موسسه های مهاجرتی و مسافرتی و یا افرادی که برای رفع ریجکت ویزای هلند درخواست می دهند، این احتمال وجود دارد که ویزای آن ها به دلایل مختلفی ریجکت شود.

آژانس مسافرتی اوج آرام یکی از با تجربه ترین موسسات خدمات رفع ریجکتی انواع ویزا ها از جمله ویزای شینگن می باشد که در رفع ریجکت ویزای افراد مختلف و همچنین اخذ ویزا مسافرانی که اخیرا ریجکت شده اند سابقه بلندمدت و موفقی دارد.

یکی از حائز اهمیت ترین نکات این است که مدت زمان زیادی از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت نگذشته باشد چون هرچه زمان بیشتری از ریجکت شدن ویزای شما توسط سفارت گذشته باشد، پروسه رفع ریجکتی سخت تر خواهد شد.

جهت اطلاع از موثر ترین روش های رفع ریجکتی ویزا با کارشناسان اوج آرام تماس بگیرید.

اعتراض به ریجکت ویزای هلند توسط سفارت

اگر که درخواست ویزای هلند کردید و درخواست شما توسط سفارت ریجکت شد, شما می توانید به طور رسمی اعتراض خود را ثبت کنید

اعتراض های خود را به صورت کتبی تحویل داده سفارت بدهید

اگر ویزای هلند شما ریجکت شد، نامه ای رسمی از طرف سفارت دریافت خواهید کرد که توضیح دهنده دلایل این تصمیم می باشد.

بعد از آن شما ۴ هفته فرصت خواهید داشت که جهت رفع ریجکت ویزای هلند خود یک درخواست کتبی تنظیم و به سفارت هلند تحویل بدهید.

این مدت ۴ هفته ای از زمان ثبت شده روی نامه رسمی ای که از سفارت دریافت کرده اید محاسبه می شود.

مثلا اگر روی نامه ریجکتی ویزای هلند شما از سفارت تاریخ یک ژانویه ثبت شده است ولی نامه را در تاریخ هشت ژانویه به شما تحویل داده اند، مدت پایان مهلتی که شما برای اعتراض به ریجکت ویزا خواهید داشت تاریخ هشت فوریه می باشد.

 

انجام پروسه اعتراض شما توسط شخصی دیگر

شما می بایست نامه خود را برای دپارتمان مربوطه به آدرس هلند ارسال کنید.

  • نامه شما حتما می بایست توسط خود شما که فرد متقضاضی هستید نیز امضا شده باشد.
  • سفارت کشور هلند جواب خود را فقط به صورت کتبی و با پست ارسال می کند و در صورت عدم ثبت آدرس صحیح و یکسان با آدرس موجود در پرونده شما، درخواست شما جهت ارائه توضیحات بیشتر به تعویق می افتد.
  • سفارت کشور هلند به دلیل فرصت کوتاهی که جهت درخواست رفع ریجکتی ویزا به شما خواهد داد و نگرانی ای که نسبت به تاخیر در ارسال نامه دارد، نیازمند این است که دقت و مهارت بالایی جهت انجام این پروسه داشته باشید.

شما خواهید توانست با این نامه به یک شخص دیگر اجازه بدهید که روند اعتراض شما را پیگیری کند. وکالت نامه شما می بایست به یکی از چهار زبان زیر باشد:

  • هلندی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • انگلیسی

 

رفع ریجکت ویزای هلند

 

درخواست مشاوره

آژانس هواپیمایی و مسافرتی اوج آرام با عقد قرارداد های رسمی کتبی و ضمنی با سفارت کشور های آلمان، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، یونان، چک و سایر کشورها، تمامی درخواست های اعتراض به رفع ریجکتی شما عزیزان را بررسی می نماید و پس از بررسی مدارک و شرایط شما بهترین تصمیم را برای رفع ریجکتی ویزا شما اتخاذ می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از توصیه های موسسه اوج آرام برای شما با شماره تماس 45419-021 با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید