آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و پر گردشگر کشور ترکیه است که در بین مردم جهان به خصوص ایرانیان طرفداران فراوانی دارد. در این شهر زیبا امکانات متعددی از قبیل هتل های لوکس و مدرن با خدمات عالی جهت مسافران فراهم است و هر کس بر اساس شرایط مالی، امکانات مورد نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب می کند. به همین جهت ویژگی ها و خصوصیات بهترین هتل های آنتالیا از نظر هر فرد متفاوت است. برخی از افراد با خانواده و بعضی دیگر مجرد و با دوستان به این شهر سفر می کنند و هر کدام از لحاظ وضعیت مالی نیز با یکدیگر تفاوت دارند. در این مطلب از وب سایت رهگذران اوج آرام درباره ویژگی های بهترین هتل های آنتالیا از جهات مختلف صحبت می کنیم.

لوکس ترین هتل های آنتالیا

در این بخش به ویژگی های لوکس ترین هتل های آنتالیا از نظر برخی گردشگران می پردازیم.

آکرا باروت یکی از بهترین هتل های آنتالیا

از نظر برخی گردشگران تور ترکیه هتل آکرا باروت (Akra Barut) یکی از بهترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. این هتل پنج ستاره با داشتن ویوی جذاب رو به دریا یکی از آرامش بخش ترین مکان ها برای عصرهای میهمانان است. مسافران در این هتل با سفارش قهوه ترک در تراس اتاق خود از زیبایی های طبیعت دریای مدیترانه لذت می برند. اتاق های مجلل رو به دریا، استخرهای روباز زلال و رستوران های خوب با غذاهای لذیذ و باکیفیت بین المللی و ترکی نیز جزو جذابیت های به یادماندنی هتل آکرا باروت برای گردشگران است. موقعیت مکانی هتل به دلیل فاصله اندک آن تا مرکز شهر و فرودگاه بین المللی نیز مناسب به حساب می آید.

هتل پنج ستاره ریکسوس در محیط جنگلی زیبا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا از نظر توریست های مختلف هتل پنج ستاره ریکسوس (Rixos) است. اتاق های لوکس و محیط جنگلی و رویایی این هتل مورد توجه اغلب مسافران قرار می گیرد. یکی از خدمات خوب هتل ریکسوس وسایل حمل و نقل رایگان آن به سمت ساحل دریا است. میهمانان ریکسوس به طور رایگان به ساحل «کونیا آلتی» می روند و دوباره به درب هتل خود باز می گردند. دو زمین بزرگ تنیس و باشگاه های بدنسازی این هتل مورد استقبال ورزشکاران قرار می گیرد.

هتل ریکسوس در محیط جنگلی
هتل ریکسوس در محیط جنگلی

بهترین هتل های آنتالیا با پارک

برخی از توریست ها علاقمند به هتل های مجهز به پارک آبی هستند. این هتل ها با امکانات خوب خود نیاز میهمانان را به رفتن خارج از هتل برطرف می کنند.

با رزرو هتل لند آف لجندز کینگدام به سرزمین قصه ها سفر کنید

یکی از بهترین هتل های آنتالیا که پارک آبی و شهربازی فوق العاده ای دارد؛ هتل لند آف لجندز کینگدام (The Land Of Legends Kingdom) است. برای رسیدن هتل لند آف لجندز کینگدام باید به خیابان آتاتورک رفته و در محله کادریه آن را پیدا کنید. با ورود به این هتل رویایی به دوران کودکی رفته و شگفت زده خواهید شد. اتاق های زیبا با تم های جذاب، زمین بازی و پارک آبی با 55 سرسره این هتل، جذابیت های فراوانی برای میهمانان به خصوص کودکان دارد.

در هتل پنج ستاره لند آف لجندز کینگدام حمام بخار ترکی، استخر شنا و سونا، سالن بدنسازی و تناسب اندام نیز برای بزرگسالان تعبیه شده است. رستوران های هتل با منوهای متنوع بین المللی و ترکی نیز هر گردشگری را راضی می کنند.

هتل لند آف لجندز کینگدام
هتل لند آف لجندز کینگدام

یک اقامت خوب با رزرو هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

در تور ترکیه یک روز اقامت در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort) یکی از بهترین هتل های آنتالیا را تجربه کنید. در این هتل پنج ستاره کلیه امکانات رفاهی فراهم است. اتاق های لاکچری و لوکس همراه با حمام مجهز، اینترنت رایگان، کانال های ماهواره ای، مبلمان و مینی بار موجود در هتل، رضایت اغلب میهمانان را برآورده می سازد. پارک آبی، زمین تنیس، زمین گلف، سالن بولینگ و ماساژ، استخر و قایق سواری در پارک ساحلی برخی دیگر از امکانات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت است.

چند رستوران با انواع نوشیدنی و غذاهای خوب و باکیفیت نیز در این اقامتگاه و یکی از بهترین هتل های آنتالیا وجود دارد. این هتل از لحاظ موقعیتی نیز مناسب است؛ چرا که با فاصله اندکی از کلوب گلف، پارک پروانه، سرزمین افسانه ها و آمفی تئاتر آسپندوس قرار دارد.

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

کشور ترکیه یکی از مقاصد خوب گردشگری برای افراد مجرد است و به همین جهت هتل های مجهز و مناسبی هم برای این افراد در شهر آنتالیا وجود دارد. در این بخش به برخی از آنها می پردازیم.

هتل تایتانیک مردان پالاس یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها هتل تایتانیک مردان پالاس است. در این هتل 543 اتاق مدرن وجود دارد. هتل پنج ستاره تایتانیک مجهز به چهار استخر روباز، پارک آبی و مرکز اسپای فول سرویس است. با رزرو هتل تایتانیک مردان پالاس می توانید از نشستن و صرف نوشیدنی و غذا در رستوران های خوب و کافه های ساحلی آن نیز لذت ببرید. این هتل پرطرفدار در منطقه «لارا» شهر آنتالیا قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر برای مجردها شناخته می شود.

هتل رگنوم کاریا یک مکان جذاب برای تفریح جوانان

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا برای جوانان مجرد هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya) نام دارد. این هتل پنج ستاره در منطقه بلک واقع شده و یک مکان مدرن برای تفریح و ورزش است. در هتل رگنوم کاریا پنج استخر سرپوشیده و روباز، دو زمین تنیس سرپوشیده و پارک آبی جهت ورزش و تفریح میهمانان وجود دارد. در این هتل علاوه بر مکان های ورزشی هفت رستوران باکیفیت و سه کافه ساحلی نیز تعبیه شده است. در این هتل، ساحل شخصی نیز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

هتل رگنوم کاریا
هتل رگنوم کاریا

بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

برخلاف توریست های مجرد برخی از گردشگران تور آنتالیا و ترکیه به همراه خانواده سفر می کنند. خانواده ها هم در اغلب موارد به دنبال هتل های مناسب برای کودکان هستند. در ادامه به برخی از این اقامتگاه های مناسب کودکان و خانواده می پردازیم.

هتل دلفین امپریال یک اقامتگاه خوب برای خانواده ها

دلفین امپریال (Delphin Imperial) یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان و خانواده ها محسوب می شود. در این هتل مکان های بازی کودکان در سنین مختلف فراهم است. شهربازی، استخر و پارک آبی و همینطور کافه سینما مکان های مناسب هتل دلفین امپریال برای میهمانان کودک و خانواده های آنان است. اتاق بازی های کامپیوتری نیز مکانی جذاب برای میهمانان نوجوانان هتل محسوب می شود. در هتل دلفین امپریال سالن بیلیارد و بولینگ هم برای مسافران وجود دارد.

هتل دلفین امپریال
هتل دلفین امپریال

هتل پنج ستاره الا کوالیتی ریزورت بلک یک مکان جذاب برای کودکان

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا که برای کودکان جذابیت های فراوانی دارد؛ هتل الا کوالیتی ریزورت بلک (Ela Quality Resort Belek) است. این هتل مجهز به مینی کلوب با دوربین های امنیتی، استخرهای مخصوص کودکان و نوزادان، سالن نمایش فیلم و اتاق انواع بازی های رومیزی است. جالب توجه است که در هتل الا کوالیتی ریزورت بلک امکان فعالیت های کشاورزی برای کودکان مانند: برداشت و چیدن میوه و کاشت گل نیز وجود دارد. کودکان و نوجوانان می توانند در این هتل با حرفه های پزشکان، پرستاران، آتش نشانان و غیره آشنا شده و آنها را کشف کنند.

هتل الا کوالیتی ریزورت بلک
هتل الا کوالیتی ریزورت بلک

هتل های آنتالیا با ساحل اختصاصی

شهر آنتالیا به دلیل داشتن ساحل زیبای مدیترانه یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه محسوب می شود و اغلب هتل های لوکس و مجلل آن دارای ساحل اختصاصی هستند. در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

هتل سلکتوم لاکچری با امکانات لاکچری

یکی از بهترین هتل های آنتالیا با ساحل اختصاصی هتل سلکتوم لاکچری (Selectum Luxury) است. این هتل باشکوه و زیبای نه طبقه در منطقه بلک قرار دارد. مساحت هتل سلکتوم آنتالیا در حدود 60 هزار متر مربع است و 300 اتاق مجلل دارد. ویوی اتاق های این هتل رو به دریای مدیترانه است و شما با رزرو یکی از آنها می توانید بهترین زیبایی های طبیعت را پیش روی خود داشته باشید. طراحی های این اتاق ها نیز جذاب است و اسباب رضایت هر مسافری را برآورده می سازد. فاصله اندک هتل سلکتوم لاکچری با فرودگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود که مورد توجه اغلب میهمانان قرار می گیرد.

هتل سلکتوم لاکچری
هتل سلکتوم لاکچری

یازده زمین تنیس، استخرها و مجموعه های آبدرمانی و همینطور هشت رستوران هتل سلکتوم آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا با ساحل اختصاصی تبدیل کرده است.

هتل پنج ستاره ساحلی کنکورد دلوکس ریزورت

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا با ساحل اختصاصی زیبا و مجهز، هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort) است که در منطقه لارا قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق لوکس، هشت رستوران مجلل و چندین کافی شاپ و بار با چشم انداز زیبا است. این هتل در حدود 1100 متر مربع مساحت دارد و دارای کلیه خدمات رفاهی و تفریحی مانند: سالن های همایش متعدد، پارک آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز و وسایل مورد نیاز ورزش های آبی است. هتل کنکورد با مرکز شهر و فرودگاه بین المللی فاصله اندکی دارد.

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

از نظر هر خانواده و هر شخص بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان و سایر ملل متفاوت است. برخی به دنبال امکانات تفریحی و رفاهی متعدد و لاکچری هتل هستند و بعضی دیگر اتاق های مجلل و مجهز را انتخاب می کنند. بعضی از خانواده ها تمایل به چشم انداز ساحلی اتاق ها دارند ولی برخی افراد از مناظر جنگلی و درختان سرسبز لذت می برند. به همین جهت ما در این مطلب شما را با هتل های لوکس و مجهز از لحاظ مختلف آشنا کردیم تا با توجه به شرایط و علایق خود یکی از آنها را انتخاب و رزرو کنید.

امیدواریم که از خواندن این نوشته لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان ما در اراتباط باشید. شما عزیزان همچنین اگر سوال نظر یا پیشنهادی دارید می توانید از طریق بخش کامنت، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید