آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با عقد قرارداد های رسمی کتبی و ضمنی با سفارت کشور های آلمان، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، یونان، چک و سایر کشورها، تمامی درخواست های اعتراض به رفع ریجکتی شما عزیزان را بررسی می نماید و پس از بررسی مدارک و شرایط شما بهترین تصمیم را برای رفع ریجکتی ویزا شما اتخاذ می نماید.

دلایل ریجکت ویزای شینگن

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن

 

آفیسر یا کارگزار های سفارت تمامی کشورهایی که عضو پیمان شینگن هستند مانند آلمان، اسپانیا، فرانسه و هلند و… همه ی پرونده‌ هایی که دریافت می کنند را با حساسیت و دقت بالایی بررسی می کنند و دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن را توسط نامه ای به شخص متقاضی اطلاع می دهند.

در نامه دریافتی توسط سفارت قسمت هایی وجود دارد که اگر تیک خورده باشند، به معنی دارا نبودن شرایط اخذ ویزای شینگن توسط شما و عدم قانع شدن آفیسر راجب پرونده شما خواهد بود.

از پر اهمیت ترین دلایلی که باعث ریجکت شدن ویزای شینگن  شامل عدم تایید مکان اقامت شما و یا شرایط اقامت و همینطور عدم تایید کلی سفر شما و یا حتی وجود احتمال برنگشتن شما به ایران و یا نبودن ویزا های قبلی شنگن از قبل اشاره کرد.

مشاوره در خصوص رفع ویزای شینگن

 

کارشناسان آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با تجربه بالا و سابقه قوی در خصوص دلایل ریجکت شدن ویزا و رفع ریجکت ویزای شینگن.  در کنار شما مسافران عزیز هستند تا با استدلال قانع کننده، انواع ویزا های توریستی و… را برای شما از سفارت کشور موردنظر اخذ نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

رفع ریجکت ویزای آلمان

رفع ریجکت ویزای آلمان

رفع ریجکتی آلمان

افرادی که از سفارت کشور آلمان ویزا درخواست می دهند به طور کلی جزو 3 دسته می باشند:

1- کسانی که میخواهند در کشور آلمان به دیدار خانواده و آشنایان خود بروند و علارغم دریافت دعوت نامه ریجکت شده اند.

2- کسانی که می خواهند پناهنده شوند و به طور کل قصد برگشتن به ایران را ندارند و آفر هایی از جمله دعوت نامه های نمایشگاهی دریافت کرده اند ولی توسط سفارت ریجکت شده اند.

3- کسانی که به شکل کاملا واقعی می خواهند در نمایشگاهی در آلمان حضور یابند و یا از شرکت های آلمانی دعوت نامه ای برای بازدید کردن و یا خرید از کارخانه ها و یا شرکت های آلمانی دارند.

برای رفع ریجکتی آلمان و یا رفع ریجکتی ویزای آلمان خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رفع ریجکت ویزای یونان

کسانی که می خواهند ویزای کشور یونان را دریافت کنند و یا به هر دلیل دیگری درخواست ویزا آن ها توسط سفارت ریجکت شده است قادر هستند مطابق ضوابطی که توسط وکلای موسسه اوج آرام به شما اعلام می شود. اعتراض خود به ریجکت شدن درخواست ویزا را اعلام و برای رفع ریجکت ویزای یونان اقدام نمایید.

مدت زمانی که سفارت یونان به افرادی که درخواست رفع ریجکتی ویزا دارند فرصت می دهد، ۲ ماه است و به این ترتیب بهتر است با در نظر داشتن  تاریخ سفر خود  و دلیل اصلی سفر شما به یونان،درخواست رفع ریجکتی ویزا هرچه سریعتر انجام شود.

سفارت کشورت یونان در تهران، در اکثر اوقات افراد را با استناد به بند های ۲ و یا ۳ و یا ۸ و ۹ ریجکت می کند که باید بتوانید استدلال های منطقی و محکمی مبنی بر قبول نداشتن ریجکت شدن ویزا به سفارت یونان ارائه دهید.

همچنین از مهم ترین دلایل ریجکت شدن ویزای یونان توسط سفارت، نداشتن تمکن مالی کافی برای سفر و یا مطمئن نبودن آفیسر از برگشتن شما به ایران و همچنین مورد قبول واقع نشدن مکان و محل اقامت مورد نظر شما توسط سفارت یونان می باشد.

رفع ریجکت ویزای اسپانیا

رفع ریجکت ویزای اسپانیا

برطرف کردن ریجکتی ویزای اسپانیا نیازمند این است که بند هایی که مبنی بر آن سفارت ویزا شما را ریجکت نموده است پیدا کنید. از جمله مهم ترین عوامل ریجکت شدن ویزای اسپانیا بند های ۸ یا ۹ و بعد از آنها بند ۲ است.

ریجکت شدن توسط بند ۸

ریجکت شدن با بند 8 به این دلیل است که سفارت کشور اسپانیا نحوه اقامت و یا حتی مکان اقامتی که شما انتخاب کرده اید را در کشور اسپانیا قبول نکرده است.

همینطور این احتمال نیز وجود دارد که پلن مسافرت شما توسط سفارت مورد تایید واقع نشده است.

به جهت رفع ریجکت ویزای اسپانیا باید استدلال منطقی و محکمی توسط وکلای مهاجرتی به سفارت اسپانیا ارائه شود و شانس رفع ریجکت و قبول کردن اعتراض شما به ریجکتی ویزای اسپانیا خود در این بند وابسته به نظر آفیسر سفارت و همچنین استدلال هایی می باشد که وکیل مهاجرتی از طرف شما ارئه می دهد.

رفع ریجکت ویزای هلند

رفع ریجکت ویزای هلند

اگر که درخواست رفع ریجکتی ویزای هلند شما با امتناع سفارت کشور هلند همراه شده است و ویزای شا ریجکت شده است، شما قادر هستید به شکل رسمی اعتراض خود را به سفارت هلند اعلام کنید.

نامه اعتراض شما به ریجکت ویزا می بایست به صورت کتبی تحویل سفارت هلند داده شود.

در صورتی که ویزای هلند شما ریجکت شود یک نامه رسمی از طرف سفارت هلند دریافت میکنید که شامل دلیل تصمیم سفارت مبنی بر ریجکت ویزای شما است.

رفع یجکتی ویزای هلند

بعد از دریافت نامه سفارت شما 4 هفته فرصت خواهید داشت تا جهت رفع ریجکت ویزای هلند خود یک دخواست کتبی آماده کنید و به آفیسر سفارت تحویل دهید.

تاریخ شروع این فرصت 4 هفته ای از زمان ثبت شده روی نامه دریافتی از سفارت شروع می شود.

مثلا اگر که تاریخ ثبت شده بر روی نامه دریافتی ریجکت ویزا از سفارت، تاریخ 1 ژانویه است ولی شما نامه سفارت را در تاریخ 8 ژانویه تحویل گرفته اید، مدت زمان پایان یافتن زمان شما جهت اعلام اعتراض خود به ریجکت ویزای هلند تا تاریخ 8 فوریه خواهد بود.

رفع ریجکتی هلند

رفع ریجکت ویزای فرانسه

رفع ریجکت ویزای فرانسه

در اکثر اوقات سفارت کشور فرانسه متقاضیان سفر توریستی و یا کاری به فرانسه را بر اساس بند های مشخصی ریجکت می کند، از مهم ترین بند ها می توان بندهای ۲ و یا ۳ و یا ۸ و یا ۹ را عنوان کرد.

با استفاده از راهنمایی ها و تجارب وکلای مهاجرتی مجموعه اوج آرام که سابقه طولانی و مفیدی در این زمینه دارند شما قادر خواهید بود در جهت رفع ریجکتی ویزای فرانسه خود اقدام نمایید.

از جمله مهم ترین دلیل هایی که منجر به ریجکت شدن ویزا فرانسه می شود، قانع نکردن سفارت کشور فرانسه درباره مکان اقامت شما و همچنین نحوه اقامت و دلیل سفر شما و یا حتی وجود احتمال عدم برگشتن شما به ایران است.

مراحل درخواست اعتراض شما نسبت به ریجکت شدن ویزای فرانسه در هر مورد فرق می کند و مطابق نظر وکلای مهاجرتی ما می باشد.

رفع ریجکت ویزا

دیدگاه کاربران (8 دیدگاه)

    1. سلام وحید عزیز. همکارانمون به زودی توی واتساپ باهاتون تماس میگیرن تا مشکلتون رو بررسی کنن. با آرزوی بهترین ها برای شما

    1. سلام سپهر عزیز. لطفا با شماره 02145419 تماس بگیر تا کارشناسای مربوطه درخواست و شرایط شما رو بررسی و راهنماییتون کنن. بهترین ها رو براتون آرزو داریم.

دیدگاهتان را بنویسید