تور کیش لحظه آخری

جزیره کیش به دلیل برخورداری از طبیعت زیبای استوایی، دریا و ساحل زیبا همیشه یکی از مقاصد گردشگران بوده است. تفریحات و جاذبه های کیش به زیبایی های طبیعی آن محدود نمی شود. از این رو سفر به این جزیره با استفاده از تور کیش لحظه آخری می تواند یک خاطره ی شگفت انگیز را برای شما و همراهانتان در پی داشته باشد.

جزیره ی کیش یکی از نقاط بسیار زیبا در استان هرمزگان می باشد که سالانه گردشگران فراوانی را از سراسر ایران به سمت خود میکشاند. با توجه به زیبایی های این مکان و وجود مراکز خرید بسیار فراوان، می توانید تور کیش لحظه آخری را در لیست اقداماتی که باید انجام شود قرار دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از جاذبه های جزیره کیش آشنا کنیم. لطفا تا انتها با اوج آرام همراه باشید

 

پاراسل کیش

یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آبی که هیچ وقت حتی برای کسانی که آن را تجربه کرده اند تکراری نمی شود پاراسل است. پاراسل کیش علاوه بر ایجاد حس هیجان و ترس، امکان دیدن زیبایی های جزیره کیش را از فراز دریا برای شما فراهم می کند.

از این رو پاراسل کیش می تواند به یک تجربه ی به یاد ماندنی و ماندگار در ذهن شما بدل گردد. پاراسل کیش از زمان طلوع خورشید تا غروب آفتاب قابل انجام است؛ که این مزیت را برای شما فراهم می کند که تا از دیدن زیبایی های جزیره به هنگام غروب خورشید نیز لذت ببرید.

پاراسل کیش در تمامی مراکز تفریحی مانند ساحل سیمرغ، دامون، مرجان، پارک ساحلی باراکودا، شایان، دلفین، سی من، اسکوبا، مجتمع تفریحی نگین، ناتیلوس و اسکله تفریحی در دسترس است. هر کدام از این مراکز ار چشم انداز منحصر به فردی برخوردار می باشند.

تور کیش لحظه آخری

پاراسل کیش علاوه بر ایجاد حس هیجان و ترس، امکان دیدن زیبایی های جزیره کیش را از فراز دریا برای شما فراهم می کند.

 

پاراسل در کیش بدین گونه است که با پوشیدن جلیقه ی مخصوص به واسطه ی چند طناب و تسمه به یک چتر بسیار بزرگ متصل می شوید. از سوی دیگر با استفاده از یک طناب بسیار بلند به یک قایق تندرو نیز متصل می گردید. قایق پس از حرکت موجب ارتفاع گرفتن چتر و به هوا رفتن سرنشین پاراسل می شود. در انتها بسته به درخواست شما می توانید به قایق باز گردید و یا در آب های خلیج فارس فرود بیایید و لحظاتی را به آبتنی بپردازید.

با استفاده از یک تور کیش به همراه خدمات تفریحی مناسب می توانید از یک تجربه ی بیاد ماندنی برخوردار شوید. توجه داشته باشید که پاراسل کیش به صورت فردی و چند نفره قابل انجام است. از این رو به همراه سایر همراهان خود می توانید یک تجربه و خاطره ی بیاد ماندنی را رقم بزنید. شما می توانید از آفر های تور کیش لحظه آخری اوج آرام استفاده نمایید تا با مناسب ترین هزینه از این جزیره زیبا دیدن کنید و از تفریحات آن لذت ببرید.

تور کیش ارزان

سافاری کیش

جزیره کیش به دلیل برخورداری از اقلیم خاص یکی از بهترین نقاط برای تجربه ی تفریحاتی چون سافاری می باشد. به طور کلی سافاری و آفرود نوردی از جذاب ترین تجربه ها در سفر به مناطق گرمسیر هستند. سافاری کیش محدودیت سنی ندارد و برای کودکان و بزرگسالان یک تفریح سالم و به یاد ماندنی محسوب می شود.

سافاری در کیش با استفاده از خودرو های به روز و کاملا مجهز که در عین فراهم کردن امکانات رفاهی برای تمام سرنشینان از توانایی آفرود و عبور از موانع نیز برخوردار می باشند، انجام می گیرد.

همچنین در صورت تمایل می توانید در مسیر های ماسه ای به موتور سواری و یا شتر سواری بپردازید و تجربه ای کاملا متفاوتی را کسب کنید. مراکز سافاری کیش علاوه بر ماشین سواری از سایر تفریحات نیز برخوردار می باشند که می توانند یک روز کامل از تور کیش لحظه آخری شما را به خود اختصاص دهند.

کمتر کسی می تواند در مقابل سافاری کیش از خود مقاومت نشان دهد و آن را تجربه نکند. در ادامه با چند نمونه از تفریحات سافاری کیش به طور مختصر آشنا می شویم.

تور کیش ارزان

سافاری و آفرود نوردی از جذاب ترین تجربه ها در سفر به مناطق گرمسیر هستند.

 

 

موتور سواری در کیش

طرفداران موتور می توانند در پیست های مخصوص از هیجان وصف نشدنی موتور سواری با انواع مدل های چهارچرخ و دوچرخ برخوردار گردند. مسیر های در نظر گرفته شده در سافاری کیش به طور اختصاصی برای موتور سواری در نظر گرفته شده اند که می توانید بسته به سلیقه ی خود هر نمونه از موتورهای باگی، تریل و یا ATV را برای رانندگی انتخاب نمایید.

 

تور موتورهای باگی در کیش

یکی از پرطرفدارترین تفریحات سافاری کیش تور موتور باگی می باشد. در این نوع سافاری با استفاده از موتور باگی مسیر های پر پیچ و خم و ناهموار شنی را پشت سر می گذارید. در این سفر کوتاه می توانید از طبیعت بکر جزیره لذت ببرید و از تور کیش خود بهترین بهره را کسب کنید. می توانید با عکاسی، لحظات به یاد ماندنی خود را ثبت کنید و خاطره ای هیجان انگیز برای خود و همراهان تان بسازید.

 

بانجی شوتینگ در کیش

یکی دیگر از تفریحات پر طرفدار در جزیره و از زیر مجموعه های سافاری کیش بانجی شوتینگ است. این نوع تفریح به طور انحصاری برای افرادی در نظر گرفته شده است که به ترس و هیجان علاقه ای فراوان دارند. بانجی شوتینگ به این صورت است که به وسیله ی تجهیزات پوششی که متصل به دو عدد کش هستند کشیده شده و سپس پرتاب می شوید. هیجان بانجی شوتینگ بسیار زیاد است و نفستان را در سینه حبس می کند.

 

پینت بال در سافاری کیش

با استفاده از تور کیش یکی از تفریحاتی که می توانید به همراه دوستان و همراهان خود انجام دهید پینت بال است. پینت بال یکی از تفریحات جذاب سافاری کیش می باشد که به دلیل تجهیزات به روز و زمین بازی پیشرفته، می تواند تجربه ای بیاد ماندنی و مفرح را برای شما به همراه داشته باشد.

 

تونل وحشت در کیش

یکی دیگر از تفریحات پر هیجان سافاری کیش تونل وحشت می باشد. تونل وحشت، آدرنالین خون شما را تا حد بسیار بالایی افزایش می دهد. این تونل ها به طور دست ساز و صرفا برای ایجاد هیجان طراحی و ساخته شده اند که یکبار تجربه ی آن می تواند به شما انگیزه ی فراوانی برای ادامه ی زندگی ببخشد.

تور کیش از تهران

یکی از پرطرفدارترین تفریحات سافاری کیش تور موتور باگی می باشد.

 

شاتل در کیش

یکی از تفریحات آبی بسیار جذاب در شهرهای ساحلی شاتل سواری است. از آنجا که جزیره کیش از تفریحات آبی بسیار متنوعی برخوردار است، می توان گفت که شاتل یکی از محبوب ترین آنها به شمار می رود. شاتل کیش بدین صورت است که تیوپ بادی بزرگی به قایق های تندرو متصل می شود و طرفداران هیجان بر روی آن سوار می گردند. تیوپ توسط قایق با سرعت کشیده می شود و متلاطم می گردد. تلاش برای حفظ تعادل و در آب نیفتادن موجب ایجاد هیجان به حد زیادی می شود. برای تجربه ی شاتل سواری کافیست پس از تهیه ی بلیت، لباس مخصوص، کلاه ایمنی و جلیقه ی نجات خود را بپوشید. این تفریح برای خانم ها و آقایان بسیار مناسب می باشد و می تواند سفر شما را خاطره انگیز تر کند.

 

مراکز خرید کیش

یکی دیگر از جاذبه های تور کیش مراکز خرید آن است. جزیره ی کیش مملو از فروشگاه های متنوع برای دوستداران خرید و گردش در مراکز خرید می باشد. از نمونه مراکز خرید کیش می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در خیابان وصال جزیره کیش واقع شده است. دامون علاوه بر برخورداری از فروشگاه های بسیار زیاد دارای یک فوت کورت بسیار دیدنی و تفریحاتی چون شبیه ساز پرواز و پیست اسکی می باشد. از این رو ارزشش را دارد که چند ساعت از سفر خود را به مرکز خرید دامون کیش اختصاص دهید.

 

مرکز تجاری و اداری سارینا ۱

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که بسیار جذاب است سارینا می باشد. این مرکز خرید 10 طبقه، مجموعه ای از واحد های تجاری و اداری است که از معماری خاص و بسیار جالبی برخوردار می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و بازدید کنندگان می توانند هرگونه نیاز خود را اعم از البسه، وسایل الکترونیکی و… را نیز تهیه نمایند.

مراکز خرید کیش

مرکز تجاری سارینا ۱

 

مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان

مجتمع ساحلی مرجان واقع در خیابانی به همین نام قرار گرفته است. این مجتمع شامل بازار، ساحل اختصاصی و پارک و… نیز می باشد. بازار مرجان شامل 260 واحد تجاری است که به شکل طولی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. بازار مرجان در مقایسه با سایر مراکز خرید کیش قدیمی تر است که در سال های اخیر مورد بازسازی های فراوانی قرار گرفته است که شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفته است. این مجتمع دارای فودکورت، چندین کافی شاپ و رستوران می باشد.

 

بازار مروارید

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که مسافران بسیاری را جذب خود می کند بازار مروارید می باشد. این بازار از معماری بسیار زیبایی برخوردار می باشد که برگرفته از تخت جمشید است. قسمت ها و بخش های مختلف بازار مروارید از نام کاخ های تخت جمشید نیز الهام گرفته شده اند.

 

بازار مریم کیش

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کیش بازار مریم می باشد که همچنان یکی از جاذبه های مسافری در سفر به جزیره ی کیش محسوب می شود. این مرکز خرید به ارائه ی کالا های مقرون به صرفه شهرت دارد. از آنجا که این بازار به صورت رو باز ساخته شده، بهتر است در ساعات خنک روز به این محل مراجعه کنید.

 

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲

از بزرگترین مراکز خرید کیش می توان به مجتمع پردیس 1 و 2 نیز اشاره کرد. در مجموع این دو مرکز خرید از 250 واحد تجاری برخوردار هستند که مملو از نمایندگی ها و فروشگاه های برند های معتبر می باشند. عمده ی فروشگاه های موجود در این مراکز خرید به عرضه ی البسه و کیف و کفش می پردازند. از زیبایی های این دو مراکز خرید کیش می توان به نماد برج ایفل در قسمت ورودی و درختان نخل آن اشاره کرد.

تور کیش از مشهد

مرکز خرید پردیس ۱

تور کیش لحظه آخری

جنگ های شبانه کیش

از مفرح ترین تفریحات می توان به برنامه های کمدی و جنگ شبانه کیش اشاره کرد. این برنامه ها از تفریحات شبانه جزیره محسوب می شوند که موجب گذران وقت شما به شکل کاملا مفرح در حین مسافرت می شود.

جزیره ی کیش به دلیل برخورداری از طیف وسیع مسافرین و گردشگران محل مناسبی برای برگزاری کنسرت و جنگ شبانه از سوی خوانندگان و شومن های معتبر می باشد.

جنگ شبانه کیش به طور کلی شامل اجرای شومن های مطرح و کمدین های محبوب، موزیک زنده، اجرای تئاتر کمدی، موسیقی های قومیتی، پاپ، مسابقات خانوادگی و اهدای جوایز متنوع، نمایش ایروبیک و شعبده بازی می باشد. می توانید مطابق با سلیقه ی خود و همراهانتان از جنگ های شبانه کیش نهایت لذت را ببرید.

 

رستوران گردی در کیش

یکی از مهمترین تجربه ها به هنگام سفر امتحان کردن غذا های مختلف و مراجعه به رستوران های معروف می باشد. از این رو به هنگام سفر با تور کیش حتما گشت و گذار در فودکورت ها و مراجعه به غذاخوری های این شهر را در اولویت قرار دهید.

تجربه ی حضور در یک رستوران با فضای دلنشین و صرف یک وعده ی غذایی لذیذ می تواند یکی از به یادماندنی ترین لحظات سفر به کیش باشد. تور کیش از آن دسته از تور های گردشگری است که همواره در میان لیست برنامه های ایرانگردی گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.

از این رو پیشنهاد می کنیم در اولین اقدام پس از رزرو تور کیش لیستی از بهترین غذاخوری ها و فست فود ها را برای رستوران گردی در کیش تهیه کنید.

رستوران های کیش

یکی از مهمترین تجربه ها به هنگام سفر امتحان کردن غذا های مختلف می باشد

 

پارک دلفین ها کیش

پارک دلفین ها کیش اولین پارک دلفین در ایران می باشد که دیدار از آن برای گردشگران به یک تجربه ی فراموش نشدنی بدل گردیده است. مجموعه ی پارک دلفین ها کیش از وسعت بسیار زیادی بالغ بر 100 هکتار برخوردار است که در آن انواع حیوانات دریایی نگهداری می شوند.

علاوه بر دلفین ها جاندارانی مانند پنگوئن، شیر دریایی، گربه دریایی، گراز دریایی و… نیز نگهداری می شوند. پارک دلفین ها کیش به دلیل برخورداری از شرایط بسیار مناسب به زیستگاه مطلوبی برای این گونه از جانداران بدل شده است.

این مجموعه دارای باغ پرندگان و آکواریوم ماهیان آب شور به صورت تونلی می باشد که در نوع خود بی نظیر هستند. نمایش بازی دلفین ها زیر نظر مربیان و متخصصین حرفه ای صورت می گیرد که می تواند تجربه ای تکرار نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم بزند.

 

پارک پرندگان کیش

گشت و گذار در میان درختان سر سبز و شنیدن صدای پرندگان همیشه از زیباترین حس ها بوده است. این حس زیبا را می توانید با مراجعه به باغ پرندگان کیش تجربه کنید و از دیدن رنگ های متنوع و زیبای بال های پرندگان کمال لذت را ببرید.

پارک پرندگان کیش یکی از جاذبه های این جزیره محسوب می شود که سالیانه بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب می کند. پرندگان موجود در این باغ به دو دسته ی محصور و آزاد تقسیم می شوند که هر دو گروه شامل گونه های مختلفی از پرندگان کمیاب نیز می باشند.

پارک پرندگان کیش

پارک پرندگان کیش یکی از جاذبه های این جزیره محسوب می شود.

 

هتل های 5 ستاره کیش

جزیره کیش در مناطق آزاد تجاری واقع شده که این موضوع موجب تردد خودرو های لوکس و تاسیس هتل های مجلل 5 ستاره شده است. از این رو سفر با استفاده از تور کیش لحظه آخری و تجربه ی اقامت در هتل 5 ستاره می تواند بسیار خوشایند و لذت بخش باشد.

البته باید توجه داشته باشید که هتل های 5 ستاره کیش به دو دسته ی اقتصادی و لوکس تقسیم شده اند. این مسئله که مسافران اکثر وقت خود را به گشت و گذار در فروشگاه ها و مراکز تفریحی و یا غذاخوری ها میگذرانند امری بدیهی است؛ ولی هتل های 5 ستاره کیش نیز از خدمات رفاهی و تفریحات منحصر به فردی نیز برخوردار می باشند.

از سوی دیگر اقلیم گرم جزیره موجب می شود که بیشتر وقت خود را در طول روز برای فرار از گرما در هتل بگذرانید. از این رو برخورداری از خدمات هتل های 5 ستاره کیش مانند استخر، ساحل و تفریحات اختصاصی می تواند به خاطره انگیزتر شدن سفر شما کمک کند.

 

قیمت تور کیش لحظه آخری

جهت دریافت آفر های ویژه موجود تور لحظه آخری کیش و لیست قیمت تور های کیش از این صفحه با کارشناسان ما درارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید