مقدمه

مراکز خرید و پاساژها از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در هر شهری به شمار می آیند. جزیره زیبای کیش نیز در کنار جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار، دارای مراکز خرید متنوعی است. در واقع گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، در کنار بازدید از نقاط گردشگری می توانند لذت خرید و گشت و گذار را در مراکز خرید کیش تجربه نمایند. اگر شما نیز از علاقه مندان تفریح و گشت گذار در مراکز خرید هستید، برای آشنایی با مراکز خرید کیش پیشنهاد می کنیم که تا پایان این متن با ما همراه باشید.

لیست مشهورترین مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش عبارتند از: زیتون، ونوس، سارینا 1، لاریسا مال، دامون، مرجان، کیش، بازار مریم، کوروش، دیپلمات، رویا مال، صدف، پادنا، به کیش، پانیذ و هرمز. در ادامه به طور مختصر به معرفی محبوب ترین مراکز خرید کیش پرداخته ایم.

 

یکی از مشهورترین مراکز خرید در کیش، مرکز خرید زیتون می باشد که به دلیل قیمت مناسب و تنوع محصولات از محبوبیت زیادی در میان گردشگران برخوردار است. محصولات متنوعی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی در غرفه های این پاساژ عرضه می گردد. مرکز خرید زیتون دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد.

مرکز خرید کوروش

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید کوروش می باشد. اگر از طرفداران برندهایی همچون نایک، آدیداس، زارا، پوما، ریبوک و … هستید، دیدار از مرکز خرید کوروش می تواند انتخاب مناسبی باشد. در فروشگاه های این پاساژ محصولاتی از قبیل پوشاک، زیورآلات، لوازم الکترونیکی، لباس های ورزشی و … عرضه می گردد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به کافه، رستوران و شهربازی اشاره کرد.

 

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس از قدیمی ترین مراکز خرید در کیش به شمار می آید. این پاساژ دو طبقه در نزدیکی دریا واقع بوده و از شاخص ترین ویژگی های آن، قیمت مناسب محصولات می باشد. برای خرید لباس مجلسی زنانه، لوازم آرایشی، کیف و کفش، شکلات و مواد غذایی، لوازم خانگی و … می توانید از این مرکز دیدار نمایید. همچنین از دیگر امکانات مرکز خرید ونوس می توان به وجود کافی شاپ و رستوران جهت استراحت بازدیدکنندگان اشاره کرد.

مراکز خرید کیش

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید صدف

این مرکز خرید دو طبقه در شهرک صدف جزیره کیش واقع شده است. چنانچه قصد خرید روزانه منزل را دارید مرکز خرید صدف می تواند انتخاب مناسبی باشد. از جمله فروشگاه های این مرکز خرید می توان به میوه فروشی، مواد غذایی، آرایشگاه، قصابی، خدمات الکترونیکی و … اشاره کرد.

مرکز خرید رویا مال

رویا مال یکی از مجلل ترین مراکز خرید در کیش به شمار می آید. در این مرکز خرید اجناس مارک و برند خرید و فروش می گردد. این پاساژ پنج طبقه محصولات متنوعی همچون پوشاک، لوازم الکتریکی، کیف و کفش، لباس و ساعت های برند، لوازم خانگی و … را به خریداران عرضه می نماید.

بازار مریم

بازار روباز مریم نیز از قدیمی ترین مراکز خرید در کیش می باشد. در غرفه های بازار مریم محصولاتی از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، مواد غذایی و … عرضه می گردد. از جمله دلایل محبوبیت این مرکز خرید در میان گردشگران، قیمت مناسب محصولات می باشد. اگرچه در محوطه این بازار یک کافی شاپ و فضای سبز دلباز جهت رفع خستگی بازدیدکنندگان وجود دارد اما به دلیل روباز بودن بازارچه و گرمی هوا، ترجیحا می توانید در طول شب از این مرکز خرید بازدید نمایید.

خرید در کیش

بازار روباز مریم

دیدگاهتان را بنویسید