تور بدروم 1402 با بهترین قیمت

یکی از تفریحات متداول شهروندان ایرانی در طول فصل های مختلف، سفر کردن به مناطق مختلف ترکیه از جمله تور بدروم 1402 می باشد. همان طور که می دانید، کشور ایران از جاذبه های طبیعی بسیار زیادی برخوردار بوده و همین مسئله تاثیر زیادی را در جذب توریست داشته است. مردم کشورمان نیز علاقه زیادی را به مناطق مختلف کشور داشته و به همین منظور نیز، سفر به این مناطق رواج گسترده ای دارد.

در گذشته شاید سفر به همراه خودرو شخصی با همراهی بستگان رواج بیشتری داشت. اما امروزه اکثریت مردم در پی این مسئله هستند تا از جاذبه های بی نظیر تری دیدن کنند. به همین منظور نیز، اولویت اکثریت مردم کشورمان، خرید تور از مراکز مسافرتی می باشد. در سال های اخیر مجموعه های زیادی به منظور فروش تور های مختلف از جمله تور بدروم تاسیس شده اند.

این مراکز در تلاش هستند تا با استفاده از تجربیات خود در این زمینه به برگزاری تور های بدروم با بالاترین کیفیت ممکن بپردازند. امری که ما در آژانس گردشگری اوج آرام شاهد آن هستیم اما قبل از خرید این تور، نیاز است تا هر فرد اطلاعات لازم را در رابطه با آن داشته باشد. این مسئله موجب خواهد شد تا شما بتوانید تور بدروم 1402 خود را به بهترین شکل ممکن خریداری کنید و از سفر خود لذت ببرید.

تور بدروم 1402

مناطق تفریحی بدروم

بدروم کجاست؟

بر اساس نقشه کشور ترکیه، بدروم در مجاورت دریای اژه و در درون استام موغله ترکیه قرار گرفته است. بدروم به عنوان یکی از بهترین گزینه های مناسب در میان شهر های ساحلی ترکیه شناخته می شود.

این شهر ساحلی زیبا 686 کیلومتر مساحت دارد و به دلیل قرارگیری در منطقه ای فوق العاده، توریست های زیادی به آن سفر می کنند. افرادی که در گذشته به خرید تور بدروم پرداخته اند، می دانند که کلمه بدروم به زبان ترکی به معنای پایین می باشد. در واقع این منطقه در پایین ترین نقطه کشور ترکیه قرار گرفته و علت نام گذاری آن نیز به همین دلیل می باشد.

بهترین زمان برای خرید تور بدروم 1402

یکی از مسائلی که قبل از خرید تور بدروم 1402 باید به آن بپردازید، آب و هوای این منطقه توریستی می باشد. به طور کلی این منطقه دارای آب و هوای سردی در فصول پاییز و زمستان می باشد. شما می توانید در ابتدا از تعطیلات نوروزی خود استفاده کنید و به این محل سفر کنید. در فصل بهار آب و هوای بدروم بهتر می شود و امکان سفر به این منطقه برای اکثریت توریست ها فراهم می باشد.

اما فصل طلایی خرید تور بدروم 1402، تابستان می باشد که آب و هوای بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده است. شما می توانید با خرید تور بدروم تابستان، لحظات فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید و از اکثریت تفریحات آبی این منطقه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که قیمت تور های تابستان بدروم در مقایسه با فصل های دیگر کمی گران تر می باشد. علت این مسئله نیز علاقه و استقبال فوق العاده مردم کشور های مختلف جهان از این تور بوده است.

قیمت تور بدروم

مکان های اقامت در بدروم

 

تور بدروم 1402 لحظه آخری

در سال های اخیر بسیاری از مراکز توریستی، فروش تور های لحظه آخری را با بهترین شرایط ممکن آغاز کرده اند.

در این بین مجموعه ما نیز با داشتن سابقه لازم در اجرای تور بدروم 1402، به ارائه تور لحظه آخری بدروم پرداخته است. شما می توانید با مراجعه به روش های ارائه شده از سوی مجموعه اوج آرام، نسبت به رزرو تور لحظه آخری خود اقدام نمایید.

تور های لحظه آخری مجموعه ما از طریق کارشناسان و از طریق وب سایت ما به فروش می رسند. توجه داشته باشید که تور لحظه آخری بدروم اوج آرام، با خدمات تکمیل و به همراه قیمت های بسیار مناسب تری ارائه می شود.

چرا که مجموعه ما همواره در تلاش بوده تا بتواند افراد توریست را خود راضی نگه دارد و شرایط ایده آلی را برای خرید تور بدروم ایجاد نماید. بدین ترتیب شما نیز می توانید با اعتماد به سابقه مرکز ما نسبت به خرید تور لحظه آخری بدروم اقدام نمایید.

قیمت تور بدروم 1402

یکی از مهم ترین مسائلی که تاثیر مستقیمی در استقبال مردم کشورمان از تور بدروم داشته است، قیمت تور بدروم 1402 می باشد.

بسیاری از مراکز به دلیل این که این منطقه خوش آب و هوا محسوب می شود و طرفداران زیادی را دارد، قیمت های سنگینی را برای آن تعیین می کنند. البته برخی اوقات وجود آپشن های مختلف در تور بدروم 1402 شما می تواند تاثیر زیادی را در قیمت آن داشته باشد.

قیمت تور شما ممکن است در اثر هتل های 5 ستاره، برخی آپشن ها مانند تفریحات اضافه، یا رستوران های لاکچری، افزایش یابد. بنابراین قبل از خرید تور بدروم 1402 خود، از مسئول تور موردنظر در این مورد سوال کنید.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، تعداد روز هایی که شما در بدروم اقامت دارید نیز تاثیر زیادی را در قیمت تور بدروم 1402 خواهد داشت.

همچنین نوع پرواز شما و کلاس پرواز نیز در قیمت تور شما موثر است. توجه داشته باشید که قبل از خرید تور، حتما به بررسی موارد ذکر شده بپردازید تا بتوانید سطح کیفی خرید خود را تا درجات بسیار زیادی بالا ببرید.

این مسئله موجب می شود تا شما نیز بتوانید با هزینه های پایین تر، تور بهتری را تجربه کنید.

تور بدروم نوروز 1402

لیست قیمت تور بدروم نوروز 1402

شرایط و مدارک موردنیاز برای سفر به بدروم

در سال های اخیر کشور ترکیه روابط بسیار خوبی را با کشور ایران داشته و همین مسئله سبب شده تا افراد توریست بتوانند به راحتی سفر کنند.

کشور ترکیه از شهروندان ایرانی که قصد اقامت سه ماهه در شهر های ترکیه را داشته باشند، هیچ گونه ویزایی دریافت نخواهد کرد. بنابراین شما می توانید تنها با داشتن پاسپورت به خرید تور بدروم بپردازید. ت

وجه داشته باشید که پاسپورت شما باید دارای 6 ماه اعتبار باشد. در این صورت امکان سفر برای شما وجود دارد.

خرید تور بدروم هوایی

سفر به کشور ترکیه از طریق روش های زمینی قطعا خسته کننده بوده و شما را اذیت خواهد کرد. بدین ترتیب تور بدروم هوایی به عنوان بهترین گزینه ممکن شناخته شده تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

در طول سال هواپیما های زیادی به این منطقه توریستی سفر می کنند و افراد توریست را به مقصد موردنظر خود می رسانند. طول پرواز تهران به بدروم اغلب پنج ساعت و نیم الی شش ساعت می باشد که بسیار مناسب است.

توجه داشته باشید که سفر از طریق هواپیما بسیار راحت تر بوده و همین مسئله موجب می شود تا شما نیز به راحتی سفر خود را انجام دهید.

تور بدروم 1402 ارزان

آفر تور بدروم نوروز 1402

بدروم نوروز 1402

جاذبه های فوق العاده در تور بدروم

شهر بدروم علاوه بر داشتن پوشش گیاهی فوق العاده و سواحل بی نظیر، دارای برخی از جاذبه های دیگر نیز می باشد. در واقع این مکان ها نیز توانسته اند تاثیر زیادی را در جذب توریست های خارجی داشته باشند. قلعه سنت پیر که قطعا نام آن را شنیده اید در بدروم ترکیه قرار گرفته است.

این قلعه قدمت تاریخی داشته و دارای ظاهر بی نظیری می باشد. افرادی که به تاریخ علاقه مند هستند می توانند لحظات فوق العاده ای را در این قلعه رقم بزنند. موزه زیر آب بدروم نیز از جمله مکان های گردشگری این منطقه بوده که افراد زیادی تمایل به مسافرت به آن دارند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، لنگر گاه بدروم و سالن تائتر بدروم نیز جزو مکان های گردشگری و آثار ارزشمند این منطقه شمار می رود. در این شهر دروازه ای به نام میندوس نیز وجود داشته که دارای ظاهر فوق العاده ای بوده و برای بسیاری از توریست ها زیبا می باشد.

رامگاه هالیکارناسوس نیز از جمله مکان های گردشگری بدروم بوده که بسیاری از گردشگران علاقه به دیدن آن دارند.

تور های بدروم ارزان قیمت را از کجا بخرم؟

این روز ها مراکز توریستی بسیار زیادی در سراسر کشور ایران تاسیس شده اند که هر یک از آن ها به فروش تور بدروم از طریق روش های مختلف می پردازند.

برخی از این مراکز توانسته اند موفقیت های بزرگی را کسب کنند و برخی از آن ها نیز در این مسئله ناموفق بوده اند. با این شرایط مجموعه هایی مانند اوج آرام وجود دارند که تور های بدروم خود را در شرایط مختلف مانند تور بدروم در فصل تابستان با بهترین قیمت ممکن ارائه می دهند.

در واقع این مراکز در پی این مسئله هستند تا بتوانند در نزد مردم از محبوبیت خوبی برخوردار شوند. یکی از اهداف ما در اوج آرام نیز خوشنودی مردم کشورمان بوده تا بتوانند با هزینه های مناسب تری و با کیفیت فوق العاده ای نسبت به خرید تور موردنظر خود اقدام کنند.

برخی اوقات نیز، مراکزی وجود دارند که آفر تور بدروم را در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید از این شرایط برای خرید ارزان تر این تور استفاده کنید.

سواحل بدروم ترکیه

سواحل بدروم ترکیه

خرید تور بدروم نوروز 1402

مجموعه ما در سال های اخیر به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده تور بدروم  به تهران شناخته شده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه ما یا ارتباط گیری با بخش کارشناسان مجموعه به بررسی تور های مختلف از جمله بدروم بپردازید. لازم به ذکر است که هزینه های ذکر شده توسط مرکز ما بسیار مناسب بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتری به خرید تور بدروم استانبول بپردازید. توجه داشته باشید که تمامی مردم می توانند از قیمت های مناسب مجموعه ما بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید