رفع ریجکت ویزای یونان

موسسه های مهاجرتی و مسافرتی و یا افرادی که از هرکدام از کشور های اروپایی درخواست ویزا می کنند، این احتمال وجود دارد که ویزا آن ها به دلایل مختلفی ریجکت شود. رفع ریجکت ویزای یونان

آژانس مسافرتی اوج آرام یکی از با تجربه ترین موسسات خدمات رفع ریجکتی انواع ویزا ها از جمله ویزای یونان می باشد که در رفع ریجکت ویزای افراد مختلف و همچنین اخذ ویزا مسافرانی که اخیرا ریجکت شده اند سابقه بلندمدت و موفقی دارد.

یکی از حائز اهمیت ترین نکات این است که مدت زمان زیادی از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت نگذشته باشد چون هرچه زمان بیشتری از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت گذشته باشد، پروسه رفع ریجکتی سخت تر خواهد شد.

کسانی که می خواهند ویزای کشور یونان را دریافت کنند و یا به هر دلیل دیگری درخواست ویزا آن ها توسط سفارت ریجکت شده است قادر هستند مطابق ضوابطی که توسط وکلای موسسه اوج آرام به شما اعلام می شود. اعتراض خود به ریجکت شدن درخواست ویزا را اعلام و برای رفع ریجکت ویزا اقدام نمایید.

مدت زمانی که سفارت یونان به افرادی که درخواست رفع ریجکتی ویزا دارند فرصت می دهد، ۲ ماه است و به این ترتیب بهتر است با در نظر داشتن  تاریخ سفر خود  و دلیل اصلی سفر شما به یونان،درخواست رفع ریجکتی ویزا هرچه سریعتر انجام شود.

سفارت کشورت یونان در تهران، در اکثر اوقات افراد را با استناد به بند های ۲ و یا ۳ و یا ۸ و ۹ ریجکت می کند که باید بتوانید استدلال های منطقی و محکمی مبنی بر قبول نداشتن ریجکت شدن ویزا به سفارت یونان ارائه دهید.

همچنین از مهم ترین دلایل ریجکت شدن ویزای یونان توسط سفارت، نداشتن تمکن مالی کافی برای سفر و یا مطمئن نبودن آفیسر از برگشتن شما به ایران و همچنین مورد قبول واقع نشدن مکان و محل اقامت مورد نظر شما توسط سفارت یونان می باشد.

رفع ریجکت ویزای یونان

نکاتی در مورد رفع ریجکت ویزای یونان

1- نامه می بایست حتما به زبان یونانی و یا انگلیسی باشد.

۲- شما فقط 90 روز جهت درخواست تجدید نظر رفع ریجکت ویزای یونان خود فرصت دارید.

۳- می بایست این نکته را مورد توجه داشته باشید که سفارت کشور یونان درمورد هتل و محل اقامت شما خیلی حساس است و حتما می بایست نامه رزرو هتل خریداری شده تحویل داده شود.

۴- بوک کردن هتل به تنهایی باعث ریجکت شدن درخواست ویزای شما خواهد شد.

۵- برنامه سفر خود را با دقت و به طور کامل توضیح دهید تا شانس شما جهت اخذ ویزا بیشتر شود.

۶- خرید بلیط پرواز های عادی مورد قبول سفارت کشور یونان نمی باشد و می بایست از شرکت هواپیمایی مورد تایید سفارت یونان (AEGEAN) پرواز خود را تهیه کنید.

سفارت کشور یونان همواره یکی از سخت ترین سفارت های منطقه شنگن بوده و نیاز است تجربه بالا و پیگیری مستمری برای اخذ ویزای یونان داشته باشید.

مشاورین اوج آرام در تمامی این مراحل همراه شما خواهند بود.

درخواست مشاوره

آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با عقد قرارداد های رسمی کتبی و ضمنی با سفارت کشور های آلمان، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، یونان، چک و سایر کشورها، تمامی درخواست های اعتراض به رفع ریجکتی شما عزیزان را بررسی می نماید و پس از بررسی مدارک و شرایط شما بهترین تصمیم را برای رفع ریجکتی ویزا شما اتخاذ می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید