تعلیق صدور ویزای شنگن برای ایرانیان

اخیرا اخباری منتشر شده است مبنی بر این که اکثر کشور های اروپایی صدور ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده اند و علت عنوان شده توسط سفارت های برای این تصمیم نیز اختلالات اینترنت در حال حاضر کشور برای دسترسی به اینترنت بین المللی و همچنین اغتشاشات و اوضاع نابسامان کشور است.

این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای سفارت خانه های کشور های اروپایی جهت صدور ویزای شنگن شده است و بدیت ترتیب تعدادی از کشور ها اقدام به تعلیق صدور ویزای شنگن برای ایرانی ها کرده اند، هرچند این مسئله هنوز به طور رسمی توسط هیچ کدام از سفارت خانه ها اعلام نشده است.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد.

شنگن قسمتی از اروپا شامل 26 کشور است که افراد در این محدوده برای تردد میان کشور ها نیازی به اخذ ویزا های جداگانه ندارند و تنها با داشتن ویزای شنگن قادر به گشت و گذار در تمامی این کشور های اروپایی می باشند.

تعلیق صدور ویزای شنگن

توقف صدور ویزای شنگن تا چه حد صحت دارد؟

مرکز رسیدگی به درخواست ویزای فرانسه در تهران نیز در روز گذشته با منتشر کردن اطلاعیه کوتاهی در وب سایت رسمی خود از تعلیق کردن موقت فعالیت های خود جهت صدور ویزا برای ایرانیان خبر داد و اعلام کرد با توجه به شرایط موجود در ایران که اینترنت با اختلال مواجه شده است، این مرکز توانایی سیدگی به درخواست های ویزا را ندارد و این موضوع خارج از کنترل VFS و سفارت فرانسه است.

طبق پیگیری های انجام شد توسط آژانس هواپیمایی و گردشگری اوج آرام، سایر کشور های اروپایی نیز تصمیمات مشابهی را اتخاذ کرده اند و احتمال می رود حداقل تا پایان ماه اکتبر 2023 کلیه خدمات تعلیق صدور ویزای شنگن برای ایرانیان پابرجا باشد.

بعضی از کشور ها مانند فرانسه رسما اعلام کرده اند که درحال حاضر امکان صدور ویزای شنگن را ندارند و بعضی دیگر هم پرونده های جدید ویزا را نمی پذیرند و پروسه صدور ویزای شنگن را حداقل تا دو سه ماه آینده تعلیق کرده اند، اما آیا هنوز هم راهی برای اخذ ویزای شنگن وجود دارد؟

اخذ ویزای شنگن

صدور ویزای شنگن با اوج آرام

تعدادی از آژانس هوای گردشگری مانند اوج آرام که به دلیل ارائه ضمانت نامه های قوی و قابل اعتماد موفق به عقد قرارداد های رسمی با سفارت خانه ها شده اند، طبق شرایط خاصی همچنان می توانند طبق روال گذشته و بدون مشکل به صدور ویزای شنگن برای مشتریان خود ادامه دهند.

علارغم اعلام خبر رسمی تعلیق صدور ویزای شنگن برای ایرانی ها پیرو اتفاقات اخیر کشور در روز های گذشته، آژانس گردشگری اوج آرام در همین مدت تعداد قابل توجهی ویزای شنگن را با موفقیت برای مشتریان خود اخذ نموده است که در زیر می توانید تعدادی از آنها را مشاهده کنید :

ویزای شنگن

تعلیق و توقف صدور ویزای شنگن هنگامی اتفاق افتاده است که موجی از نا آرامی ها و اعتراضات در ایران در جریان است و در روز های اخیر کشور های اسپانیا، هلند، آلمان، فرانسه، و سایر کشور های اروپایی طبق بیانیه هایی به اتباعشان توصیه کرده اند از سفر به ایران خودداری کنند و یا حتی در صورت امکان خاک ایران را ترک کنند.

ولی همانطور که گفتیم شما بدون دغدغه می توانید درخواست اخذ ویزای شنگن خود را از طریق آژانس گردشگری اوج آرام ثبت نموده و مابقی کار ها را به ما بسپارید.

ما حتی در شرایط ملتهب کنونی که عملا صدور ویزای شنگن متوقف شده است و مانند گذشته برقرار نیست با درصد موفقیت بالایی امکان صدور ویزای شنگن برای شما را داریم. در ادامه تعدادی دیگر از ویزا های شنگن اخذ شده در روز های اخیر توسط مجموعه ما را مشاهده کنید :

ویزای شنگن با اوج آرام

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این خصوص با کارشناسان ما در ارتباط باید و یا با شماره 02145419 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید