پینت بال در کیش، تفریحی مهیج و به یادماندنی

کیش بدون شک یکی از بهترین مقصدها برای داشتن یک سفر جذاب و تفریحی در داخل کشور است. وجود تفریحات مختلف و هیجان انگیز از جمله پینت بال در کیش باعث شده است مسافران بسیاری از نقاط گوناگون ایران، این جزیره را برای سفر خود انتخاب کنند. اگر می‌خواهید برای یک سفر چند روزه مهیج در جزیره زیبای کیش برنامه ریزی کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پینت بال را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

پینت بال در کیش، تفریح غیرآبی مهیج برای تمام سنین

پینت بال کیش

پینت بال

شاید برای بسیاری از افراد، تفریحات آبی کیش، آشناتر باشند. اما اگر دوست دارید در کنار تفریحات آبی، در خشکی نیز یک تفریح پرهیجان را تجربه کنید و یا اگر میانه خوبی با تفریحات دریایی ندارید، پینت بال کیش بهترین گزینه برای شماست. اگر سن‌تان بیشتر از 7 سال است می‌توانید همین امروز برای رزرو پینت بال در یکی از مراکز تفریحی کیش اقدام کنید. تخلیه انرژی و آزادسازی آدرنالین در کل بدن یکی از لذت بخش‌ترین لحظه‌ها را حین بازی پینت بال در کیش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پینت بال یک بازی خانوادگی و دسته جمعی

اگر با اعضای خانواده یا دوستان خود به این جزیره سفر کرده‌اید، پینت بال در کیش یک بازی عالی برای شماست. در این بازی افراد به گروه‌های 4 یا 5 نفره و حتی بیشتر تقسیم می‌شوند و با تفنگ‌های بادی با گلوله‌های ژلاتینی رنگی، به جنگ با یکدیگر می‌روند. این جنگ در واقع یک جنگ بدون خون و خونریزی و اتفاقاً سرشار از خنده و شادی است که در نهایت جنگجویانی خسته اما خوشحال به جا می‌گذارد. در ضمن لازم نیست نگران ایمنی بازی باشید. زیرا لباس‌ها و کلیه تجهیزات مورد استفاده، استاندارد هستند. به این ترتیب آسیبی به اشخاص وارد نمی‌گردد. هر فرد 50 گلوله در اختیار دارد تا به کمک آن‌ها در فرصتی دو ساعته حریفان خود را شکست دهد.

آدرس مراکز پینت بال در کیش

پینت بال در کیش

پینت بال در کیش

در جزیره کیش دو مرکز بازی پینت بال وجود دارد. اما این مراکز در تمام روزهای سال، فعال نیستند. به همین دلیل توصیه می‌شود پیش از سفر و قبل از تعیین برنامه‌های تفریحی خود در جزیره، حتماً از بابت باز بودن مرکز پینت بال مورد نظرتان، اطمینان حاصل نمایید.

مرکز پینت بال کیش در هتل داریوش

هتل داریوش یکی از مشهورترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود که در بخش شرقی این جزیره قرار دارد و یکی از مجهزترین زمین‌های پینت بال در کشور را در خود جای داده است. البته همه افراد، حتی مسافرانی که در این هتل اقامت ندارند می‌توانند برای بازی پینت بال در کیش به هتل داریوش مراجعه کنند.

مرکز پینت بال پارس سافاری کیش

علاوه بر هتل داریوش، مجموعه پارس سافاری نیز زمینی بزرگ به مساحت 2500 متر مربع را برای بازی پینت بال در کیش تعبیه کرده است. در این زمین حداکثر 30 نفر می‌توانند به انجام بازی بپردازند و لحظاتی بی‌نظیر برای خود خلق نمایند. مجموعه پارس سافاری در بلوار امام خمینی کیش، بلوار سافاری واقع شده است.

اگر می‌خواهید سفر بعدی شما به کیش با دیگر سفرهایتان متفاوت باشد، بازی پینت بال در کیش را فراموش نکنید. خصوصاً اگر تا بحال تجربه این بازی را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم آن را در زمین‌های بازی مجهز و بزرگ کیش تجربه کنید و خاطره‌ای به یادماندنی برای خود و هم‌سفرانتان بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید