رفع ریجکت ویزای اسپانیا

موسسه های مهاجرتی و مسافرتی و یا افرادی که برای رفع ریجکت ویزای اسپانیا درخواست می دهند، این احتمال وجود دارد که ویزا آن ها به دلایل مختلفی ریجکت شود.

آژانس مسافرتی اوج آرام یکی از با تجربه ترین موسسات خدمات رفع ریجکتی انواع ویزا ها از جمله ویزای شینگن می باشد که در رفع ریجکت ویزای افراد مختلف و همچنین اخذ ویزا مسافرانی که اخیرا ریجکت شده اند سابقه بلندمدت و موفقی دارد.

یکی از حائز اهمیت ترین نکات این است که مدت زمان زیادی از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت نگذشته باشد چون هرچه زمان بیشتری از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت گذشته باشد، پروسه رفع ریجکتی سخت تر خواهد شد.

جهت اطلاع از موثر ترین روش های رفع ریجکتی ویزا با کارشناسان اوج آرام تماس بگیرید.

مراحل رفع ریجکت ویزای اسپانیا

برطرف کردن ریجکتی ویزای اسپانیا نیازمند این است که بند هایی که مبنی بر آن سفارت ویزا شما را ریجکت نموده است پیدا کنید. از جمله مهم ترین عوامل ریجکت شدن ویزای اسپانیا بند های ۸ یا ۹ و بعد از آنها بند ۲ است.

ریجکت شدن توسط بند ۸

ریجکت شدن با بند 8 به این دلیل است که سفارت کشور اسپانیا نحوه اقامت و یا حتی مکان اقامتی که شما انتخاب کرده اید را در کشور اسپانیا قبول نکرده است.

همینطور این احتمال نیز وجود دارد که پلن مسافرت شما توسط سفارت مورد تایید واقع نشده است.

به جهت رفع ریجکت ویزا باید استدلال منطقی و محکمی توسط وکلای مهاجرتی به سفارت اسپانیا ارائه شود و شانس رفع ریجکت و قبول کردن اعتراض شما به ریجکتی ویزای اسپانیا خود در این بند وابسته به نظر آفیسر سفارت و همچنین استدلال هایی می باشد که وکیل مهاجرتی از طرف شما ارئه می دهد.

ریجکت شدن توسط بند ۹

این مورد به این معنا می باشد که سفارت کشور اسپانیا و آفیسر سفارت اسپانیا متوجه شده است که شما قبل از اتمام مهلت و اعتبار ویزای خود نمی خواهید که به ایران باز گردید و بر اساس بند ۹ ویزای اسپانیا شما را ریجکت کرده است.

جهت رفع ریجکت ویزای خود می بایست استدلال های منطقی و قانع کننده ای (مطابق چیزهایی که برای سفارت کشور اسپانیا حائز اهمیت است) را به سفارت اسپانیا ارائه دهید.

برای رفع ریجکت ویزا نیاز است وابستگی های شما در کشور ایران چک شود و توسط وکلا دفاعیه ای مطابق اصول سفارتاسپانیا تنظیم و تحویل گردد.

ریجکت شدن توسط بند ۲

این مورد به این معنا می باشد که سفارت کشور اسپانیا محل اقامت شما و شرایط اقامت شما و یا حتی کشورها و شهرها و سایر مکان هایی که شما می خواستید با داشتن ویزای اسپانیا به آن سفر کنید را قابل قبول ندانسته است.

برای رفع ریجکتی ویزای اسپانیا نیاز است این ابهام ایجاد شده از طرف سفارت کشور اسپانیا را برطرف کنید.

رفع ریجکت ویزای اسپانیا

چه افرادی شانس بیشتری جهت رفع ریجکت ویزای خود دارند

کسانی که انگیزه واقعی از سفر به اسپانیا داشته باشند مانند توریستی یا بخواطر دعوتنامه.

و اسناد واقعی به سفارت اسپانیا ارائه داده باشند و همینطور افرادی که سابقه اخذ ویزای شنگن دارند نیز شانس بالاتری در اعتراض به ریجکت ویزای خود و درخواست رفع ریجکتی ویزا دارند.

درخواست مشاوره

آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با عقد قرارداد های رسمی کتبی و ضمنی با سفارت کشور های آلمان، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، یونان، چک و سایر کشورها، تمامی درخواست های اعتراض به رفع ریجکتی شما عزیزان را بررسی می نماید و پس از بررسی مدارک و شرایط شما بهترین تصمیم را برای رفع ریجکتی ویزا شما اتخاذ می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید