رفع ریجکت ویزای تحصیلی

این روز ها گرفتن پذیرش و اخذ ویزا های تحصیلی نگرانی خیلی از نوجوانان و جوانان است.

فرایند هزینه بر و طولانی ای که تلاش زیادی از سمت شما را می طلبد، داشتن مدرک زبان ،ترجمه کردن مدارک، انجام مکاتبات مربوطه با دانشگاه مورد نظر  و بسیاری از موارد اینچنینی همه و همه به شکل مطلوبی انجام می شود ولی در کمال ناباوری برخی از دانشجویان با ریجکت ویزای تحصیلی از سمت سفارت کشور مورد نظر مواجه می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روش های رفع ریجکت ویزای تحصیلی لازم است با شماره تلفن‌ 02145419 تماس بگیرید تا کارشناسان ما از تجربه های خود شما را بهره مند سازند.

ریجکت ویزای تحصیلی چه معنایی دارد؟

در توضیح خلاصه، آفیسر سفارت به علت های مختلفی قانع نشده که ویزای تحصیلی شما صادر شود و این به معنای ریجکت شدن پرونده ویزای تحصیلی شما می باشد.

جالب است که بدانید ریجکت ویزای تحصیلی به معنای پایان کار و شکست شما در پروسه اخذ ویزا نیست و شما می توانید با انجام مراحل اعتراض به ریجکت ویزا از این قابلیت رفع ریجکتی ویزای تحصیلی خود اقدام کنید.

رفع ریجکت ویزای تحصیلی

علت های ریجکت شدن ویزای تحصیلی

یکی از نکاتی که باید راجب رفع ریجکت ویزای تحصیلی بدانید این است که در نامه ارسالی از سفارت مواردی وجود دارد که تیک خوردن آن ها به معنی عدم برخورداری شما از شرایط لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی از کشور مربوطه می باشد.

  • محل اقامت یا خوابگاه شما مورد تایید سفارت قرار نگرفت است
  • سفارت قانع نشده است که دلیل اصلی سفر شما برای تحصیل می باشد
  • سفارت احساس کرده است که ممکن است بازگشت شما از سفر قطعی نباشد و شما نمی خواهید دیگر به کشور خود بازگردید.
  • مدارکی که برای اثبات تمکن مالی به سفارت ارائه داده شده کافی نبوده و یا برخی از مدارک مورد قبول سفارت واقع نشده است

مشاوره برای رفع ریجکت ویزای تحصیلی

از جمله مهم ترین نکات اخذ ویزا این می باشد که سفارت هر کشور، تایم مشخص و راه حل های خاص خود را جهت اعتراض به ریجکت شدن ویزای تحصیلی اعلام خواهد کرد که مراحل انجام اعتراض می بایست طبق این اصول  انجام شود.

یکی از بهترین راه ها جهت رفع ریجکت ویزای تحصیلی کمک و مشاوره گرفتن از افراد با تجربه در این زمینه می باشد.

کارشناسان آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با تجربه بالا و سابقه قوی در خصوص دلایل ریجکت شدن ویزا و رفع ریجکت ویزای تحصیلی در کنار شما مسافران عزیز هستند تا با استدلال قانع کننده، انواع ویزا های توریستی و… را برای شما از سفارت کشور موردنظر اخذ نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید