کارشناسان آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با سابقه طولانی و مفید در زمینه بررسی علل ریجکت شدن ویزا و رفع ریجکت ویزای آلمان دارند، به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید با مستندات و دلیل های منطقی و سفارت آلمان را قانع به اخذ ویزاهای توریستی و… برای خود نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روش های رفع ریجکت ویزای آلمان لطفا  شماره 02145419 تماس بگیرید. همکاران ما در اوج آرام راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

یکی از مهم ترین نکات در خصوص رفع ریجکت ویزای آلمان این است که می بایست از دریافت نامه ریجکتی توسط مسافر، مدت زمان طولانی ای نگذشته باشد.

سفارت کشور آلمان اعتراض اوج آرام را حتما بررسی می کند و به افرادی که مدارک و شرایط مورد تاییدی داشته باشند، ویزا را در کوتاه ترین زمان ارائه می کند.

رفع ریجکت ویزای آلمان

رفع ریجکتی ویزای آلمان

افرادی که از سفارت کشور آلمان ویزا درخواست می دهند به طور کلی جزو 3 دسته می باشند:

1- کسانی که میخواهند در کشور آلمان به دیدار خانواده و آشنایان خود بروند و علارغم دریافت دعوت نامه ریجکت شده اند.

2- کسانی که می خواهند پناهنده شوند و به طور کل قصد برگشتن به ایران را ندارند و آفر هایی از جمله دعوت نامه های نمایشگاهی دریافت کرده اند ولی توسط سفارت ریجکت شده اند.

3- کسانی که به شکل کاملا واقعی می خواهند در نمایشگاهی در آلمان حضور یابند و یا از شرکت های آلمانی دعوت نامه ای برای بازدید کردن و یا خرید از کارخانه ها و یا شرکت های آلمانی دارند.

برای رفع ریجکتی آلمان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

درخواست مشاوره

آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با عقد قرارداد های رسمی کتبی و ضمنی با سفارت کشور های آلمان، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، یونان، چک و سایر کشورها، تمامی درخواست های اعتراض به رفع ریجکتی شما عزیزان را بررسی می نماید و پس از بررسی مدارک و شرایط شما بهترین تصمیم را برای رفع ریجکتی ویزا شما اتخاذ می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید