رفع ریجکت ویزای فرانسه

موسسه های مهاجرتی و مسافرتی و یا افرادی که برای رفع ریجکت ویزای فرانسه درخواست می دهند، این احتمال وجود دارد که ویزا آن ها به دلایل مختلفی ریجکت شود.

آژانس مسافرتی اوج آرام یکی از با تجربه ترین موسسات خدمات رفع ریجکتی انواع ویزا ها از جمله ویزای شینگن می باشد که در رفع ریجکت ویزای افراد مختلف و همچنین اخذ ویزا مسافرانی که اخیرا ریجکت شده اند سابقه بلندمدت و موفقی دارد.

یکی از حائز اهمیت ترین نکات این است که مدت زمان زیادی از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت نگذشته باشد چون هرچه زمان بیشتری از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت گذشته باشد، پروسه رفع ریجکتی سخت تر خواهد شد.

جهت اطلاع از موثر ترین روش های رفع ریجکتی ویزا با کارشناسان اوج آرام تماس بگیرید.

اکثر اوقات سفارت کشور فرانسه متقاضیان سفر به این کشور را به دلیل های مشخصی ریجکت می کند.

که از این موارد می توان به بند های ۲-۳-۸-۹ اشاره کرد.

شما همواره می توانید از طریق کارشناسان اوج آرام که تجربه زیادی در این راه دارند درخواست بررسی و انجام پروسه اعتراض به ریجکت شدن ویزای فرانسه خود را ثبت نمایید.

از جمله مهم ترین دلایلی که باعث ریجکت شدن ویزای فرانسه شما می شود به خواطر قانع نشدن سفارت کشور فرانسه در مورد مکان اقامت و نحوه اقامت و هدف سفر شما و همینطور احتمال عدم بازگشت به ایران می است.

مراحل انجام اعتراض به ریجکت شدن ویزای فرانسه در هر کدام از شرایط بالا متفاوت است و مطابق نظر کارشناسان  اوج آرام می باشد.

رفع ریجکت ویزای فرانسه

 

درخواست مشاوره

آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با عقد قرارداد های رسمی کتبی و ضمنی با سفارت کشور های آلمان، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، یونان، چک و سایر کشورها، تمامی درخواست های اعتراض به رفع ریجکتی شما عزیزان را بررسی می نماید و پس از بررسی مدارک و شرایط شما بهترین تصمیم را برای رفع ریجکتی ویزا شما اتخاذ می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید