رفع ریجکت ویزای با دعوت نامه

همان گونه که در  صفحه اعتراض به ریجکت ویزا و رفع ریجکتی ذکر شد، ریجکت ویزای دعوت نامه علت های مختلفی دارد.

ریجکت شدن ویزا به هر دلیلی که باشد، شما فرصت اعلام اعتراض خود را به سفارت خواهید داشت.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که با داشتن دعوت نامه از طرف شخصی خارج از کشور، ویزای شما توسط سفارت ریجکت شده است، شما نیز امکان اعتراض دارید.

در اول می بایست مشخص کنید، نوع دعوت نامه شما به چه شکل می باشد؟ تحصیلی، گردشگری، کاری…

این نکته را مد نظر داشته باشید که نحوه تنظیم و فرستادن دعوت نامه های مختلف با همدیگر فرق می کند و هر کدام از آنها راه و روش خاص خود را دارند. در ریجکت شدن ویزای با دعوت نامه احتمال این وجود دارد که حتی با رعایت نشدن یکی از موارد بسیار کوچک هم، در نهایت به ریجکت شدن شما منجر شود.

رفع ریجکت ویزای با دعوت نامه

جهت اعتراض کردن به، پرونده متقاضی باید به دقت بررسی شود. ما قبلا در مطلبی دیگر ذکر کردیم که دعوت نامه چیست و چه تاثیری بر ریجکت شدن یا نشدن ویزای شما دارد.

بسیاری از متقاضیان ویزا با دعوت نامه، اصول ابتدایی را برای نحوه ارائه دعوت نامه رعایت می کنند ولی کماکان از بسیاری از نکات ریز که تاثیر زیادی هم در ویزا شدن دارند، غافل می شوند و منجر به ریجکت شدن ویزای خود توسط سفارت می شوند.

یک مثال مرتبط: در دعوت نامه ای که بستگان درجه یک شما برایتان ارسال می کنند، مواردی حائز اهمیت وجود دارند که بسیاری از آنها غافل هستند!
آیا پیوند فامیلی شما و فرد ارسال کننده دعوت نامه محرز شده است؟ آیا کسی که دعوت نامه را ارسال کرده محل اقامت شما را نیز متقبل شده است؟ اگر جواب مثبت است، آیا فضای منزل برای تعداد افرادی ک دعوت شد اند کافی است؟! و سایر مسائل به ظاهر کم اهمیت چنین شکلی.

اگر درخواست اخذ ویزای تحصیلی دارید و شدعوت نامه شما توسط سفارت ریجکت شده است، مطمن هستید که دعوت نامه شما دارای اعتبار است؟ آیا از سمت دانشگاه مدرکی برای سفارت کشور مقصد ارسال شده است؟

همان گونه که می بینید بسیاری از مواردی که به چشم نمی آیند، به دلیل تاثیر زیادی که بر رای نهایی سفارت دارند، نیازمند بازبینی توسط کارشناسان مهاجرتی با تجربه در این زمینه دارند.

آژانس گردشگری اوج آرام با تجربه ای طولانی و موفق در زمینه رفع ریجکتی ویزا به همراه وکیل های مهاجرتی کارآزموده کارشناس های مجرب خود در تمامی امور مرتبط با ریجکتی های ویزا، آماده کمک به شما عزیزان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا بررسی پرونده خود، با شماره تماس 02145419 تماس حاصل فرمایید.

منبع :

https://www.udi.no/en/word-definitions/invitation-for-a-visitors-visa-/#:~:text=An%20invitation%20is%20a%20letter,this%20in%20the%20embassy’s%20checklist.

دیدگاهتان را بنویسید