در کشور های مختلف جهان محله های گوناگونی وجود دارند که هر یک از آن ها متعلق به یک شهر هستند. شاید برای شما جالب باشد اما برخی از محلات اگرچه در یک کشور هستند اما دارای بومیان متعلق به یک کشور دیگر هستند. نمونه جالب این مسئله را می توان از محله فرانسوی نیواورلئان متوجه شد. محله فرانسوی نیواورلئان در کشور آمریکا قرار دارد و از محبوبیت بسیار بزرگی در عرصه جهانی نیز برخوردار است. ساختار نیواورلئان به گونه ای بوده که توانسته است افراد مختلفی را در طول سال به سمت خود جذب کند. در همین راستا نیز افراد زیادی به نیواورلئان آمریکا سفر کرده و از جاذبه های آن بهره مند می شوند.

در سال های اخیر مراکز توریستی بسیار زیادی به منظور آشنا سازی مردم کشورمان با محله نیواورلئان، اطلاعات زیادی را در زمینه تور آمریکا به مردم ارائه کرده اند. نیاز است که بدانید، قدمت تاریخی این محله قدیمی موجب شده تا نیواورلئان به عنوان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای سفر شناخته شود. لازم به ذکر است که این محله در شهر نیواورلئان قرار گرفته است. اگر قصد سفر به این محله را دارید و همچنین می خواهید آشنایی بیشتری را با این جاذبه های گردشگری آمریکا داشته باشید، می توانید از منابع مختلفی استفاده کنید.

شهر نیواورلئان در آمریکا

علت مشهور شدن

دلایل گوناگونی وجود دارند که در افزایش شهرت محله فرانسوی نیواورلئان نقش مستقیمی را داشته است. برای مثال، یکی از مسائلی که موجب افزایش محبوبیت این محله قدیمی شده است، هتل های سنتی این منطقه می باشد. هتل هایی همچون رویال اورلئانز، رویال سونستا، بوربون اورلئانز، آستور از قدیمی ترین هتل های این محله شناخته می شوند. یکی از هتل های بسیار قدیمی در نیواورلئان، هتل سنت پیر نام دارد و در مقایسه با سایر هتل ها از قدمت بیشتری بهره مند است. لازم به ذکر است که این محله به عنوان یکی از محلات قدیمی در تمامی آمریکا شناخته می شود و برای اولین بار در سال 1718 توسط دوک اورلئان پایه گذاری شده است. تمامی موارد ذکر شده در ایجاد محبوبیت لازم برای محله فرانسوی نیواورلئان تاثیر زیادی را گذاشته اند. این محله توانسته است به واسطه موارد ذکر شده و مهندسی مدرن درون خود شهرت زیادی را در عرصه بین المللی نیز به دست آورد.

نیواورلئان پایه گذار موسیقی جاز

قطعا بسیاری از مردم جهان امروزه با موسیقی جاز آشنایی دارند. همان طور که می دانید این موسیقی متعلق به کشور آمریکا بوده و ریشه اصلی آن مربوط به محله فرانسوی نیواورلئان می باشد. در جشن های مختلفی که به بهانه های مختلف در نیواورلئان برگزار می شود، استفاده های بسیار زیادی از موسیقی جاز می شود. همین مسئله موجب شده تا بسیاری از مردم جهان محله نیواورلئان را به عنوان یکی از مراکز فرهنگی در آمریکا بشناسند. البته لازم به ذکر است که نیواورلئان توانسته است به وسیله غذا های خاص خود، موسیقی، زبان و معماری ایده آل خود، در سطح جهان معروف شود. بنابراین موسیقی جاز تنها یکی از دلایل محبوبیت این محله به شمار می رود.

جاذبه های منطقه نیواورلئان

آشنایی با برخی از جاذبه های محله فرانسوی نیواورلئان

کلیسای سنت لوئیس

اولین جاذبه فوق العاده محله فرانسوی نیواورلئان، قطعا کلیسای سنت لوئیس به شمار می رود که در قسمت شمالی میدان جکسون قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این کلیسا به عنوان قدیمی ترین کلیسای در حال استفاده در آمریکا شناخته شده و همچنین در سال 1794 ساخته شد. پاپ ژان پل دوم برای اولین بار در سال 1987 از این کلیسا دیدن کرده است که این مسئله برای بومیان این منطقه بسیار مهم است.

کافی شاپ د مونده

شاید برای شما جالب باشد اما یک کافی شاپ در محله فرانسوی نیواورلئان توانسته است به خوبی سر و صدا به پا کند و موجب مشهور شدن این محله شود. کافه د مونده به عنوان یکی از قدیمی ترین کافه های این منطقه به شمار می رود که در تمامی روز های سال به صورت 24 ساعته باز است. این کافه در جشن های مختلف سال مانند کریسمس تدارکات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. یکی از اصلی ترین دلایل مشهور شدن این کافه قهوه های معروف آن است که نام آن قهوه اولایت می باشد. توجه داشته باشید که این کافه به عنوان یک مکان تاریخی در نیواورلئان به شمار می رود و به همین دلیل نیز مردم این منطقه اهمیت زیادی را به آن می دهند.

خیابان بوربون نیواورلئان

قطعا هنگامی که صحبت از محله قدیمی نیواورلئان می شود، امکان ندارد که خیابان بوربون در میان آن صحبت ها وجود نداشته باشد. این خیابان به عنوان یکی از قدیمی ترین خیابان های این منطقه به شمار می رود و از لحاظ تاریخی اهمیت زیادی را دارد. لازم به ذکر است که در این خیابان بار خانه های زیادی وجود دارند که همواره از گردشگران استقبال می کنند.

خیابان بوربون نیواورلئان

رستوران های فوق العاده

محله فرانسوی نیواورلئان علاوه بر داشتن هتل ها و فضاهای لوکس مختلف، دارای رستوران های بی نظیری نیز می باشد. در رستوران های نیواورلئان غذا های مخصوصی سرو می شود که همین موضوع موجب شده تا غذای این محله به خوبی معروف شود. پیشنهاد می کنیم در سفر خود به این محله قدیمی به خوردن غذا های مختلف آن بپردازید. توجه داشته باشید که رستوران های زیادی در نیواورلئان به ارائه خدمات در این محله می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید