با شناخت بهترین مراکز خرید استانبول، می توانید هر نوع کالایی که مدنظرتان است را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایید. استانبول، شهری توریستی با فرهنگی غنی و تاریخی پربار است. مراکز خرید متنوع در استانبول از جمله مهمترین جذابیت های دیدنی این شهر توریستی در تور استانبول به شمار می رود. بازارها و مراکز خرید زیادی در استانبول وجود دارد. خریداران محلی و توریست ها می توانند هرگونه کالایی که مدنظرشان است را با هر بودجه ای از این مراکز خرید تهیه نمایند. اگر قصد سفر به این شهر توریستی زیبا را دارید، پیشنهاد می کنیم لیستی از بهترین مراکز خرید استانبول را تهیه نمایید. از مشهورترین مراکز خرید استانبول می‌توان به بازار قدیمی استانبول، مراکز خرید آکمرکز، آتاکوی و… اشاره کرد. در این مراکز می‌ توان انواع کالاها را با قیمت‌ مناسب تهیه و خریداری نمود. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا نماییم پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید زیادی در استانبول وجود دارد که باعث جذابیت این شهر توریستی زیبا شده است. مراکز خرید زیادی از بازارهای سنتی گرفته تا مجتمع های تجاری مدرن در این شهر توریستی وجود دارند. بسیاری از این مراکز خرید با الهام از بهترین سبک های معماری دنیا طراحی شده ‌اند. توریست ها می‌توانند علاوه بر بازدید از جاذبه ‌های گردشگری استانبول به این مراکز جهت خرید مراجعه نمایند. با شناخت بهترین مراکز خرید استانبول می توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید. از جمله بهترین مراکز خرید در استانبول که جهت تهیه سوغات و هدایا مناسب می باشند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای سنتی ترکیه است که همواره مکانی جهت خرید گردشگران و افراد محلی بوده است. این بازار دارای 22 مدخل ورودی است. ورودی اصلی این بازار در مجاورت مغازه‌هایی قرار دارد که به فروش فرش‌های دستباف سنتی و زیورآلات می پردازند. یکی از مهمترین ویژگی ‌های این بازار، دسته‌بندی مغازه‌ها بر اساس نوع کالاهای عرضه شده است. هر قسمتی از بازار به فروش یک دسته خاصی از کالاها اختصاص یافته است. مغازه ها بر اساس کالاهای قابل عرضه در این بازار تقسیم بندی می شوند. این ویژگی باعث سهولت در خرید برای گردشگران و افراد محلی می شود. بازار بزرگ استانبول با برخورداری از تاریخچه ‌ای غنی و منحصر به فرد، بهترین مرکز خرید برای گردشگران و خریداران می باشد.

بازار بزرگ استانبول

  • آدرس دقیق: ترکیهBeyazıt, 34126 Fatih/İstanbul, (بازار بزرگ استانبول در مجاورت مسجد نور عثمانیه در میدان بیاضیه قرار دارد.)
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 19 عصر

مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز ، یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد. هر ماه بیش از یک میلیون و نیم بازدیدکننده به این مرکز جهت خرید مراجعه می کنند. جالب است بدانید که آکمرکز بیش از ۲۴۶ فروشگاه لباس، کفش، اسباب ‌بازی و غیره دارد. همچنین امکاناتی نظیر: رستوران، سینما، سالن اپرا و مراکز خدماتی (بانک و داروخانه) در این مرکز خرید قرار دارند. این مجتمع بزرگ به دلیل دسترسی آسان به ترابری شهری و نزدیکی به هتل‌ها، بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند.

مرکز خرید آکمرکز استانبول

  • آدرس دقیق: ترکیه، Kültür, Nisbetiye Cd No:56, 34340 Beşiktaş/İstanbul (مرکز خرید آکمرکز در محله اتیلر مرکزی استانبول واقع در منطقه بشیکتاش می باشد.)
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 22

مرکز خرید آتاکوی استانبول

مرکز خرید آتاکوی، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول می باشد که در سال 2010 میلادی افتتاح شده است. این مرکز در منطقه ای نزدیک به فرودگاه آتاتورک واقع شده و از فضایی بالغ بر ۲۳۰ هزار متر مربع برخوردار می باشد. این مرکز با برخورداری از 140 فروشگاه، گزینه ای مناسب جهت خرید به شمار می رود. مرکز خرید آتاکوی به دلیل برخورداری از موقعیت مناسب و امکانات گسترده، از محبوب‌ترین مکان‌های خرید استانبول به شمار می ‌رود.

  • آدرس دقیق: ترکیه، Ataköy 1., Kennedy Cad., 34158 Bakırköy/İstanbul (این مرکز خرید در حومه غربی آتاکوی استانبول واقع شده است.)
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 22

مرکز خرید لوکس استانبول سیتیز نیشانتاشی

سیتیز نیشانتاشی، یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول می باشد که در یکی از بهترین مناطق این شهر واقع شده است. این مرکز، محل خرید اکثر ثروتمندان ترکیه می باشد. بسیاری از برندهای معروف مد و فشن از جمله آلدو، تامی هیلفیگر، گپ و ویکتوریا سیکرت در این مرکز خرید نمایندگی دارند. سیتیز نیشانتاشی به یکی از بهترین مراکز خرید مد و فشن استانبول تبدیل شده است. اگر قصد خرید از معروف ترین برندهای تولیدی لباس، کفش و اکسسوری را دارید، سیتیز نیشانتاشی گزینه مناسبی است که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم.

  • آدرس دقیق: Nişantaşı, Abdi İpekçi Cd. No:1, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey (مرکز خرید لوکس استانبول سیتیز نیشانتاشی در نزدیکی خیابان اصلی آبدی ایپکچی واقع شده و دسترسی به آن با استفاده از مترو بسیار آسان است.)
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 22

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید در استانبول است که در بخش اروپایی این شهر، نزدیک به میدان تکسیم قرار دارد. این مرکز خرید دارای 5 طبقه بوده و حدود 205 فروشگاه معتبر در آن وجود دارد. زورلو سنتر علاوه بر فروشگاه‌ ها دارای رستوران‌ها، کافه‌ها، سینما، هتل و مجتمع مسکونی متعددی می باشد. از ویژگی‌های بارز این مرکز خرید می‌توان به حضور برندهای معتبر جهانی، معماری زیبا و مدرن و امکانات رفاهی متنوع آن اشاره کرد. زورلو سنتر علاوه بر کارکرد تجاری که دارد، بهترین مکان جهت برپایی رویدادها و نمایش‌های هنری به شمار می رود.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

  • آدرس دقیق: Levazım, Koru Sok. Zorlu Center No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul، ترکیه (مرکز خرید زورلو سنتر استانبول در منطقه بشیکتاش ترکیه واقع شده است.)
  • ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 تا 22

در این مقاله به تعدادی از بهترین مراکز خرید استانبول اشاره نموده ایم. امیدواریم که با سفر به این شهر توریستی زیبا از بهترین مراکز خرید آن دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید