گیف بنر استانبول
ist 2
ist 1

با انتخاب تور استانبول با کمترین هزینه در رهگذران اوج آرام، سفر خارج از کشور را تجربه خواهید کرد همین طور می توانید خرید محصولات برند مورد علاقه خود را داشته باشید، در سواحل زیبای استانبول گشت و گذار کنید و متنوع ترین جاذبه های تاریخی دنیا را تجربه نمایید. خوشبختانه شرایطی در نظر گرفته شده است تا تور استانبول ارزان قیمت از تهران، شیراز، مشهد، تبریز و … برای شما فراهم شود. تنوع هتل ها نیز انتخاب را برای افراد بیشتری فراهم خواهد ساخت.

دریاگردی در تور استانبول

تور استانبول ارزان

از آنجایی که استانبول یکی از پرترددترین شهرهای ترکیه برای مسافران محسوب می شود، همیشه تقاضا برای این ورود به این شهر زیاد است. این رویکرد در نهایت سبب می شود تا تعرفه ارزان تری برای تور استانبول به نسبت سایر شهرها در نظر گرفته شود. برای خرید این تور در ابتدا باید نوع سفر را مشخص کنید.

می توانید به صورت هوایی وارد استانبول شوید و یا روش ارزان تر یعنی زمینی را انتخاب کنید. نوع هتلی که انتخاب می کنید نیز بر روی تعرفه نهایی تاثیرگذار است. به طور کلی انتخاب هتل های 3 و 4 ستاره، ایرلاین های ایرانی و همینطور آفرهای موجود سبب کاهش قیمت تور استانبول برای شما می شود. یکی از مهمترین خدمات تور ارزان استانبول بازدید از بازارهای معروف این شهر است. شهر استانبول قدمت تاریخی در زمینه تجارت و خرید و فروش دارد و بازارچه های تاریخی این شهر بسیار گسترده است. بازارهای استانبول شباهت زیادی به بازارچه های تبریز دارند.

در تور گردشگری استانبول شرایط خوبی فراهم شده تا بتوانید سری به بازار فاتح بزنید و سوغاتی خریداری کنید. از بازار آراستا دیدن کنید و همینطور به بازار معروف ادویه بروید و فضای جذاب آن لذت ببرید. بازدید از بهترین جاهای دیدنی استانبول هدف اصلی تورهای گردشگری است بنابراین از قصرهای عثمانی دیدن خواهید کرد، سری به کلیسای رومی می زنید و از جنگل، جزیره و دریا نیز عبور می کنید. می توانید حمام های تاریخی را مورد بررسی کنید. کاخ ها، مساجد و کلیساها بهترین و محبوب ترین دیدنی های استانبول محسوب می شوند و برای کسانی که علاقه به تاریخ دارند بی نظیر خواهند بود.

قیمت تور استانبول

به طور کلی قیمت تور استانبول بر اساس نوع ایرلاین، زمان سفر، نوع هتل و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته شده است سنجیده می شود. تعرفه ها متغیر هستند و این موضوع سبب می شود تا مسافران بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند. یک سری پکیج های ارزان قیمت برای سفر به استانبول در ایام پاییز در نظر گرفته ایم و چون این ایام مسافران کمتری به استانبول سفر می کنند شرایط خوبی است تا بتوانید انتخاب اقتصادی داشته باشید. همینطور می توانید از تور لحظه آخری استانبول نیز استفاده کنید. با سفر به استانبول شرایط گشت و گذار در دو قاره آسیا و اروپا به شما داده می شود. از سوی دیگر محدودیتی در مورد زمان سفر نخواهید داشت و هزینه ها از قبل مشخص شده اند.

قیمت تور استانبول

تور هوایی استانبول رایج ترین انتخاب بین مسافران بوده و طرفداران مخصوص به خود را دارد. بیشترین مبدا پرواز برای تورهای هوایی شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز هستند. فاصله تهران تا استانبول تنها سه ساعت است. به این ترتیب به شما این امکان داده می شود تا ایرلاین های داخلی و ترک را رزرو کنید.

خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا خیالتان از بابت گشت و گذار در این شهر راحت باشد. در صورتی که به دنبال یک سفر بسیار ارزان قیمت به استانبول هستید از ماه آذر تا بهمن را انتخاب کنید. در فصل زمستان هزینه اقامت در هتل ها کاهش می یابد و همینطور شرایط برای ررزو هتل های 5 ستاره با قیمت ارزان وجود دارد. همینطور می توانید از حراجی های کریسمس که مربوط به فصل زمستان است استفاده کنید. فصل زمستان در این شهر همه چیز ارزان و مناسب است.

تور استانبول از تهران

کسانی که علاقه زیادی به گشت و گذار دارند می دانند که رزرو تور استانبول روش کاملاً اقتصادی بوده و به نسبت خرید بلیط و رزرو هتل به صورت انفرادی هزینه کمتری در بر دارد. برگزارکننده های تور به کمک چارتر کردن پرواز و همینطور رزرو اتاق در هتل های مختلف می توانند به راحتی مسیر سفر به استانبول را بازتر نمایند.

مثلاً یکی از خدمات جالبی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد رزرو بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه مسافرتی و همینطور راهنمای فارسی زبان است. پکیج های مختلفی برای تور ترکیه از تهران در نظر گرفته شده است که بر اساس بودجه مسافران بهترین پکیج انتخاب می شود. شما می توانید مشاوره های لازم پیش از خرید تور استانبول را از کارشناسان مجموعه اوج آرام دریافت کنید. توضیحات لازم برای همه تورهای لازم در اختیار شما قرار می گیرد و شرایط به شکلی خواهد بود تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 تور استانبول از شیراز

آژانس هواپیمایی رهگذران اوج آرام تلاش خود را کرده است تا بهترین تور استانبول از شیراز را فراهم سازد. در این مجموعه شرایط فروش بلیط در مسیرهای داخلی و خارجی از مبدا شیراز و سایر شهرهای ایران فراهم شده است. همینطور می توانید لیدر اجاره کنید تا فردی آگاه به قوانین توریستی در کل سفر در کنار شما باشد. در صنعت توریست بسیار مهم است که افراد با سابقه کار بالا فعالیت نمایند. از سوی دیگر تعداد پکیج های تور ترکیه از استانبول برای فصل پاییز بیشتر شده است تا افراد بتوانند زمان بندی مناسبی در نظر بگیرند. یک نکته بسیار مهم دیگر که باید بدانید این است که خدمات توریستی توسط این مجموعه زیر نظر بهترین کارشناسان صورت می گیرد و همه نیازهای یک مسافر سنجیده می شود.

خوشبختانه با رزرو تور ترکیه از شیراز، شیرازی های عزیز نیازی به حضور در فرودگاه های تهران ندارند و با پروازهای شیراز به ترکیه می توانند سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنند. قیمت ها نیز همسان سازی شده است و هیچ مشکلی در این راستا وجود نخواهد داشت.

تور استانبول از شیراز

تور استانبول هتل 5 ستاره

شما می توانید تور لوکس استانبول را انتخاب کنید. با انتخاب این تور، هتل 5 ستاره به همراه امکانات در اختیار شما قرار می گیرد. هتل دیوان استانبول یکی از هتل های 5 ستاره در مرکز استانبول بوده و به واسطه دکوراسیون مدرنی که دارد بهترین گزینه محسوب می شود. این هتل امکاناتی اعم از باشگاه بدنسازی، سونا و تجهیزات باربیکیو دارد.

سرویس های ترانسفر فرودگاهی و شهری در این تور در نظر گرفته شده است. هتل مرکور بومونتی به واسطه تراس دوست داشتنی که مشرف به شهر است نمایی جالب از شهر را نمایش می دهد. اگر به دنبال یک فضای بسیار ارام هستید، این هتل بی نظیر است. اتاق های این هتل همگی عایق صدا هستند و به واسطه باشگاه بدنسازی و جکوزی توانسته یک سفر لوکس را به مسافران هدیه دهد.

تور لوکس استانبول با اقامت در هتل گرند جواهر نیز فراهم شده است. این هتل 5 ستاره بوده و شامل دو استخر روباز و سرپوشیده است. این هتل نزدیک به مرکز خرید جواهر قرار دارد و از دسته هتل های بسیار زیبا با اتاق های بزرگ و چند تخته محسوب می شود. رستوران هتل دارای غذاهای بین المللی و ترکی است.

وقتی تور لوکس استانبول را انتخاب می کنید یعنی انتظار بهترین خدمات را دارید. خوشبختانه شرایطی در نظر گرفته شده است تا بتوانید در بهترین زمان، به این منطقه سفر داشته باشید. به شما این امکان داده می شود تا بتوانید از جاهای گردشگری لوکس استانبول دیدن کنید و راهنمای سفر در هر لحظه در کنار شما خواهد بود.

تور استانبول از مشهد

در جدیدترین تور استانبول از مشهد، سعی شده تا رستوران های مشهور استانبول نیز گنجانده شود به این ترتیب ایرانیانی که در بحث غذا در خارج از کشور بسیار حساس هستند می توانند با خیال راحت اقدام به رزرو این تورها نمایند. رستوران های ایرانی زیادی در استانبول فعالیت می کنند. مثلاً در یکی از تورهای استانبول از مشهد، سرو غذا در رستوران ریحون گنجانده شده است که یکی از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول است. این رستوران با فضایی بسیار ایرانی طراحی شده است. فاصله رستوران تا مرکز شهر و میدان اصلی کم است و به نوعی حال و هوای مشهد قدیم را برای افراد زنده می کند.

از سوی دیگر تورهایی که از مبدا مشهد به ترکیه در نظر گرفته شده اند تنوع زیادی داشته و شرایط به شکلی است که مسافران می توانند به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشند. زمان بندی تورهای گردشگری عالی است به طوری که هم شرایط برای سرو غذا در بهترین رستوران فراهم است و هم شرایط به صورتی است که از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن خواهد شد.

با رزرو تور های استانبول تجربه تست معروفترین غذاهای ترکی را خواهید داشت. در واقع بهترین رستوران های ترکیه به شما پیشنهاد می شود تا بتوانید دونر کباب معروف ترکیه را با لذت سرو کنید و خاطرات بی نظیری برای خود رقم بزنید. البته در همه تورهای گردشگری استانبول گشت و گذار به مراکز خرید در اولویت است. بانوان خوش سلیقه ایرانی علاقه زیادی به مراکز خرید فروم و زورلو در استانبول دارند که قطعاً برایشان ارزشمند خواهد بود. در سفر به استانبول از زمان به بهترین نحو استفاده می شود.

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از تبریز

اقامت در بهترین محله های ترکیه با تور استانبول از تبریز برای شما فراهم شده است. تمام تلاش تیم اوج آرام این است که شناخته شده ترین مناطق در بین ایرانیان برای اقامت در تورهای گردشگری گنجانده شود. مثلاً میدان تکسیم و آکسارای در این لیست قرار گرفته است. میدان تکسیم محلی پر جاذبه است و همه برندهای معروف در این میدان دیده می شوند.

هتل های این منطقه یوال هستند و به طور کلی بهترین امکانات را در اختیار افراد قرار می دهند. در منطقه آکسارای شرایط رزرو هتل های ارزان وجود دارد و بیشتر مسافران ترجیح می دهند در این منطقه اقامت داشته باشند.

منطقه دیگری به اسم شیشلی نیز وجود دارد که محل اقامت قشر ثروتمندان است و هتل های این منطقه نیز لوکس بوده و باب میل تبریزی های لوکس پسند خواهد بود. همینطور شرایط اقامت در محله نیشان تاشی نیز فراهم شده است. این محله نزدیک به سفارت انگلستان قرار دارد و برای کسانی که قصد مراجعه به سفارت این کشور را دارند بهترین گزینه محسوب می شود. مکان های اقامتی در این منطقه بیشتر به صورت هتل آپارتمان هستند.

تور استانبول از اصفهان

بهترین تور استانبول برای خرید با پرواز از اصفهان را برای مسافران عزیز در نظر گرفته ایم. در استانبول مراکز خرید گسترده ای وجود دارد که در پایان هر فصل حراجی های بی نظیری از انواع برندها برگزار می کنند. به طور کلی شما می توانید کالای مورد نظر را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کنید.

حراج های تابستانه در پایان فصل تابستان انجام می شود و معمولاً شهریور ماه بهترین گزینه برای کسانی است که به قصد خرید استانبول را انتخاب می کنند. در واقع شما با انتخاب یک تور ارزان قیمت می توانید ضمن بازدید از مکان های گردشگری استانبول، شرایط خرید را نیز فراهم نمایید. دقت کنید بهترین زمان برای خرید مربوط به پایان هر فصل است و شامل تخفیف های بی نظیر بر روی محصولات مختلف خواهد بود.

تور استانبول 4 شب و 5 روز

تور استانبول 4 شب و 5 روز پرطرفدارترین پکیج مجموعه اوج آرام محسوب می شود. قیمت این پکیج مناسب بوده و همه امکانات به صرفه خواهند بود. از سوی دیگر این امکان در اختیار مسافران قرار می گیرد تا تعداد روزهای بیشتری را در استانبول بگذرانند و از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن نمایند. در این پکیج مسافران 4 شب کامل را در یکی از هتل های انتخابی می گذارند و از خدمات هتل بهره مند می شوند. این پکیج مخصوص کسانی است که زمان محدودی دارند، مرخصی ندارند و یا برای انجام کار خاصی به استانبول سفر می کنند.

قیمت تورهای ترکیه 4 شب و 5 روز به نسبت سایر تورها مناسب تر است و استقبال بیشتری از این تورها می شود. از سوی دیگر خدمات ارائه شده در این تور با توجه به طیف وسیعی از مسافران، متنوع بوده و شرایط به صورتی است که بتوانید نوع هتل را خودتان انتخاب کنید. وجود راهنماگر فارسی زبان در همه تورهای ترکیه برای شما فراهم شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. برنامه گردشگری 5 روزه در اختیار مسافران قرار می گیرد تا بدانند که قرار است در طول سفر خود از چه مکان هایی دیدن نمایند. همینطور بیمه مسافرتی برای تورهای استانبول در نظر گرفته شده است تا در صورت بروز مشکل، به راحتی شرایط رفع آن فراهم شود.

تور استانبول 4 شب و 5 روز

تور استانبول هتل یوآل

تور استانبول با شرایط رزرو هتل یو ال و یا آل اینکلوسیو برای مسافران فراهم شده است. این هتل ها از خدمات و امکانات رفاهی بیشتری برخوردار هستند. در این هتل ها استفاده از رستوران به صورت رایگان خواهد بود. همینطور ترانسفر های گشت و گذار شهری نیز بدون هزینه اضافی است.

هتل پوینت تکسیم استانبول یکی از پیشنهادات ویژه محسوب می شود. این هتل با کلیسای بیزانسی و موزه ایاصوفیه تنها 10 دقیقه فاصله دارد. دسترسی به اینترنت پرسرعت، اتاق های لوکس با حمام اختصاصی، ویو رو به دریا و سرو صبحانه به صورت بوفه از ویژگی های مهم این هتل محسوب می شود. غذاهای آسیایی لذیذی نیز در این هتل سرو می شود. فضای کنفرانس در این هتل سبب شده تا قرارهای کاری نیز بدون مشکل انجام شوند.

از دیگر هتل های 5 ستاره در استانبول می توان به رادیسون بلو شیشلی اشاره کرد. این هتل دارای 291 اتاق است و غذاهای لذیذ آن شهرت زیادی دارد. هتل پوینت بارباروس با 202 اتاق توانسته یکی از هتل های لوکس استانبول محسوب شود. این هتل دارای امکانات مخصوصی است و به نوعی به واسطه ترانسفر فرودگاهی و رستوران بی نظیری که دارد گزینه مناسبی محسوب می شود.

تور استانبول هتل 4 ستاره

در تور شرایط رزرو هتل 4 ستاره نیز وجود دارد و از نظر هزینه به نسبت هتل های یوآل شرایط بهتری دارد. اگر از دسته مسافرانی هستید که علاقه به اقامتی لوکس با قیمت منطقی دارید این هتل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هتل 4 ستاره استانبول به طور کلی دارای امکانات مناسبی است. مثلاً مسافران علاقه زیادی به هتل اکسیدنتال تکسیم دارند. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. رفتار کارکنان هتل عالی بوده و همینطور امکاناتی مانند استخر و بالکن نیز در اختیار افراد قرار می گیرد. این هتل در ردیف بهترین هتل های 4 ستاره استانبول در تورهای گردشگری اوج آرام قرار دارد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم نیز به عنوان یکی از هتل های پرطرفدار 4 ستاره تور استانبول محسوب می شود. این هتل در محدوده خیابان استقلال قرار دارد و به میدان تکسیم نزدیک است. با رزرو این هتل می توانید کل رو خود را در بهترین مراکز خرید استانبول بگذرانید. در تورهای گردشگری ترکیه اسم هتل آرتیسان ام گالری نیز دیده می شود که به نوبه خود قیمت ارزانی دارد. کسانی که به دنبال تور استانبول با تعرفه ارزان هستند می توانند این گزینه را انتخاب کنند. کافه جذاب این هتل سبب شده تا از دید زوج های جوان یک انتخاب عالی محسوب شود.

پل استانبول

سوالات متداول

آیا رزرو تور استانبول به صورت انلاین است؟

بله. شما می توانید به راحتی از طریق سایت اقدام به رزرو کنید

آیا تعرفه تورهای استانبول متنوع است؟

بله

آیا شرایط لغو رزرو وجود دارد؟

مدت زمان مشخصی برای لغو رزرو فراهم شده است.

چطور می توان تور استانبول ارزان خریداری کرد؟

می بایست به زمان سفر دقت کنید و فصل های سرد سال را انتخاب کنید.