برای مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید.

france summer

 

 

توضیحات و مدارك مورد نیاز:

  • مدارک شغلی معتبر

الف) پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی و آخرین فیش حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی

ب) وکلا: پروانه وکالت

پ) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوق و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی

ج) بازنشسته‌ها: حکم بازنشستگی، آخرین فیش حقوق

چ) مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان

ح) در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آگهی تاسیس و آخرین آگهی تغییرات

خ) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوق

د) دانش آموزان، دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

ظ)جهت دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی می‌باشد.

م) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان اسپانیایی دارد.

ه)فرم سفارت متقاضیان زیر 18 سال بایستی توسط پدر و مادر امضا شود.

و) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه‌دار

 

  • مدارک مالی:ریز پرینت 6 ماه اخیر به همراه تمکن مالی به زبان لاتین  با مانده یکسان (حداقل موجودی 250.000.000 تومان به ازای هر نفر)
  • گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده های بانکی به همراه گردش شش ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضا بانک (ارائه گواهی تمکن برای حساب گردش سود نیز الزامی است.)
  • ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.
  • پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبه‌روی هم
  • پاسپورت های قدیمی
  • شناسنامه
  • 4 قطعه عکس 3.5 در 4.5
  • سند ملکی (در صورت موجود بودن)
  • مسافرانی که از تزریق آخرین دوز واکسن آنان بیش از چهارده روز گذشته باشد، مجاز به ورود بهاسپانیا و فرانسه هستند. کارت واکسن رسمی شامل یکی از واکسن های Pfizer-Biontech ،Moderna ،Astra-Zeneca ،Jansen / Johnson & Johnson ،Sinovac  و  Sinopharm به جز متقاضیان زیر 12 سال، الزامی می باشد.
  • کلیه مسافرانی که از مرز هوایی یا دریایی وارد کشور های اروپایی می شوند، از جمله مسافران ترانزیت و کودکان زیر 6 سال ، باید قبل از عزیمت با استفاده از وب سایت وزارت بهداشت دولت های اروپایی یا برنامه بهداشت سفر به کشور های اروپایی ، فرم کنترل بهداشت را تکمیل کنند. با پر کردن فرم، کد QR تولید می شود که مسافر باید آن را قبل از سوار شدن به شرکت های  حمل و نقل و همچنین چک های کنترل بهداشتی در محل ارایه دهند.
  • حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر 12 سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری VFS یا BLS  الزامی می‌باشد.
  • اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر نزد آژانس باقی می‌ماند.
  • ضمانت­نامه بانکی حداقل به مبلغ 200,000,000 تومان و حداکثر به مبلغ 600,000,000 تومان به‌ازای هر فرد در وجه آژانس محل ثبت نام جهت تضمین بازگشت (حسن انجام تعهدات)
  • لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.

*هزینه واریزی سفارت و ترجمه مدارک بر عهده مسافر می باشد.*

آماده سفر هستید؟

اگر می خواهید برای تعطیلات سال نو میلادی یک کشور را برای سفر کردن انتخاب کنید اما هیچ ایده ای در این خصوص ندارید، ما تور فرانسه کریسمس 2023 پیشنهاد می کنیم. لطفا با دقت این مقاله را از اوج آرام بخوانید؛ چرا که قصد داریم در خصوص یکی از کشورهای توریستی و البته پر طرفدار اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

کشور فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که بسیاری از افراد از این کشور با نام کشور عطر و مد در دنیا یاد می کنند. پایتخت کشور فرانسه شهر پاریس است. یک شهر زیبا و جذاب که به هر گوشه ای از آن نگاه کنید، از زیبایی آن قطعا انگشت به دهان خواهید ماند. بسیاری از افراد ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که آیا می توان به این کشور به تنهایی سفر کرد و یا باید اقدام به خرید تور کرد؟

پاسخ دادن به این سوال در نگاه اول کمی سخت است چرا که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در تصمیم گیری نهایی در این خصوص دخیل باشند. به صورت کلی اما اگر بخواهیم یک راهنمایی درست داشته باشیم این است که اگر برای اولین بار است که قصد سفر کردن به این کشور را دارید، حتما اقدام به خرید تور نمایید.

بسیاری از افراد از همین حالا به این فکر هستند که سال نو میلادی را در کشور فرانسه سپری کنند پس تا دیر نشده اقدام به خرید تور فرانسه کریسمس 2023 کنید و سپس ادامه این مقاله را دنبال کنید.

تور فرانسه کریسمس 2023

جاذبه های گردشگری کشور فرانسه

99 درصد افراد با شنیدن جاذبه های گردشگری کشور فرانسه به صورت ناخودآگاه به یاد برج ایفل می افتند. برج ایفل یکی از مهم ترین و در عین حال پر بازدیدترین مکان دیدنی در دنیاست. محال است کسی به شهر پاریس برود اما به دیدن برج نرود. این برج یکی از بلندترین برج های جهان است که در سال 1887 دولت فرانسه شروع به ساخت آن کرد. در شب برای زیبا کردن ظاهر برج ایفل از 20 هزار نور نقطه ای استفاده می شود.

موزه لوور یکی دیگر از مراکز تفریحی و توریستی کشور فرانسه به شمار می آید. این موزه یکی از معروف ترین موزه های دنیاست که در خود آثار بی نظیر هنری را جای داده است. حتی اگر اهل هنر هم نباشید برای یک بار هم که شده در صورت سفر به فرانسه حتما از این موزه دیدن نمایید. خیابان شانزلیزه یکی از خیابان های معروف شهر پاریس است. در این خیابان مغازه های لباس فروشی و عطر فروشی معروفی وجود دارند. اگر به دنبال خرید سوغاتی برای اقوام خود هستید، حتما یک روز کامل را برای سپری کردن زمان خود در این خیابان اختصاص دهید.

کلیسای نوتردام که از آن به عنوان میراث سوخته نیز یاد می شود، یکی از اماکن تفریحی است که حتما باید به آن جا سر بزنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ساخت این کلیسا بیش از دو قرن به طول انجامید. شاید برایتان این سوال به وجود آید که علت محبوبیت بیش از اندازه این کلیسا در چیست؟ در پاسخ باید گفت وسعت. وسعت این کلیسا نسبت به سایر کلیسا بسیار بیش تر است و همین مورد به تنهایی باعث شده تا نظر بسیاری از افراد به این کلیسای زیبا و بزرگ جلب شود.

خرید تور فرانسه کریسمس 2023

فرانسه فقط پاریس نیست!

زمانی که اسم کشور فرانسه می آید بسیاری تنها شهر پاریس را به یاد می آوردند. باید یاد آور شویم که کشور فرانسه تنها شهر پاریس نیست. به هنگام سفر به فرانسه حتما از دیگر شهرهای توریستی این کشور همچون لیون، مارسی و … نیز دیدن نمایید. این شهرها پر از جاذبه های تاریخی و البته دیدنی هستند.

کاخ فونتن بلو یکی از زیباترین و در عین حال بزرگ ترین عمارت هایی است که در کشور فرانسه وجود دارد. این کاخ در 75 کیلومتری شهر پاریس قرار دارد. این کاخ در قرن هفدهم میلادی ساخته شد و برای هفت قرن متوالی سکونتگاه پادشاهان فرانسه بوده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این کاخ یکی از آثار به ثبت رسیده در فهرست میراث جهانی یونسکو می باشد.

دره وردن یکی از اماکن تفریحی کشور فرانسه به شمار می آید. این دره در جنوب غربی کشور فرانسه واقع شده است. از میان این دره یک رودی با نام وردن با عمق 700 متر و طول 25 کیلومتر عبور می کند. اگر عاشق هیجان هستید و از ارتفاع هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما به دیدن این مکان بروید. از تفریحات محبوب این منطقه می توان به قایق سواری، کایاک سواری و صخره نوردی اشاره کرد.

موزه تمدن اروپایی و مدیترانه ای از دیگر مراکز گردشگری خارج از شهر پاریس به حساب می آید. این موزه در سال 2013 برای اولین بار مورد بهره برداری قرار گرفت. در این موزه می توانید تمامی خاطرات مربوط به کشورهای اروپایی و مدیترانه ای را از سال های دور تا به امروز مشاهده نمایید. این موزه اولین و البته تنها موزه خارج از شهر پاریس است.

اگر تاکنون در خصوص انتخاب کشور فرانسه برای سپری کردن تعطیلات خود مردد بودید، قطعا با خواندن این مقاله تا به اینجا دیگر هیچ جای شکی برای شما باقی نمانده است، پس تا دیر نشده تور فرانسه کریسمس 2023 خود را از همین الان رزرو کنید و فقط ثانیه ها را برای رسیدن به سال نو میلادی بشمارید! آژانس گردشگری اوج آرام تجربه خاطره انگیزی برای شما رقم خواهد زد.

آیا خرید تور فرانسه کریسمس 2023 از حالا ممکن است؟

حتما می دانید مردم سراسر دنیا برای این که بتوانند جشن کریسمس خود را در کشور فرانسه برگزار کنند، خیلی سریع تر از زمان مقرر اقدام به خرید تور فرانسه می کنند. اگر می خواهید از قافله عقب نمانید و از همین حالا برنامه مشخصی برای تعطیلات سال نو میلادی و کریسمس داشته باشید، با کارشناسان آژانس هواپیمایی اوج آرام تماس به شماره 02145419 گرفته و تور فرانسه 2023 خود را از همین حالا بخرید.

تور فرانسه 2023

قیمت تور فرانسه

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید این است که هزینه تور فرانسه بر چه اساسی محاسبه می شود؟ در ادامه تک تک مواردی که می توانند نقشی مستقیم را بر روی هزینه تور فرانسه بگذارند، مورد بررسی قرار می دهیم.

مدت زمان اقامت در این کشور را می توان از کلیدی ترین نکاتی دانست که می تواند نقشی مستقیم را بر روی هزینه تور بگذارد. طبیعتا تور فرانسه 5 روزه قیمت به مراتب کم تری را نسبت به تور فرانسه 10 روزه خواهد داشت. تعداد کشورها و یا شهرهایی که قصد ماندن در آن شهرها و یا کشورها را دارید، از دیگر عناصر محوری و مهم برای تعیین قیمت تور می باشد.

بسیاری از آژانس های هواپیمایی مجری برگزاری تورهای تلفیقی هستند. به طور مثال این آژانس ها تورهای خود را در قالب سفر به دو کشور برنامه ریزی می کنند. تور فرانسه ایتالیا و یا تور فرانسه هلند از محبوب ترین تورهایی هستند که انتخاب اول بسیاری از افراد برای خرید می باشد. به طبع هزینه تور به دو کشور اروپایی بسیار بیش تر از هزینه تور تنها به کشور فرانسه است. تعداد ستاره های هتل می تواند نقشی بسیار مهم را در تعیین هزینه تورهای اروپایی داشته باشد. برای اقامت در هتل های 5 ستاره باید هزینه بیش تری را نسبت به اقامت در هتل های 3 ستاره پرداخت کرد.

شرایط تور فرانسه

خرید تور فرانسه شاید در نگاه اول یک مورد کاملا ساده و پیش پا افتاده باشد اما نیاز به قبول یک سری شرایط دارد تا کشور فرانسه بتواند به فرد متقاضی ویزای توریستی اعطا نماید. در صورتی که شخص حتی یکی از شرایطی که دولت فرانسه برای توریست ها اخذ کرده است را نداشته باشد، قادر به سفر کردن به این کشور زیبا نخواهد بود.

داشتن تمکن مالی از مهم ترین شرایطی است که فرد متقاضی باید آن را داشته باشد. به این منظور نیاز است تا شخص پرینت سه ماهه گردش مالی خود را تهیه کند. این گردش مالی باید به صورتی باشد که به دولت فرانسه اثبات شود که فرد توانایی پرداخت هزینه های لازم را دارد.

داشتن سند ملکی از دیگر شرایطی است که شخص باید آن را به آژانس هواپیمایی اوج آرام برای گرفتن ویزای توریستی ارائه دهد. در صورتی که فرد سند ملکی به نام خود نداشته باشد، کمی شانسش برای گرفتن ویزای توریستی کم خواهد شد. بدون گذرنامه تقریبا نمی توان پا را یک سانتی متر خارج از مرز کشور گذاشت. شخص متقاضی باید گذرنامه ای با 6 ماه تاریخ اعتبار داشته باشد تا بتواند اقدام به اخذ ویزا نماید.

تمامی مدارک شغلی و هویتی فرد در صورت مجرد بودن و در صورت متاهل بودن، تمامی مدارک هویتی و شغلی تک تک اعضای خانواده در دارالترجمه های رسمی کشور ترجمه شوند. در صورتی که فرد بخواهد به تنهایی اقدام به اخذ ویزای توریستی نماید درصد موفقیتش بسیار کم می شود. بهتر است کار را به دست افراد کاربلد در این زمینه بسپارید تا خیالتان از بابت اخذ ویزا راحت باشد.

آژانس هواپیمایی و گردشگری اوج آرام به واسطه داشتن تجربه و تخصص در این زمینه می توانند مانند کاتالیزوری باشند تا افراد مختلف بتوانند با درصد بالایی ویزای توریستی فرانسه را دریافت نمایند. ناگفته نماند باید اصل سند ملکی به عنوان ضمانتنامه تور فرانسه نزد سفارت این کشور تا زمان اتمام سفر به امانت باقی بماند.

تور فرانسه

نتیجه گیری

در این مقاله در خصوص تور فرانسه توضیحات مفصلی داده شد. اگر می خواهید یک تجربه فراموش نشدنی از سفر به این کشور داشته باشید، از همین حال اقدام به رزرو تور فرانسه ویژه کریسمس 2023 از آژانس هواپیمایی اوج آرام کنید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید