایای پاراسل بدروم محسوب می شود. خدمات پاراسل بدروم فقط در مواقعی که آب و هوا شرایط مناسبی دارد، ارائه می شوند. می توانید از 10 صبح تا 6 عصر از این خدمات استفاده کنید.

  • ویک بوردینگ بدروم

ایستادن روی یک تخته که هیچ گاه در آب فرو نمی رود و به سرعت روی آب کشیده می شود، لذت فوق العاده ای را به شما می دهد. اگر می خواهید از تفریحات بدروم استفاده کنید و هیجان فوق العاده ای داشته باشید، ویک بوردینگ را انتخاب کنید. در این تفریح ساحلی، شما روی یک تخت می ایستید و یک فرد با سرعت بالا شما را با کمک یک قایق موتوری می کشد. مدت زمان ویک بوردینگ بدروم حدود 15 الی 18 دقیقه است. شما می توانید از این تفریحات از ساعت 10 صبح تا 5 عصر استفاده کنید.

  • فلای فیش بدروم

فلای فیش بدروم یکی از انواع تفریحات ساحلی بدروم است که به صورت گروهی انجام می شود. فلای فیش تقریبا مشابه با ویک بوردینگ است. فقط با این تفاوت که شما روی یک تیوپ پهن قرار می گیرید و تیوپ به سرعت روی سطح آب کشیده می شود. فلای فیش در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی ارائه می شود. معمولا می توانید از این تفریح آبی از ساعت 10 صبح تا 6 عصر استفاده کنید. مدت زمان هر سانس از فلای فیش 10 دقیقه است که شما در این 10 دقیقه سه چرخ در ساحل می زنید.

  • رینگو بدروم

رینگو بدروم جزء تفریحات بدروم است که آدرنالین خونتان را افزایش می دهد. اگر اهل شنا کردن هستید و با این موضوع مشکلی ندارید، حتما رینگو بدروم را تجربه کنید. در این بازی شما روی تیوپ گرد قرار می گیرید. یک فرد با سرعت بالایی شما را روی آب می کشد و نهایت تلاشش را می کند تا با ایجاد چرخش های مختلف، شما را درون آب بیندازد. بخش هیجان انگیز این بازی این است که شما باید نهایت تلاشتان را بکنید که در آب نیفتید. این تفریحات از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به شما ارائه می شوند و می توانید حدود 10 دقیقه در هر سانس استفاده کنید.

امیدوارم که از خواندن این نوشته لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید