ازمیر سومین شهر بزرگ کشور ترکیه می باشد. این شهر با قرار گرفتن در کرانه دریای اژه و بهره مندی از زیبایی های طبیعی فراوان به یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه تبدیل شده است. از نظر توریستی، تور ازمیر در بین گردشگران داخلی و خارجی از موقعیت شناخته شده ای برخوردار می باشد. با گذر از سواحل زیبای ازمیر هر بیننده ای شاهد طراوات نشات گرفته از باغ های همیشه سبز زیتون، جنگل های خودروی کاج و پرتگاه های سنگی این مناطق خواهد بود. همه این مواهب طبیعی ازمیر را به یکی از شهرهای مهم ترکیه در زمینه برگزاری انواع فستیوال ها تبدیل نموده است. سفر به ازمیر یکی از تجارب به یادماندنی می باشد که هر انسانی می تواند در پی دستیابی به آن باشد. البته نمی توان در طول سفر، خود را از لذت حضور در بهترین مراکز خرید ازمیر محروم نمود. در نهایت ما در تلاش هستیم تا در این متن کوتاه برخی از بهترین مراکز خرید ازمیر را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

معرفی مرکز خرید اپتیموم مال ازمیر

خرید کردن یکی از بهترین تفریحاتی است که می توان در شهر ازمیر تجربه کرد. شناخت بهترین مراکز خرید ازمیر می تواند تجربه خرید در این شهر را برای هر یک از ما به یادماندنی تر و خاص تر کند. مرکز خرید اپتیموم مال ازمیر یکی از بهترین و شناخته شده ترین مراکز خرید فعال در شهر ازمیر است. شما با حضور در این مرکز خرید می توانید شاهد گستردگی فراوانی در محصولات ارائه شده در این مرکز باشید. با حضور در مرکز خرید اپتیموم مال مسافران می توانند با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده لباس و کفش را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایند. فروش محصولات برندهای معروفی همچون Hummel، Lc Waikiki، و Adidas در این مرکز نتوانسته است نظر اغلب مراجعان را به مرکز خرید اپتیموم مال ازمیر جلب نماید. همچنین مسافران می توانند با حضور در سوپر مارکت فعال این مرکز تمامی مایحتاج روزانه خود را در طی یک گردش روزانه مهیج نیز تامین کنند.

از دیگر امکانات مهیج مرکز خرید اپتیموم مال ازمیر تجربه حضور در رستوران های شیک این مرکز خرید و به ویژه رستوران شناخته شده Arby’sمی باشد. گردشگران می توانند با مراجعه به رستوران ها و کافی شاپ استارباکس که در این مجموعه فعال می باشند طعم لذیذی غذاهای ازمیری و نوشیدنی های لذیذ سراسر دنیا را تنها با سفر به ازمیر ترکیه تجربه نمایند. آنها با سفر به ازمیر می توانند لحظات خاطره انگیزی را در کنار عزیزانشان سپری نمایند. همچنین آدرس مرکز خرید اپتیموم مال با Akcay cad شماره 101، ازمیر 35410 ترکیه ثبت شده است. در نهایت این مرکز خرید در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب پذیرای حضور گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

مرکز خرید بورنوا ازمیر

مرکز خرید بورنوا ازمیر

اگر قصد دارید تا به بهترین مراکز خرید ازمیر ترکیه سری بزنید قطعا نباید نام مرکز خرید برنوا را فراموش کنید. ازمیر دارای تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید شناخته شده می باشد اما در این بین مرکز خرید بورنوا یکی از بهترین این مراکز به شمار می رود. در واقع لذت حضور در این مرکز به همراه عزیزانتان تجربه ای است که نمی توان از آن به راحتی چشم پوشی نمود. اگر شما هم خرید از برندهای شناخته شده ای همچون Collins، Calvin Klein، و Adl را دوست دارید حتما باید به مرکز خرید بورنوا ازمیر سری بزنید.

این مرکز خرید تجاری نیز دارای KFC مجهز برای تهیه انواع غذاهای خوشمزه، کافی شاپ استارباکس و همچنین سوپرمارکتی پیشرفته برای تهیه مایحتاج روزانه مردم می باشد. مرکز خرید فروم بورنوا با فضای سرپوشیده و بیرونی خود از 128 فروشگاه، 7 سالن سینما، پارکینگی مجهز برای 3000 خودرو و مکان های اختصاصی برای سرگرمی کودکان تشکیل شده است. این مرکز در مجاورت دانشگاه Ege و در خیابان 372 Kazım Dirik بنا شده است. همچنین این مرکز از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 شب پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

معرفی مرکز Mavi Bahce

این مرکز خرید در منطقه Karşiyaka شهر ازمیر واقع شده است. این مجموعه عظیم در 14 نوامبر 2015 افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید. مرکز خرید Mavi Bahce دارای بزرگترین زمین بازی، منطقه سرگرمی، 45 کافه و رستوران و در نهایت اولین سینمای آی مکس در شهر ازمیر ترکیه می باشد. در نهایت مسافران بعد از گذراندن ساعاتی خاطره انگیز در این مرکز خرید می توانند با مراجعه به پیتزا ناپولی و کافی شاپ بزرگ مادربزرگ و خوردن یک وعده غذای لذیذ و نوشیدن یک لیوان قهوه مطبوع انرژی خود را بازیابی نموده و به ادامه گشت و گذار خود بپردازند.

معرفی مرکز Mavi Bahce

در نهایت در این مرکز خرید مسافران شاهد عرضه 220 نوع از شناخته شده ترین برندهای ملی و بین المللی می باشند. از این جمله می توان به برندهایی مانند Mavi، Collins، و Mango اشاره نمود. Beymen، Vakko، Koton، LC Waikiki، DeFacto، و Marks & Spencer چند عدد از معروف ترین بوتیک های این مرکز خرید می باشد که در زمینه مد دارای شهرت فراوانی می باشند. همچنین ما در این مرکز شاهد وجود تعداد زیادی سالن زیبایی می باشیم که به صورت تخصصی به پیرایش کودکان می پردازند. در نهایت این مرکز نیز در تمام طول هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می باشد.

معرفی یکی از بهترین مراکز خرید ازمیر

آگورا مال نیز یکی از بهترین مراکز خرید ازمیر ترکیه می باشد. مرکز خرید آگورا یک مرکز تجاری بزرگ می باشد که در بزرگراه İzmir-Çeşme و منطقه بالچوا واقع شده است. در این فروشگاه‌ مسافران می توانند به راحتی هر محصولی را که نیاز دارند تهیه نمایند. پوشاک، لوازم الکترونیک، لوازم بهداشتی و آرایشی تنها بخشی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه بزرگ می باشند. این مجموعه همچنین دارای سالن مناسب برای برگزاری رویدادهای اقتصادی و فرهنگی، زمین بازی، سالن سینما، کافه و رستوران می باشد.

مرکز خرید آگورا

مرکز خرید آگورا دارای پارکینگ بزرگی می باشد که به صورت کاملا رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد. همچنین مسافران می توانند با حضور در این مرکز خرید از خدماتی دیگری که در این مرکز ارائه می گردد نیز بهره مند گردند. شستشوی ماشین، خیاطی و خشکشویی تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده در مرکز خرید آگورا ازمیر می باشد. فعالان اقتصادی این مرکز نیز مانند بهترین مراکز خرید ازمیر از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 شب به مراجعان خود ارائه خدمت می نمایند. در نهایت مسافران می توانند با حضور در بهترین مراکز خرید ازمیر ترکیه تجربه ای به یادماندنی از این سفر رویایی را در ذهن خود ثبت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید