ماشین دیوانه یا باگی سواری؟

کیش یکی از جزیره های محبوب جنوب کشور می باشد. به عقیده بسیاری از مردم این جزیره بهشت روی زمین در کشور ایران است. به سبب زیبایی و وجود جاذبه های گردشگری بسیار در این شهر، بسیاری از مردم تمایل دارند تا به این جزیره زیبا سفر کنند. اگر در خصوص لذتی که باگی سواری در کیش دارد، اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در مرحله اول ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که منظور از باگی چیست؟ در پاسخ باید بگوییم باگی نه ماشین است و نه موتور. در ساخت این وسیله از یک موتور قدرتمند استفاده شده است تا بتواند بر روی شن و ماسه ها به خوبی راه برود. این وسیله چهار چرخ کوچک را نیز دارد و همزمان دو نفر می توانند روی آن سوار شوند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این ماشین دیوانه سیستم تعلیق بسیار قدرت مندی را بر خلاف ظاهرش دارد. همین سیستم تعلیق قدرتمند کمک می کند تا بتوان در هر مکانی از جمله تپه های خاکی، صحرا، ماسه های کنار دریا و… با خیالی راحت، رانندگی کرد.

باگی سواری در ابتدا از جزیره کیش شروع شد و به مرور زمان در سایر مناطق شمالی کشور از آن استفاده شد. اگر قصد سفر به کیش را دارید، حتما یک زمان 2 ساعته را برای باگی سواری در پیست 400 متری جزیره کیش اختصاص دهید. در این پیست 400 متری با خیال راحت پای خود را بر روی گاز بگذارید و گرد و خاک به پا کنید. هیچ محدودیت سرعتی در این پیست وجود ندارد و این را می توان یکی از مزیت های باگی سواری در کیش دانست.

 

باگی سواری در کیش

آیا هر فردی امکان باگی سواری در کیش را دارد؟

شاید اگر برای اولین بار است که می خواهید باگی سواری کنید، این سوال برایتان به وجود آید که هر فردی امکان سوار شدن این ماشین دیوانه را دارد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. هیچ محدودیتی برای افراد وجود ندارد. حتی اگر نحوه کار با این ماشین دیوانه را ندانید، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ چرا که راهنمایان بسیار زیادی در این منطقه هستند که می توانند در این خصوص شما را راهنمایی کنند. اگر آدرنالین خونتان افتاده است و به دنبال یک تفریح هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این تفریح را انجام دهید.

اگر با پیست اسکی کیش آشنایی ندارید، جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که راهنمایان به شما بهترین مسیرها را می گویند تا بتوانید از اماکن دیدنی کیش نظیر کشتی یونانی، کلبه هور و… در طی باگی سواری خود دیدن نمایید، این یعنی یک تیر و دو نشان.

شاید برایتان باگی سواری هیجان انگیز شود زمانی که بدانید، در حین مسیر ممکن است با گونه های جانوری مختلفی که زیستگاه آن ها جزیره کیش است از نزدیک دیدار داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی هایی که باگی سواری در کیش دارد، این است که کودکان نیز امکان سوار شدن این وسیله را دارند. می توانید فرزندانتان را نیز سوار این ماشین دیوانه کنید.

موتور باگی

باگی

دیدگاهتان را بنویسید