در این مقاله به بررسی و آشنایی با شهر های معروف ژاپن می پردازیم تا شما با آن ها بهتر و بیشتر آشنا شوید. افرادی که قصد سفر به کشور ژاپن را دارند بهتر است با شهر های این کشور آشنایی پیدا کنند تا در صورت لزوم بتوانند از جاذبه های بسیار زیبای آن دیدن کنند. اگر شما می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید، لطفا تا پایان این مقاله با اوج آرام همراه باشید.

آشنایی با شهر های معروف ژاپن

آشنایی با شهر های معروف ژاپن

آشنایی با شهر های معروف ژاپن

آشنایی با شهر های معروف ژاپن سبب می‌ شود تا افراد بتوانند در مواقع سفر به این کشور، یک انتخاب درست داشته باشند. همچنین شهری را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنند و از جاذبه های گردشگری آن دیدن نمایند. یکی از شهر های بسیار معروف ژاپن توکیو می باشد. شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن است که جمعیت زیادی را در خود جای داده است.

توکیو یکی از قدیمی‌ ترین شهرهای کشور ژاپن به حساب می آید. افراد بسیار زیادی که به ژاپن سفر می کنند تمایل دارند این شهر آسیای شرقی را مشاهده نمایند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید توکیو در گذشته به شهر سامورایی ها معروف بوده است و انیمیشن های مختلف نیز بر اساس این موضوع ساخته شده اند. توکیو پایتخت ژاپن است که در گذشته به وسعت اکنون نبوده است و از جزیره های کوچک تشکیل شده بوده است که در آن مردم شغل ماهیگیری داشتند.

شهر توکیو در سال ۱۸۶۷ میلادی به عنوان پایتخت اصلی و رسمی کشور ژاپن شناخته شد. این شهر دارای جاذبه‌ های گردشگری بسیار زیادی می باشد. افرادی که به آن توجه می‌ کنند می‌ توانند از مناطق آن دیدن کنند.

جاذبه های گردشگری شهر توکیو شامل قلعه ادو، مقبره یاسوکونی، معبد آساکوسا، معبد سانجا و …  می باشند. وقتی به این شهر سفر کردید حتما از معابد قدیمی آن دیدن کنید.

زیرا یک تجربه خاص و متفاوت را تجربه خواهید کرد. چشمه های معدنی و حمام های آب گرم نیز مانند کوه تاکائو، کوه میاتکه، اوادو اونسن منوگاتاری و … می باشند. البته جاذبه های ساختنی دیگری نیز مانند برج توکیو، دیزنی لند، اسکای تری توکیو، آکواریوم مجلل سومیدا، مرکز تفریحی توکیو جوی پلیس و … در این شهر وجود دارند.

شهر های زیبای ژاپن

شهر های زیبای ژاپن

شهر اوزاکا

آشنایی با شهر های معروف ژاپن مزیت‌ های بسیار زیادی دارد. افراد می توانند در حین سفر از جاذبه‌ های گردشگری این شهر ها اطلاع پیدا کرده و سفری بسیار خاطره انگیز را برای خود و اطرافیان شان رقم‌ بزنند. اوزاکا یکی دیگر از شهر های موجود در کشور ژاپن می باشد. شهر اوزاکا از نظر معماری جزو شهرهای بسیار مدرن کشور ژاپن به حساب می‌ آید.

همچنین درون این شهر موسسات فرهنگی، کارگاه هنری، تئاتر و سینما نیز وجود دارند. از جاذبه های گردشگری شهر اوزاکا استودیو جهانی ژاپن، قلعه اوزاکا، ساختمان اومدا، شیتونجی، موزه علمی اوزاکا، آکواریوم کیوکان، پارک و باغ وحش تنوجی، چرخ و فلک تمپوزان، موزه ملی هنر، برج های کوب پورت و تسوتنکاکو و … می باشند. هر کدام از این جاذبه ها می توانند گردشگران بسیار زیادی را جذب نماید. شما می توانید با رفتن به شهر اوزاکا از تمامی جاذبه های آن دیدن نمایید.

شهر کیوتو

جمعیت این شهر بیش از نهصد هزار نفر می باشد. کیوتو شهری خوش آب و هوا و بزرگ است. می توان گفت در زمان های دور این شهر پایتخت ژاپن بوده است. به همین دلیل جزو یکی از شهر های مهم این کشور به حساب می آید. یکی از جاذبه های گردشگری شهر کیوتو قلعه نیجر می باشد. این  قلعه جزو مکان های دیدنی در شهر کیوتو است که قدمت آن به سالیان قبل می‌ رسد.

همچنین هنگام بازرسی و سرکشی امپراطور نیز محل اقامت امپراطور شوگون بوده است و مدتی به عنوان قصر سلطنتی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اما اکنون به عنوان یک مکان تاریخی و قدیمی برای بازدید همه مردم می باشد. آرشیاما جزو منطقه های بسیار محبوب و پرطرفدار در بین گردشگران در کشور ژاپن و شهر توکیو می باشد.

ژاپن

ژاپن

این منطقه جزو منطقه سرسبز و بسیار زیبا می باشد. شما می توانید شکوفه های گیلاس را در فصل بهار در این منطقه مشاهده کنید. همچنین طبیعت چشم نواز و فوق العاده آن نیز سبب شده است تا به عنوان یکی از مقصد های اصلی گردشگران به حساب بیاید. همچنین دارای مسیر های زیبا می باشد که افراد می توانند با پیاده روی در طبیعت این منطقه یک تجربه بسیار بی نظیر را تجربه کنند.

قصر سلطنتی کیوتو که در سال ۱۸۶۸ بنا شده است، محل اقامت خانواده‌ های سلطنتی بود. محل قرارگیری این قصر در پارک بزرگ ژاپن می باشد و جز جاذبه های گردشگری شهر کیوتو است. شما با سفر به شهر کیوتو و دیدن جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری آن می توانید به سال‌ های گذشته سفر کرده و در بین امپراتوری ژاپن زمان خود را سپری کنید. این کار می تواند تداعی‌ کننده تاریخ و قدمت این شهر می باشد.

شهر ناگویا

در مطالب بالا درباره در رابطه با چند شهر ژاپن صحبت کردیم. آشنایی با شهر های معروف ژاپن می‌ تواند اطلاعات عمومی افراد را نیز افزایش دهد. شما با مطالعه این شهر ها و قدمت آن ها می توانید پی‌به تاریخ و قدمت چند هزار ساله کشور ژاپن ببرید. اخیراً شهر ناگویا جزو یک از جاذبه های گردشگری بسیار جذاب برای توریست ها به حساب می آید و می توان آن را جزو مقصد های اصلی این گردشگران بر شمرد.

این دارای معماری مدرن و بینظیر می باشد. شما می توانید ساختمان ها و مراکز خرید بسیار بزرگ و پر زرق و برق دار را در این شهر مشاهده کنید. ناگویا یکی از شهر های بسیار ثروتمند کشور ژاپن به حساب می‌ آید و به همین دلیل گردشگران دوست دارند همیشه به آنجا رفته و از جاذبه های زیاد آن دیدن کنند. ناگویا از موقعیت بسیار عالی از نظر اقتصادی برخوردار است.

سیستم حمل و نقل موجود در این شهر بسیار عالی بوده است و توریست‌ ها هیچ مشکلی برای گشت و گذار ندارند. یکی از جاذبه های دیدنی شهر ناگویا آکواریوم بندر ناگوار است. شما با دیدن این آکواریوم شگفت زده خواهید شد. درون این آکواریوم می‌ توانید گونه‌ های متعددی از نهنگ های سفید، دلفین ها و کوسه های قاتل را مشاهده کنید. معبد آتسوتا نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی ناگویا می باشد.

این معبد را می‌ توان یکی از محبوب‌ ترین معابد شینتو در کشور ژاپن به حساب آورد که برای خود افراد این کشور نیز از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. قلعه ناگویا جزو قدیمی ترین ساختمان های موجود در شهر ناگویا می باشد. این قلعه در طی جنگ جهانی دوم و در اثر بمباران های بسیار زیاد به طور کامل تخریب شد. اما در سال ۱۹۵۹ تحت ترمیم و بازسازی گردید.

جاذبه های ژاپن

جاذبه های ژاپن

شهر هاکونه

در راستای آشنایی با شهر های معروف ژاپن می خواهیم شهر هاکونه را به شما معرفی نماییم. موزه روباز هاکونه،‌ معبد هاکونه، توکایدو و ایستگاه بازرسی هاکونه، هاکونه اونسن، دریاچه آشینوکو و … جاذبه های گردشگری شهر هاکونه کشور ژاپن می باشند.

این جاذبه ها ارزش دیدن بسیار بالایی دارند. به همین دلیل توریست های بسیار زیادی هر سال به این شهر سفر می کنند تا بتوانند از این جاذبه‌ ها دیدن کرده و اوقات بسیار خوبی را تجربه کنند. شما با سفر به این شهر لحظات پر از آرامشی را تجربه خواهید کرد و از لحظه لحظه سفر خود استفاده نمایید. سفر به کشور ژاپن و شهرهایی مانند هاکونه سبب می شود تا شما با قدمت و تاریخ این کشور بهتر و بیشتر آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری شهر کوبه

در قسمت آشنایی با شهر های معروف ژاپن به شهر کومه ژاپن می رسیم. این شهر مانند شهرهای دیگر ژاپن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. این شهر در منطقه کوهستانی قرار دارد‌. شهر کوبه دارای چشمه های آب گرم می باشد.

چشمه آب گرم اونسن می تواند خستگی یک روز پر از ماجراجویی را بین ببرد. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر دامنه های پر از برف آن می باشد که افراد در آن ها به اسکی‌ می‌ پردازند. یکی از جاذبه های آن دامنه های پر از شیب و پر از برف این شهر می باشد.

شما با دانستن جاذبه های گردشگری شهر های مختلف ژاپن می‌ توانید یکی از شهرهای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به گشت و گذار در درون آن بپردازید. در هنگام سفر به کشور ژاپن و شهرهای مختلف آن به هیچ عنوان نگرانی در رابطه با وقت خالی خود نداشته باشید.

شما در هنگام سفر به این شهر هیچ زمان خالی پیدا نخواهید کرد و می توانید از تمام لحظات سفر خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید‌. آشنایی با شهر های معروف ژاپن سبب می شود که شما یک انتخاب درست و آگاهانه داشته باشید. پس بهتر است قبل از سفر به این شهر ها از جاذبه های دیدنی و گردشگری آن مطلع شوید تا با اطلاعات کامل سفر خود را آغاز نمایید. سفر به کشور ژاپن یک تجربه خاص و بی نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید