این شهر دارای آب و هوای معتدل و گرم است. شهر ازمیر پذیرای برف بوده و بارندگی های آن مربوط به فصل های پاییز و زمستان است. بهترین زمان سفر به این شهر، ابتدای فصل بهار تا اواسط تیر ماه است. دمای هوای این شهر در فصل تابستان تا 40 درجه سانتی گراد نیز می رسد. اگر به دنبال مکانی دلنشین و تاریخی برای گذراندن نوروز خود هستید، تور ازمیر نوروز 1403 را از دست ندهید. همانطور که اشاره کردیم این شهر دارای آب و هوای معتدل و گرم است که در نوروز هوای مطبوع تری دارد. اگر قصد رزرو بلیت دارید، باید بدانید که آب و هوای این شهر در هفته اول نوروز، آفتابی و نیمه ابری است البته هوا در طول شب سرد تر می شود پس به همراه داشتن لباس گرم در سفر نوروزی را فراموش نکنید. اگر قصد خرید تور ازمیر را دارید، فصل های بهار و پاییز بهترین زمان ها هستند چرا که گرمای سوزان تابستان را ندارند. ازمیر شهری با قدمت تاریخی بالغ بر 3000 سال است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از فستیوال های معتبر جهانی است. فستیوال های هنری و فیلم کوتاه از وقایع هنری است که در ماه های خرداد و تیر برگزار می شود. در ادامه قصد داریم تا بیشتر درباره تور ازمیر نوروز 1403 صحبت کنیم.

هوای ازمیر در عید نوروز

کشور ترکیه در همسایگی شمال غرب ایران قرار دارد و جزء کشور های اوراسیا محسوب می شود. این کشور سالانه پذیرای جمعیت زیادی از گردشگران بوده و دارای آب و هوای مدیترانه ای، معتدل و مرطوب می باشد. ازمیر از شهر های زیبای کشور ترکیه است که در جنوب غربی ترکیه و منتهای غربی آناتولی واقع شده است. شهر تاریخی ازمیر، سومین شهر پر جمعیت کشور زیبای ترکیه است که از قضاء مشرف به ساحل نیلگون اژه نیز می باشد. شهر ازمیر نزدیک به 3 میلیون نفر جمعیت داشته و دارای بیش از 3000 سال تاریخ سکونت شهری است. خیابان ها، مکان های تاریخی زیبا، باغ های سبز زیتون، بازار های خرید سنتی و مدرن از جاذبه های توریستی این شهر ساحلی زیباست. از مکان های گردشگری ازمیر می توان به برج ساعت در میدان کوناک، شهر تاریخی افه سوس در 80 کیلومتری ازمیر، کادیفه قلعه، مسجد حصار، موزه آگورا، آسانسور تاریخی اشاره نمود. آرامش و سر زندگی این شهر شگفت انگیز است.

قیمت تور ازمیر نوروز 1403

قیمت تور ازمیر نوروز 1403

قیمت تور ازمیر نوروز 1403 متغیر بوده و به فاکتور های متعددی بستگی دارد. عواملی مانند نوع ایرلاین انتخابی، مدت زمان تور، هتل محل اقامت، خدمات ارائه شده توسط هتل، فصل سفر، نوع تور (زمینی یا هوایی) بر هزینه سفر شما به ازمیر تأثیر می گذارند. معمولاً سفر به این شهر در عید نوروز و ابتدای سال میلادی گران تر است چرا که تقاضای مردم برای سفر به این شهر زیبا بیشتر می شود. اگر ازمیر زیبا مقصد نوروزی شماست همین حالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

هزینه تور ازمیر نوروز 1403

همانطور که اشاره شد، هزینه تور ازمیر نوروز 1403 کمی بالاتر از فصل های دیگر است. اگر مقصد نوروزی تان این شهر است، حتما یک یا دو ماه قبل تر، تور خود را رزرو کنید. معمولاً بازه زمانی 1 الی 5 فروردین، شلوغ ترین زمان های سفر به ازمیر است، اما در هفته دوم فروردین حجم مسافرین کمتر می شود. بنابراین هزینه سفر در هفته اول نوروز بیشتر است اما نگران نباشد چون می توانید با تغییر خدمات حین سفر، هزینه خود را کاهش دهید. یکی از راه های کاهش هزینه در سفر، استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد به مکان های تاریخی است. برای اطلاع از هزینه های تور همین حالا تماس حاصل نمایید.

ما در این مقاله به بررسی شرایط سفر به شهر ازمیر ترکیه پرداختیم. همانگونه که اشاره گردید، شهر ازمیر از توریست پذیر ترین شهر های کشور ترکیه است. این شهر نزدیک به ساحل زیبای اژه بوده و دارای پیشینه تاریخی بسیار غنی می باشد. تور ازمیر نوروز 1403، انتخابی به یاد ماندنی برای شماست، لذا می توانید از مکان های زیبا و منظره های دلنشین این شهر لذت ببرید. آب و هوای ازمیر در هفته اول و دوم نوروز آفتابی و نیمه ابری است بنابراین همراه داشتن لباس گرم را فراموش نکنید.

هزینه تور ازمیر نوروز 1403

هزینه سفر به این شهر در ایام نوروز کمی بالاتر از سایر ماه هاست و این بخاطر حجم تقاضای بالای ورود گردشگر به این شهر است. قیمت تور ازمیر نوروز 1403 بسته به شرایط انتخابی سفر شما متفاوت است. یکی از مزایای شهر ازمیر، نزدیک بودن مراکز تاریخی و خرید به مرکز شهر است که باعث می شود تا هزینه های ترانسفر سفر کمتر شوند همچنین بازدید از برخی مناطق تاریخی مثل مسجد حصار، برج ساعت و آسانسور تاریخی رایگان است. شما می توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو برای رفت و آمد استفاده نمایید. اگر قصد سفر به ازمیر زیبا را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید